Klagetråden !!

Tenkte jeg skulle legge inn en liten klage her for første gang, men følte liksom ikke det var så mye å klage over når jeg leste de andre her..Men her kommer det alikevel: jeg jobbet sent onsdag, mannen trente torsdagkveld og han er ute ikveld og. Har ikke snakket med han ordentlig siden tirsdagkveld. Og huset ser bomba ut da jeg ikke har orket å gjøre noenting, og det har heller ikke mannen. Det er han som pleierå lage middag, men ingenting er vasket opp. åh!!! Begynnende bekkenløsning, og kynnere etter et supert forsøk om å begynne å trene.. Blæh!!
Verdig klage innlegg! Klem til deg! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tenkte jeg skulle legge inn en liten klage her for første gang, men følte liksom ikke det var så mye å klage over når jeg leste de andre her..Men her kommer det alikevel: jeg jobbet sent onsdag, mannen trente torsdagkveld og han er ute ikveld og. Har ikke snakket med han ordentlig siden tirsdagkveld. Og huset ser bomba ut da jeg ikke har orket å gjøre noenting, og det har heller ikke mannen. Det er han som pleierå lage middag, men ingenting er vasket opp. åh!!! Begynnende bekkenløsning, og kynnere etter et supert forsøk om å begynne å trene.. Blæh!!

Det hadde jeg også klaget for ;-) nå klager jeg for at min Lørdag morgen er ødelagt. Skulle jo sove leeenge for første gang på et par uker, men må på jobb kl 9 å fikse noe greier. :( menmen, sånn er det bare :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Etter en uke uten kvalme er den jaggu tilbake.. huff! :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Trøtt i dag :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klager over isbilen som har stått i 20 minutter å plinge!!! Mine barn har lagt seg, men kommer opp hver gang. Kjøøør din jævel!
 
Såååå sliten... snuppa var syk torsdag og fredag forrige uke, og idag hadde hun fri. Lite søvn i 5 dager og en 3,5åring som tøyer alle grenser med den hormonelle, energiløse gravide mammaen alene hjemme passer virkelig dårlig nå :p heldigvis bhg imorgen og jeg kan sove så lenge jeg vil. Åh, gleder meg. Det trengs virkelig nå! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hodepine :( :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Må klage litt på at morgenkvalmen kommer også etter ettermiddagshvil. :( Blæææ! Må jo hvile pga denne overveldende trettheten... :(
 
Har så vondt i hodet!! Kommer av stiv nakke.. Mannen masserer og masserer, men nakken er fortsatt like stiv... :(


Sent from my iPad using BV Forum
 
Klager over enorm matlyst.. Føler jeg knapt har gjort noe annet enn å soise i dag.. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klager over at jeg aldri ble oppringt av legen i går for å få avklart gradert sykemelding. Vil gjerne ha en avklaring og nå er neste mulighet for oppringning på fredag. Dette er for dårlig!
 
Sutrer litt over at hodepinen fortsatt er der.. baah! :(
 
Bekken driter... Heldigvis er noen dager bedre enn andre!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klager over at jeg er 17+4 og fortsatt ikke kjenner bevegelser... blir så mange dumme tanker av det. Er det noe galt, har ikke babyen vokst som den skal ++... huff, slitsomt altså.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Klager over parkeringsbot i dag :p Ble litt ivrig etter OUL i dag, dro rett på kjøpesenteret etterpå... Og i gravidtåka glemte jeg å legge på lapp.. :rolleyes:
 
MÅ bare få ut litt frustrasjon og klage på at samboer som har 50% pappapermisjon bruker sine to dager denne uka på å dra på sydentur med gutta!! Han skulle liksom være hjemme med lillegutt i morra og fredag mens jeg skulle jobbe, men isteden skal han til Spania t.o.m. søndag. Og min jobb....? Ja, men det ordna seg sikkert mente han. Flaks for han at jeg jobber for pappa og har ganske fleksibel arbeidstid....
Men så skal jeg gå her hjemme sliten, gravid, med begynnende bekkenlåsning og en liten gutt på 10 mnd. som hverken har lært å krype, krabbe eller gå enda og må bæres overalt.... ååååeeeh!!!
Sånn ;)
 
MÅ bare få ut litt frustrasjon og klage på at samboer som har 50% pappapermisjon bruker sine to dager denne uka på å dra på sydentur med gutta!! Han skulle liksom være hjemme med lillegutt i morra og fredag mens jeg skulle jobbe, men isteden skal han til Spania t.o.m. søndag. Og min jobb....? Ja, men det ordna seg sikkert mente han. Flaks for han at jeg jobber for pappa og har ganske fleksibel arbeidstid....
Men så skal jeg gå her hjemme sliten, gravid, med begynnende bekkenlåsning og en liten gutt på 10 mnd. som hverken har lært å krype, krabbe eller gå enda og må bæres overalt.... ååååeeeh!!!
Sånn ;)

Da kan jeg GODT forstå at du er frustrert! Få barnevakt t guttungen og ta deg en tur på spa eller no sånt og plei deg selv. :) Fordi du fortjener det! :D
 
Back
Topp