Klagetråd

Så utrolig kjedelig! Masse god bedring (hvis man kan si det). Krysser fingrene for at du får god hjelp og at dere finner noe som kan tøyle kvalmen :Heartred
Tusen takk ❤️ veldig spent på om jeg kan få det litt bedre.

Jeg setter veldig pris på at jeg har progesteronstøtte, men fysj for noe griseri det er!
Er som om jeg har tatt en klatt smør oppi høna og rundt på utsiden :sour:

Nå er både vi og gynekologen lei av at jeg mister. Dette er mitt 7. svangerskap, 4. på 15 mnd. Har mistet mellom uke 6+5 og 9+1. Har pcos, adenomyose og antifosfolipidsyndrom, så nå kjører vi på med de støttemedisinene vi kan. De to siste diagnosene ble oppdaget etter tredje aborten på knappe 11mnd. Veldig glad jeg ble utredet for habituell abort allerede etter abort nummer to.

Oii for en historie du har! Håper virkelig du lykkes denne gangen!! :Heartred

Nå er både vi og gynekologen lei av at jeg mister. Dette er mitt 7. svangerskap, 4. på 15 mnd. Har mistet mellom uke 6+5 og 9+1. Har pcos, adenomyose og antifosfolipidsyndrom, så nå kjører vi på med de støttemedisinene vi kan. De to siste diagnosene ble oppdaget etter tredje aborten på knappe 11mnd. Veldig glad jeg ble utredet for habituell abort allerede etter abort nummer to.
Da du ble utredet, måtte du vente 3 mnd fra siste SA før de gjorde noe?

Back
Topp