Klagetråden !!

Nå klarer jeg ikke la være å klage litt. Har fått halsbrann fra h... kvalmen er så opp og ned enda og korsryggen verker :(
Kjenner jeg er lei av alle disse plagene nå.

Nå klarer jeg ikke la være å klage litt. Har fått halsbrann fra h... kvalmen er så opp og ned enda og korsryggen verker :(

Da kan jeg tipse om Love hearts. Håper halsbrannen forsvinner fort!

Da kan jeg tipse om Love hearts. Håper halsbrannen forsvinner fort!

Takk for tips.:) Har lest om det, men ikke prøvd enda. Men det skal jeg gjøre. Men i morgen blir det å kjøpt inn Gaviscon og galieve fra apoteket. Håper det skal hjelpe. Spiste en vanilje is i sted og det hjalp faktis en liten stund.

Kan hjelpe å spise banan samt drikke melk. Hjelper også å ikke drikke brus :) god bedring! Hater halsbrann.. jeg får reseptbelagte medikamenter for det. Halsbrann hver dag om jeg ikke tar de ;/

Kan hjelpe å spise banan samt drikke melk. Hjelper også å ikke drikke brus :) god bedring! Hater halsbrann.. jeg får reseptbelagte medikamenter for det. Halsbrann hver dag om jeg ikke tar de ;/

Takk, men banan og melker noe av det jeg ikke har lyst på enda. Har mistet lysten på en del ting som jeg likte før. Holder meg også unna det meste som kan gi halsbrann, så skjønner ikke hvorfor jeg skal bli så plaget. Men jeg var det sist jeg gikk gravid også.

Må klage litt over at jeg fortsatt spyr hver dag!! Er sykt kvalm når jeg våkner, står opp, løper på do for å spy, så er alt bra.... Er lite kvalm resten av dagen, men såååå irriterende at jeg fortsatt spyr hver morgen.

Vondt i det Dumme bekkenet.... Fysioterapeut time i morgen.... Var på vanngymnastikk i går, som føles ut som gjorde ting vondt være!!! :(

J**** legen min som ikke gidder å legge noe innsats i å finne hjertelyden...

Dumme forkjølelse!!! :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er så LEI av å være sjuk!!! Har vært forkjøla siden før jul, frisk en snau uke - og nå LUNGEBETENNELSE!!! Arg... antibiotikakur og sykemelding. Bra det er OL så det er noe å se på om ikke annet...

Klager på den dumme oppgava mi. Og den dumme gruppa. Dumme studier. Vil hjem og ha helg NÅ!!!!

Skjønner deg godt! Jeg var i studier forrige svangerskap!

Æsj, det suger :( eller.. det er bare enkelte dager det suger. For det er jo gøy å studere. Det er bare ikke gøy å skrive oppgaver ;) har så mange frister, datoer og rettningslinjer i hodet mitt akkurat nå at jeg er sikker på det sier pang når som helst.

Back
Topp