Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Oh noo verste skjellsordet i barnehageboka
Hahahaha, Jeg vet! Tok tid føre det kom ut, mye annet som lå lenger fremme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh noo verste skjellsordet i barnehageboka
Hahaha!!! Nå lo jeg så rått at det er et under at ikke frøkna våknaJa, helt sykt vondt!! Pg vanskelig å holde glosene tilbake, endte med å kalle hu en bæsj in the moment
Hahaha!!! Nå lo jeg så rått at det er et under at ikke frøkna våkna
Når vi er i Abra Havn, doen er rett bak tven så når en må nr 2 så sitter alle der inne å hører på det
Ja!!! Så krise! Ikke det gøyeste å frese i fra seg når tantunger, svigerinne osv sitter i stua ble til at jeg trykka flush og pressa ut alt i mens den flusha for så flushe på nytt Så det må være triksetAlltid lurt på hvorfor de lager rommene sånn eller de hotellene med glassvegger/dører til do!!
Det er grusomt. Har du hemoroidemiddel?Er så forstoppet og hemoroider
Nei, husker jeg brukte en salve for noen år tilbake. Vært forstoppet i flere dager nå men ikke noe hjelperDet er grusomt. Har du hemoroidemiddel?
Du får det reseptfritt på apoteket. Jeg sleit med hemoroider etter fødselene. Vet hvor plagsomt det kan være!Nei, husker jeg brukte en salve for noen år tilbake. Vært forstoppet i flere dager nå men ikke noe hjelper
Hadde vært greit om kroppen bestemte seg for om den var gravid eller ikke
Har hatt blødninger fra 5.10 i går ettermiddag og nå fersk, får se om det så blir brunt i noen dager eller hva.
Hvem andre enn fastlegen kan ta blodprøve for å sjekke hcg?
Har ikke ringt legen, skal ringe jordmor i dag.Vil ikke legen måle hcg??
Tror noen helsestasjoner kan måle, så kanskje ta en tlf ditt?
Har ikke ringt legen, skal ringe jordmor i dag.
Er ganske travelt i tillegg så vanskelig å komme seg fra jobb - altid lang ventetid hos fastlegen nemlig.
Tenkte jeg skulle ringe gyn og se om han kunne sjekke hcg og så evt tul i neste uke og tallene steg riktig men da er det stengt hele uken grunnet kurs
Nei, veit av erfaring at jeg må ha legetimeAhh, så typisk... håper du får det til på et vis! Hcg er bare en liten blodprøve så du trenger sikkert ikke legetime. Bare innom laben