Klagetråd

Hater at man ikke kan få noen medisiner når man er gravid… nå er jeg begynt på tredje uka med forkjølelse, intens hoste som holder meg oppe hele natta, hodepine som ikke påvirkes av Paracet, pluss bihulebetennelse. Kan ikke ta Ibux som gravid, ikke hostesaft, ikke astmamedisinen min (kortison) for tung pust, og legen finner ikke en antibiotika å gi meg tross forhøyet crp, fordi enten er jeg allergisk mot den eller så er den ikke anbefalt til gravide. Har også måttet slutte på medisiner for overaktiv blære, så nå løper jeg på do tusen ganger i timen. Og legen sier det er viktig å drikke mye når man er syk i det minste :bag: man ofrer virkelig kroppen for å være en inkubator. Fikk lov å ta en ny hcg da, for jeg er så nervøs for spiren etter to uker+ med infeksjon i kroppen.
Dette syns jeg er noe av det verste problemstillingene vi har på jobb. Flere gravide som fortviler over hoste som holder dem våken i ukesvis nærmest. :(
Det finnes jo sterkere smertestillende som kan brukes i kortere perioder som anses som trygt, og som faktisk også kan hjelpe med hosten.
Jeg tenker det må være lov å tenke i de baner om man har det veldig dårlig.:Heartred
Fribol er det mange som syns fungerer mot hoste, kanskje verdt et forsøk om du ikke allerede har prøvd.

Dette syns jeg er noe av det verste problemstillingene vi har på jobb. Flere gravide som fortviler over hoste som holder dem våken i ukesvis nærmest. :(
Det finnes jo sterkere smertestillende som kan brukes i kortere perioder som anses som trygt, og som faktisk også kan hjelpe med hosten.
Jeg tenker det må være lov å tenke i de baner om man har det veldig dårlig.:Heartred
Fribol er det mange som syns fungerer mot hoste, kanskje verdt et forsøk om du ikke allerede har prøvd.
Jeg kjøpte det i dag, det er det værste jeg har smakt :hungover: Jeg har gjennomsnittlig sovet 2-3 timer hver natt i 6 døgn nå, så det er ikke bra. "Heldigvis" er jeg på pleiepenger for dattera mi så jeg kan prøve å sove litt mens hun er i barnehagen også.

Jeg kjøpte det i dag, det er det værste jeg har smakt :hungover: Jeg har gjennomsnittlig sovet 2-3 timer hver natt i 6 døgn nå, så det er ikke bra. "Heldigvis" er jeg på pleiepenger for dattera mi så jeg kan prøve å sove litt mens hun er i barnehagen også.
Haha, ja der må jeg si meg enig :hilarious: Finnes andre smaker som er liiitt bedre, men jevnt over ikke de beste. :wtf:

Haha, ja der må jeg si meg enig :hilarious: Finnes andre smaker som er liiitt bedre, men jevnt over ikke de beste. :wtf:
Jeg sa på apoteket at jeg hadde prøvd de for noen år siden og syntes de var fæle fordi jeg hater lakris. Hun lovte at kun den som het «lakris» smakte det, men sitron smakte søren meg også lakris…:hungover:

Jeg sa på apoteket at jeg hadde prøvd de for noen år siden og syntes de var fæle fordi jeg hater lakris. Hun lovte at kun den som het «lakris» smakte det, men sitron smakte søren meg også lakris…:hungover:
Foretrekker blåbær, propolis eller ingefær selv, eller kanskje mest barnevarianten, men hvis jeg kjøper en boks så blir de ikke halvspist engang. Sterk-varianten klarer jeg ikke ha i munnen lengre enn 5 sekund. Det er mer i desperasjon når jeg trenger noe mot hoste. Imponert over de som kjøper to bokser i uka, og faktisk liker det.:hilarious::hilarious:

Back
Topp