Klagetråden !!

Trøste oss med at det er virkelig ikke lenge før uke 20! :) Det går så fort. Føler ukene flyr, bortsett fra de verste øyeblikkene når jeg er på jobb.
 
Virker så uendelig lenge til, med denne kvalmen..
Har nå vært gravid i ca 89 måneder tilsammen. Jiiiiz...
 
Virker så uendelig lenge til, med denne kvalmen..
Har nå vært gravid i ca 89 måneder tilsammen. Jiiiiz...

89? :eek: Da har du godt med erfaring da ;-) Håper kvalmen din går over ganske kjapt! Får nesten dårlig samvittighet for at jeg slapp unna med bare halvannen uke med småkvalm.. :)
 
89? :eek: Da har du godt med erfaring da ;-) Håper kvalmen din går over ganske kjapt! Får nesten dårlig samvittighet for at jeg slapp unna med bare halvannen uke med småkvalm.. :)
38 uker med første, 38+ noe med nr 2. Og er 12 uker på søndag. Vært kvalm i 30 uker av de. Lucky me! Så JA, dette er SÅ siste gang! :)
 
38 uker med første, 38+ noe med nr 2. Og er 12 uker på søndag. Vært kvalm i 30 uker av de. Lucky me! Så JA, dette er SÅ siste gang! :)

89 uker altså. Du skrev måneder i sted så jeg tenkte du hadde mistet x antall ganger :( hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
89 uker altså. Du skrev måneder i sted så jeg tenkte du hadde mistet x antall ganger :( hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Shit! :O har lagt meg så litt ufokusert der gitt! Går man ikke elefantsvangerskap i 40 måneder altså? :p føles sånn da! 89 måneder ja, ca 7 år med graviditet. :eek:
Skal være uker! Sorry sjokket jenter! ;)
 
Shit! :O har lagt meg så litt ufokusert der gitt! Går man ikke elefantsvangerskap i 40 måneder altså? :p føles sånn da! 89 måneder ja, ca 7 år med graviditet. :eek:
Skal være uker! Sorry sjokket jenter! ;)

Hihi fikk meg en liten latter nå hvertfall ;-) klokken er ikke en gang elleve på en fredagskveld og jeg er på vei til å legge meg allerede.. :eek: b-mennesket jeg var før har visst forduftet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hihi fikk meg en liten latter nå hvertfall ;-) klokken er ikke en gang elleve på en fredagskveld og jeg er på vei til å legge meg allerede.. :eek: b-mennesket jeg var før har visst forduftet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er også b menneske, la meg 22 og sto opp 11. :p før var det type legge seg 03 og stå opp i samme tid :p etter barna/ i graviditeten er jeg helt skutt.
 
Vondt i halebeinet/korsryggen, vanskelig å finne en god sittestilling og vanskelig å reise seg opp. Huff huff. Håper ikke dette er begynnelsen på noen problemer med bekkenet.
 
38 uker med første, 38+ noe med nr 2. Og er 12 uker på søndag. Vært kvalm i 30 uker av de. Lucky me! Så JA, dette er SÅ siste gang! :)

Samme her har vært gravid 40uker med første mann, 38uker med andre mann og nå 14 uker i detta... Dette blir siste gang på meg og.. Lei av den kvalmen.. baaah!!!
 
Klager over at det ikke er kaldt nok på soverommet :( sover jeg m åpent. Vindu blir jeg bare forkjøla, så det gidder vi ikke!
 
Har ikke klart å skifte bæsje bleie på guttungen på 6 uker nå :-(. Og i kveld kasta han opp 2 ganger og jeg klarte ikke å holde rundt han uten å kaste opp selv :-(. Stakkar lille gutten min, håper at jeg kan bli ordentlig mamma og kone igjen snart
 
Klager over at jeg har fått kink i nakken og at jeg knapt klarer å røre på hodet uten at smertene brer seg langs hele skulderen. Har vært en utrolig bortkastet dag :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Shit! :O har lagt meg så litt ufokusert der gitt! Går man ikke elefantsvangerskap i 40 måneder altså? :p føles sånn da! 89 måneder ja, ca 7 år med graviditet. :eek:
Skal være uker! Sorry sjokket jenter! ;)
Phew! Jeg begynte også å regne på hvor mange ganger du hadde mista, godt det var skrivefeil! :)
 
Back
Topp