Klagetråden !!

Akkurat nåå så klager jeg på et jeg er syyykt tett i nesen, har hodepine fra en annen verden + at jeg er trøtt som bare det. Men MÅ bare dusje meg før jeg legger meg, og det i seg selv er jo et tiltak. Dessuten er badet opptatt :(

Fikk lyst til å sende deg en klem! :smiley-angelic003
 
Sitter på nattevakt og fryser :-(
Tenker det blir et varmt bad før jeg finner senga når jeg kommer hjem..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg klager litt over kvalmen min fortsatt! Er så dritt lei av å spy og brekke meg!!! Føler forholdet mitt til mat er ødelagt for alltid:( er 12 uker dag, kan det ikke gi seg snart??:(
 
Jeg klager litt over kvalmen min fortsatt! Er så dritt lei av å spy og brekke meg!!! Føler forholdet mitt til mat er ødelagt for alltid:( er 12 uker dag, kan det ikke gi seg snart??:(

Huff, ja, det er mange matretter jeg ikke kommer til å klare etter dette.
:( På den lyse siden er det jo mye annet jeg har fått ordentlig sansen for da. Som f.eks. cherrytomater. Herregud, har kjøpt sånn blandingsboks annenhver dag nå - gule, oransje, røde, grønne - NAM! <3

Idag kan jeg klage litt over hodepine. Sov dårlig, men har heldigvis "fri". Må lese pensum da. Og det har jeg ikke videre lyst til :p Mannen sover fortsatt. Han har også fri før arbeidshelg på begge.
 
Huff, ja, det er mange matretter jeg ikke kommer til å klare etter dette.
:( På den lyse siden er det jo mye annet jeg har fått ordentlig sansen for da. Som f.eks. cherrytomater. Herregud, har kjøpt sånn blandingsboks annenhver dag nå - gule, oransje, røde, grønne - NAM! <3

Idag kan jeg klage litt over hodepine. Sov dårlig, men har heldigvis "fri". Må lese pensum da. Og det har jeg ikke videre lyst til :p Mannen sover fortsatt. Han har også fri før arbeidshelg på begge.
Blæh, har liksom lyst på alt og ingenting! Spyr og vil egentlig bare sove bort dagen, men får ikke sove på dagen:(
Rart det der? Jeg maula løk, masse!, sist svangerskap!

Misunner ikke pensum for å si det sånn:) nyter å være sykemeldt, og bareglemme alt på jobb. Definitivt beste "medisin" for meg nå.. God bedring!
 
Blæh, har liksom lyst på alt og ingenting! Spyr og vil egentlig bare sove bort dagen, men får ikke sove på dagen:(
Rart det der? Jeg maula løk, masse!, sist svangerskap!

Misunner ikke pensum for å si det sånn:) nyter å være sykemeldt, og bareglemme alt på jobb. Definitivt beste "medisin" for meg nå.. God bedring!

Takk! :) Skal nok komme meg gjennom dagen, pensum eller ei. Og det samme til deg! :) Håper den kvalmen kommer seg etterhvert!
 
Blæh, har liksom lyst på alt og ingenting! Spyr og vil egentlig bare sove bort dagen, men får ikke sove på dagen:(
Rart det der? Jeg maula løk, masse!, sist svangerskap!

Misunner ikke pensum for å si det sånn:) nyter å være sykemeldt, og bareglemme alt på jobb. Definitivt beste "medisin" for meg nå.. God bedring!


Kan jeg forresten spørre hvordan dere får disse bannerne med "Augustmødrene 2014"? Jeg vil også haaa! :D
 
Kan jeg forresten spørre hvordan dere får disse bannerne med "Augustmødrene 2014"? Jeg vil også haaa! :D

Du får det automatisk når du blir medlem av den skjulte ;)
 
Jeg er så lei av å være kvalm!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Leenge siden jeg har hatt noen symptomer annet enn tretthet. men både i går og i dag har jeg vært mye svimmel. Nesten svimt av på jobb :/ nå er det heldigvis frihelg, så håper svimmelheten er over til Mandag! Vært pinlig å svime av foran en kunde eller noe :p
 
I dag har jeg hatt en skikkelig drittdag!! Følte meg ikke helt topp, fikk litt angst når jeg ikke kjente at jeg var hard nederst i magen, som jeg har kjent mye i det siste.. Kom på jobb, og begynte å grine som bare det, holdt på i over en time før jeg klarte å stoppe.. Nå har jeg vondt i hodet og det svir i øynene..
Nei, jeg går snart å legger meg! Over og ut!
 
Kvalm!! Også klarer jeg ikke å spy, jeg HATER det! Kjenner maten komme opp i halsen. Jeg dør snart er jeg sikker på!
Er SÅ glad dette er siste gang jeg går gravid! Gleder meg til de gode ukene. 20- 30. Etter 30 uker er nok alt et herk igjen og vi klager over tung kropp, hovne ben, vonde hender, bekken rygg, for lite søvn, tisse 10 ganger om natta.
Hvorfor gjør vi dette flere ganger?
Jo, jeg vet forresten det da. Men baaahh!!
 
I dag har jeg hatt en skikkelig drittdag!! Følte meg ikke helt topp, fikk litt angst når jeg ikke kjente at jeg var hard nederst i magen, som jeg har kjent mye i det siste.. Kom på jobb, og begynte å grine som bare det, holdt på i over en time før jeg klarte å stoppe.. Nå har jeg vondt i hodet og det svir i øynene..
Nei, jeg går snart å legger meg! Over og ut!
Kynnere :) helt ufarlig! God natt!
 
Back
Topp