Klagetråd

Har første timen med gynekologen på torsdag, så skal snakke med henne da. Med nr 2 tok jeg ingen ting, for er litt (unødig) redd for det. Men må nok kanskje krype til korset denne gangen. Men det viser bare og hvor lite jeg kan klage i forhold til deg, når jeg er så lite dårlig at jeg faktisk kan ta valget å ikke ta medisiner:happy: #jegkanikkeklage

Og du har helt rett, det blir baby ut av det :love7 Og det er helt utrolig hvor viktig omsorg og støtte fra helsevesenet er - både i svangerskapet, men også i selve fødselen og tiden etterpå. Det er noen ganger hvordan man blir møtt som er hele "make it or break it" med opplevelsen :)
Alle har lov til å klage, man opplever prøvelsene sine ulikt ❤️ på sykehuset gir de i alle fall stemetil, Xonvea og zofran med god samvittighet. Jeg tok afipran hele forrige svangerskap og har tatt det litt nå, men de sier den ikke er anbefalt lenger. Stoler på det og prøver å holde meg til de andre tre. Du har med andre ord trygge alternativer. Xonvea har til og med bilde av en gravid dame på, ligner på emojien :laughing002 Den er utviklet til dette formålet ❤️

Enig med deg. Hvordan man blir møtt og støttet er utrolig viktig. Ofte er det veldig lite som skal til ❤️

Klager fordi jeg plutselig føler meg små kvalm hele dagen, i forrige svangerskap kjente jeg null til kvalmen så dette er uvant og veldig lite praktisk som eneste ansatt i mitt AS som nå eksploderer med forespørsler:oops:

Back
Topp