Idag klager jeg over kvalmen-kan det ikke gi seg???? Kjæresten har bursdag, og jeg skulle lagd kake. Den må han lage selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det høres ikke gøy ut nei. Håper alt er bra...nå er eg såååå lei av å blø![]()
Dobbelt æsj! Hang in thereDenne uka har hele familien hatt spysjuka, er så sliten, ligger på sofaen å prøver å komme meg... Mann og barn er bedre så de er ute å går på ski... Syte klage![]()
sutrer fordi jeg har så kort lunte og er så sliten.. og det går utover ungene siden jeg er alene med de.. blir bare så lei meg![]()
Uff dårlig samvittighet i tillegg er ikke greit assåsamma her! Men av en eller annen merkelig grunn er min sååå grei 95% av tiden om dagen!? Tror hun skjønner litt hva som skjer, og at det ikke er hverken hennes eller min feil! Igår spiste vi liksom knekkebrød til lørdagsmiddag, og det syns hun var helt ok
![]()
Jeg har en med ADHD.. virkelig vanskelig for han å "skjerpe" seg på en måte.. de trenger jo egentlig en mamma med lang lunte og jeg fyrer for ingenting i dag.. Da blir jeg lei meg..Du er ikke alene om å ikke orke å lage middag.. de fikk pølser og pariser pizza til middag.. Var ikke det jeg egentlig planla...
Mannen borte på jobb igjen,,![]()
Det er min og.. hjemme igjen om en uke..Min oxo..føler meg så ensom ..
borte to uker av gangen..
Sent from my iPhone using Tapatalk