Klagetråd

Noen fler som har gått veldig fort opp i vekt? Er 9+4 i dag og har allerede gått opp 5 kg:bag: Skal sies at jeg ikke har vært noe plaget med kvalme, men hatt en helt umenneskelig sultfølelse som jeg håper snart går over:arghh:

Det er planleggingsdag i barnehagen i morgen, og jeg kjenner at jeg er for trøtt og uggen til å være aleine i så mange timer med ungene

Det er planleggingsdag i barnehagen i morgen, og jeg kjenner at jeg er for trøtt og uggen til å være aleine i så mange timer med ungene
Samme her. Fikk beordret pappaen til å ha fri i tillegg :hungover: håper dere får en fin dag ❤️

Jeg har vært på sykehuset mesteparten av dagen, men ellers har vi hatt det fint. Happy kids som har vært i lekeland, sjukt spent på om vi ryker på omgangssyken eller noe nå :smiley-ashamed004
Glemte å quote ^ @cometkiddd

Kjenner jeg må klage litt her jeg ligger lys våken klokken 2 på natta :banghead: Det har vært gjenganger i alle svangerskapene mine. Til og med SA'n. Pleier å våkne rundt klokken 2/3 og ikke få sove igjen før 5/6. Og ungene står opp og dagen begynner 6:30/7:hilarious: Begynner omtrent fra positiv test og varer hele svangerskapet - 3-4 netter våken så en natt med god søvn fordi jeg er utslitt, så 3-4 netter våken igjen. Og sånne går no dagan :hilarious:
Samme her.. utrolig frustrerende å være så sliten og allikevel våkne hver natt!

Samme her.. utrolig frustrerende å være så sliten og allikevel våkne hver natt!
I går orket jeg ikke annet enn tommel opp på kommentaren din - sorry :banghead:, for natt til i går våknet jeg 02:15 og var våken frem til rundt 06:00 og ungene våknet 06:30 :hilarious:

Men i natt gjorde kroppen opp for seg. Har sovet 9 timer og 29 minutter i følge klokka, og var kun våken en gang for å gå på do:gen014

Men, jeg vet at nå har kroppen fått en god natts søvn, så nå kommer det en nye 3-4 tullete netter igjen :hilarious:

Jeg håper du fikk en god natts søvn og? :happy:

I går orket jeg ikke annet enn tommel opp på kommentaren din - sorry :banghead:, for natt til i går våknet jeg 02:15 og var våken frem til rundt 06:00 og ungene våknet 06:30 :hilarious:

Men i natt gjorde kroppen opp for seg. Har sovet 9 timer og 29 minutter i følge klokka, og var kun våken en gang for å gå på do:gen014

Men, jeg vet at nå har kroppen fått en god natts søvn, så nå kommer det en nye 3-4 tullete netter igjen :hilarious:

Jeg håper du fikk en god natts søvn og? :happy:

Sånn er det her og :banghead: En god natt gir flere netter med elendig søvn! Frustrerende :hilarious:

I dag har jeg vært intenst kvalm siden jeg sto opp. De to neste ukene er svært viktige jobbmessig, og jeg føler jeg ikke har mulighet til å roe ned eller akseptere formen før disse to ukene er overstått. Knøttet i magen er selvfølgelig svært mye viktigere enn jobb, men det er en belastende periode på jobb som forhåpentligvis snart blir bedre. Kjenner jeg ikke har samvittighet til å overlate min del til andre kollegaer i en så intens periode. Allikevel vet jeg at min terskel for fravær er ekstremt mye høyere enn for mange andre, men det er jo et meg-problem. Krysser fingrene for at kvalmen snart kan slippe taket.

Jeg synes tiden går så utrolig sakte! Er bare kvalm, brekker meg hele tiden, kaster opp nå og da, gått ned i vekt (ikke illevarslende mye), har null energi og føler meg mer som en beholder enn et menneske. Er så utslitt nå! Begynt å sove dårligere og stresser, så baller det på seg. :inpain: Folk rundt meg sier: "ååå men du må bare kose deg, dette er jo en fantastisk tid!". Altså misforstå meg rett, jeg er overlykkelig for dette nurket i magen, men skal man få dårlig samvittighet også for å ikke "elske" plagene som følger med? :smiley-ashamed004 det var en liten klagesang fra meg :sorry:

Synes også tiden går sakte! Vært kvalm siden uke 5 (uke 9 nå). Er sykemeldt. Står på store doser kvalmestillende som har minimal effekt. Brekker meg flere ganger om dagen! Får i meg minimalt med drikke, føles ut som jeg tørker inn i huden Håper det går over i 2.trimester, har sagt til samboer at det er store sjanser for at dette blir et enebarn!

Jeg synes tiden går så utrolig sakte! Er bare kvalm, brekker meg hele tiden, kaster opp nå og da, gått ned i vekt (ikke illevarslende mye), har null energi og føler meg mer som en beholder enn et menneske. Er så utslitt nå! Begynt å sove dårligere og stresser, så baller det på seg. :inpain: Folk rundt meg sier: "ååå men du må bare kose deg, dette er jo en fantastisk tid!". Altså misforstå meg rett, jeg er overlykkelig for dette nurket i magen, men skal man få dårlig samvittighet også for å ikke "elske" plagene som følger med? :smiley-ashamed004 det var en liten klagesang fra meg :sorry:
Samme her, har en jobb man ikke kan være borte fra for det vil gi enormt stress til kollegaer… 4 uker til litt roligere tider. Sliten av å være uggen og kvalm hele tiden

Back
Topp