wind
Andre møte med forumet
Dette syns jeg er noe av det verste problemstillingene vi har på jobb. Flere gravide som fortviler over hoste som holder dem våken i ukesvis nærmest.Hater at man ikke kan få noen medisiner når man er gravid… nå er jeg begynt på tredje uka med forkjølelse, intens hoste som holder meg oppe hele natta, hodepine som ikke påvirkes av Paracet, pluss bihulebetennelse. Kan ikke ta Ibux som gravid, ikke hostesaft, ikke astmamedisinen min (kortison) for tung pust, og legen finner ikke en antibiotika å gi meg tross forhøyet crp, fordi enten er jeg allergisk mot den eller så er den ikke anbefalt til gravide. Har også måttet slutte på medisiner for overaktiv blære, så nå løper jeg på do tusen ganger i timen. Og legen sier det er viktig å drikke mye når man er syk i det minste man ofrer virkelig kroppen for å være en inkubator. Fikk lov å ta en ny hcg da, for jeg er så nervøs for spiren etter to uker+ med infeksjon i kroppen.
Det finnes jo sterkere smertestillende som kan brukes i kortere perioder som anses som trygt, og som faktisk også kan hjelpe med hosten.
Jeg tenker det må være lov å tenke i de baner om man har det veldig dårlig.
Fribol er det mange som syns fungerer mot hoste, kanskje verdt et forsøk om du ikke allerede har prøvd.