Klagetråden !!

Æsj, det suger :( eller.. det er bare enkelte dager det suger. For det er jo gøy å studere. Det er bare ikke gøy å skrive oppgaver ;) har så mange frister, datoer og rettningslinjer i hodet mitt akkurat nå at jeg er sikker på det sier pang når som helst.

Ja, det er gøy å studere;) men alle forpliktelsene ble så mye for meg med kvalmen, at jeg måtte sette det på pause;) håper du slipper det:)
 
Ja, det er gøy å studere;) men alle forpliktelsene ble så mye for meg med kvalmen, at jeg måtte sette det på pause;) håper du slipper det:)

Jeg SKAL fullføre dette året. Noe annet er uaktuelt :) det er ikke så lenge igjen nå da!
 
Jeg var faktisk heldig som var tidlig gravid i juletider. For da var det jo ikke skole ;) så jeg slapp unna mye der!
 
Dumme lave blodtrykk :( Trodde det "bare" var jernmangel da jeg går på jerntabletter for å holde nivået oppe men neida, så lett var det ikke. Svimer nesten av når jeg står for lenge pga blodtrykksfall. Og jeg som har en jobb hvor jeg bare står! Håper det bedrer seg asap! Meeen, har jo ingen andre plages så eeegentlig skal jeg ikke klage :p
 
Jeg er potta tett i både nesa og hue... haff, hvorfor skulle denne forkjølelsen komme nå a... blææ!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hodepine :( *sutre*

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Våken og får ikke sove!! :( Blæ! Er jo stuptrøtt! :p
 
Så lei av å være kvalm.. Heldigvis noen bedre dager innimellom.. Men synest kvalmen burde vært overstått nå.. 15+ 2... Å, altså, blir irritert!! Og så skal jeg på jobb noen timer og, trenger ikke kvalme da!!
 
Så lei av å være kvalm.. Heldigvis noen bedre dager innimellom.. Men synest kvalmen burde vært overstått nå.. 15+ 2... Å, altså, blir irritert!! Og så skal jeg på jobb noen timer og, trenger ikke kvalme da!!
Samme her, er bare 12+6 da... Hvis ikke du har prøvd, test akupunktur!!
 
Jeg klager på halsvondt!! Jeg har ikke tenkt å ha noen dum halsbetennelse nå!!! Åååh...
 
Fortsatt potta forkjøla, og kaster opp.. dette er kjedelig altså!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har vondt i halebeinet når jeg har gått mye.. Hodeværk har jeg også en del av :(
Godt å få klaget litt :D
 
Back
Topp