Klagetråden !!

Idag klager jeg over kvalmen-kan det ikke gi seg???? Kjæresten har bursdag, og jeg skulle lagd kake. Den må han lage selv:(

Denne uka har hele familien hatt spysjuka, er så sliten, ligger på sofaen å prøver å komme meg... Mann og barn er bedre så de er ute å går på ski... Syte klage:(

sutrer fordi jeg har så kort lunte og er så sliten.. og det går utover ungene siden jeg er alene med de.. blir bare så lei meg :(

sutrer fordi jeg har så kort lunte og er så sliten.. og det går utover ungene siden jeg er alene med de.. blir bare så lei meg :(

Uff dårlig samvittighet i tillegg er ikke greit asså:( samma her! Men av en eller annen merkelig grunn er min sååå grei 95% av tiden om dagen!? Tror hun skjønner litt hva som skjer, og at det ikke er hverken hennes eller min feil! Igår spiste vi liksom knekkebrød til lørdagsmiddag, og det syns hun var helt ok:)

Uff dårlig samvittighet i tillegg er ikke greit asså:( samma her! Men av en eller annen merkelig grunn er min sååå grei 95% av tiden om dagen!? Tror hun skjønner litt hva som skjer, og at det ikke er hverken hennes eller min feil! Igår spiste vi liksom knekkebrød til lørdagsmiddag, og det syns hun var helt ok:)

Jeg har en med ADHD.. virkelig vanskelig for han å "skjerpe" seg på en måte.. de trenger jo egentlig en mamma med lang lunte og jeg fyrer for ingenting i dag.. Da blir jeg lei meg.. :( Du er ikke alene om å ikke orke å lage middag.. de fikk pølser og pariser pizza til middag.. Var ikke det jeg egentlig planla...

Jeg har en med ADHD.. virkelig vanskelig for han å "skjerpe" seg på en måte.. de trenger jo egentlig en mamma med lang lunte og jeg fyrer for ingenting i dag.. Da blir jeg lei meg.. :( Du er ikke alene om å ikke orke å lage middag.. de fikk pølser og pariser pizza til middag.. Var ikke det jeg egentlig planla...

Åh, skjønner! Da er jo hverdagen liksom krevende til vanlig også vil jeg tro( mer enn hos meg ihvertfall). Har hatt våre stunder her og altså, men de dagene jeg spyr som værst, så stryker hun meg over håret når eg henger over doen, og spør om hun skal finne vannglasset mitt<3 og om jeg vil legge meg ned på sofa/seng sier hun at hun kan se film eller leke litt med dukkene. Søtt<3 jeg tenker jo egentlig at barn ikle skal behøve å "ta seg sammen" for foreldrenes skyld. Så eg får heldigvis hjelp av andre de værste dagene , men noen dager må jeg bare være alene med henne så.. Du vet jo tydeligvis hvordan det er;) og helt ærlig, det er ikke farlig om de får knekkebrød eller pølser til middag en dag i mellom. Det er jo noe, og absolutt ikke noe som skjer hver dag:)

Trøtt!!! Blir dette noen gang bedre..? Føler meg ubrukelig etter jobb. :P :(

Nå har jeg spydd i 2 dager igjen etter et langt opphold, bare følt meg litt uvell. :(Kan ikke denne kvalmen for guds skyld gi seg snart. Er sååå lei nå.. sist gikk det over i uke 15. Føler at det aldri tar slutt denne gangen.

Vondt i ryggen.. :(

Jeg klager for at folk sier til meg "spis spis! Du tåler det!!" Ja jeg spiser, masse faktisk (hele tiden egentlig) og ja fullstendig klar over at jeg "tåler det". Bah!!!

Back
Topp