Klagetråden !!

Jeg klager over et sykt søtsug!!! Trøndern i meg roper : Mainnshit!!! Jeg vil være sunn å aktiv, men er istedet usunn og inaktiv..
 
Dundrende hodepine hver bidige dag!! Jeg holder på å bli gal!!!!
 
At jeg som har kronisk diare pga allergier har fått forstoppelse for første gang i mitt liv!! :eek:
 
Vil klage over en frekk samboer!!
 
Er så lei av sykdom! Nå er snuppa febersyk igjen, etter å ha vært frisk i TO UKER..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Umulig å få legetime. 4 ukers ventetid! Hva hjelper vel det meg, jeg har vondt nå. Skulle hatt henvisning til kiropraktor/manuell terapeut eller hva man nå går til for å få ryggen på plass. Kan jeg bestille time uten henvisning, eller blir det veldig dyrt?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Umulig å få legetime. 4 ukers ventetid! Hva hjelper vel det meg, jeg har vondt nå. Skulle hatt henvisning til kiropraktor/manuell terapeut eller hva man nå går til for å få ryggen på plass. Kan jeg bestille time uten henvisning, eller blir det veldig dyrt?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det koster mer uten henvisning. Men legen har vel hastetimer som du kan få på dagen? Det trodde jeg da alle fastleger skal ha.... håper det ordner seg for deg!
 
Joda hvis det er akutt kan jeg få. Men skrankedamen mente det ikke var akutt ENDA..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Klager på at kroppen tåler så lite om morningen! Pleier gå greit så lenge jeg ikke dusjer om morningen, men i morges ble det for mye for kroppen da jeg fikset sovehåret. :p God morgen doskål... :(
Jaja... Skal ikke klage for mye. Har det ikke slik gjennom hele dagen. Og så er det jo snart helg. ;)
God helg folkens! :D
 
Grin litt til hun så får du på dagen;) må bare virke desperat nok:)

Hehe, nei tenker som så at det er vel noen som har det verre enn meg. (men har gjort det før når mannen har trengt time asap :p ) Men har fått time hos manuell terapeut på mandag, ble visst ikke så dyrt uten henvisning heller. Satser på at man da får sove hele natten uten å våkne av en "feil" bevegelse :p
 
Hehe, nei tenker som så at det er vel noen som har det verre enn meg. (men har gjort det før når mannen har trengt time asap :p ) Men har fått time hos manuell terapeut på mandag, ble visst ikke så dyrt uten henvisning heller. Satser på at man da får sove hele natten uten å våkne av en "feil" bevegelse :p

Hehe, det funker om man trenger det som regel. Har gjort det for lillesnuppa en gang og:) så bra, lykke til! Håper det hjelper:)
 
Hehe, det funker om man trenger det som regel. Har gjort det for lillesnuppa en gang og:) så bra, lykke til! Håper det hjelper:)

Takk :) nå har jeg bakt gulrotkake til mammas bursdag i morgen. Den minst tidkrevende kaken jeg vet om, halvlat i dag :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tenkte jeg skulle legge inn en liten klage her for første gang, men følte liksom ikke det var så mye å klage over når jeg leste de andre her..Men her kommer det alikevel: jeg jobbet sent onsdag, mannen trente torsdagkveld og han er ute ikveld og. Har ikke snakket med han ordentlig siden tirsdagkveld. Og huset ser bomba ut da jeg ikke har orket å gjøre noenting, og det har heller ikke mannen. Det er han som pleierå lage middag, men ingenting er vasket opp. åh!!! Begynnende bekkenløsning, og kynnere etter et supert forsøk om å begynne å trene.. Blæh!!
 
Back
Topp