Klagetråden !!

Klager også over lite bevegelser................. OUL neste mandag, blir skrekkblandet fryd :/
 
Klager over at jeg har IKKE lyst, noen plass, til å være på jobb! Jeg vil hjem fra folk som irriterer meg... Og jeg er ekstra lett irritabel for tia.. Slitsomt..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klager også over lite bevegelser................. OUL neste mandag, blir skrekkblandet fryd :/


Merker jeg gruer meg selv.. er andregangs, og mange sier jo at man bruker å kjenne bevegelser tidligere da.. Det er ikke tilfellet her hvertfall.. Men har også hørt at som flergangsfødene utvider livmoren seg mer, og dermed har jo babyen større plass.. hmm.. kjipt å bekymre seg sånn.. må høre hjertelyden med doppler ofte, for å høre om den lever. Men selv om den lever, kan det jo være noe galt. Blæ! Nei, godt det bare er 5 dager til oul, så jeg får ett endelig svar.. hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nå var det lenge siden sist klage. ;) Så da må jeg få klage over at det er søndag og det betyr at i morgen er det mandag! :(
 
Jeg klager for at jeg aldri får sove på dagen!!! Er konstant trøtt! Får sove fra 24-01 tiden til kanskje 8.00, og jeg trenger meeeeeer!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klager over vondt i ryggen. Men skal til vedlikehold i morgen etter jobb så det blir bra ;-) klager over 4 ukers ventetid hos legen så jeg må betale alt selv. (Kan jo bestille akuttime men da må jeg jo planlegge med andre på jobb i tilfelle jeg er heldig å får time, virker som legekontoret tror alle er arbeidsledig/sykemeldt så alle kan ta time på sparket hvis legen skulle få et ledig sekund)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg var på hm i går, en ganske stor en, på et stort senter, og utvalget i mammatøy var bare så ultrakjedelig og dårlig!! Alt jeg prøvde fikk meg til å se ut som ei tønne. Det fantes ikke flatterende. Mulig hormonene hjalp til, men jeg ble en smule hissig:mad::oops:
 
Æ kløøør!!! :(
Det klør så infernalskt på magen i dag.... Nesten panikk når æ tenke på svangerskapskløe (hadde det sist svangerskap, å det unner æ ingen!)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da kan jeg GODT forstå at du er frustrert! Få barnevakt t guttungen og ta deg en tur på spa eller no sånt og plei deg selv. :) Fordi du fortjener det! :D

Ja, ikke sant! Fyh altså! :p
Best for han at han i det minste tar med seg litt godis fra taxfree'en ;P
 
Klager over eksem på føttene. Whaat liksom? ! Må man få snåle ting i graviditeten? Det klør jo så hinsides! Kan jeg bruke mildison? (Mild kortisonsalve)
 
Klager også over lite bevegelser................. OUL neste mandag, blir skrekkblandet fryd :/

Kan skrive under på denne.. jeg kjenner litt bevegelser veldig langt ned.. og jordmora klarte ikke finne hjertelyden på fredag.. gleder meg ikke så mye til OUL som jeg først gjorde..
 
Startet dagen med å kaste opp... yeeey.. not!
 
Fytti for en hodepine!! :( Noen som vet om noen triks for å kurere den uten paracet? Har drukket ca 1 liter vann til nå i dag... Det pleier funke... Men ikke nå for tiden. :(
 
Har det altfor travelt for tida :( + en baby i magen som av og til blir glemt fordi jeg ikke kjenner at den er der :( Kan til og med ligge på magen på gulvet uten ubehag........
 
Klager over at jeg forsatt ikke er helt sikker på om jeg kjenner babyen, 15+5 og andregangs... Selv om jeg godt vet det er helt normalt!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klager over at jeg forsatt ikke er helt sikker på om jeg kjenner babyen, 15+5 og andregangs... Selv om jeg godt vet det er helt normalt!!


Sent from my iPhone using BV Forum


Jeg er 18+2 og andregangs.. ingen særlig bevegelse her :/ nesten så jeg gruer meg til OUL imorgen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Klager over at jeg er så sliten og sur idag at jeg burde vært innesperret på et eget rom, alene med senga mi eller noe.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg er sulten og stressa! Vil ikke skrive disse teite oppgavene jeg må skrive.
Vil heller ikke planlegge morgendagens undervisning... Onsdager er så tunge dager synes jeg :( blir slitsomt bare å skulle planlegge de jo...
 
Klager over at jeg er så sliten og sur idag at jeg burde vært innesperret på et eget rom, alene med senga mi eller noe.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

Den følelsen kjenner jeg meg igjen i :(
Kjente det i dag når det var kø på badet i dag tidlig.. Skulle ikke fått vært sammen med folk i dag. Men må jo bare klistre på meg et smil og late som jeg er hæææppi
 
Back
Topp