Klagetråd

Når vi er i Abra Havn, doen er rett bak tven så når en må nr 2 så sitter alle der inne å hører på det :dead: :bag::arghh:
 
Når vi er i Abra Havn, doen er rett bak tven så når en må nr 2 så sitter alle der inne å hører på det :dead: :bag::arghh:

Alltid lurt på hvorfor de lager rommene sånn :hilarious: eller de hotellene med glassvegger/dører til do!!
 
Nei, husker jeg brukte en salve for noen år tilbake. Vært forstoppet i flere dager nå men ikke noe hjelper :(
Du får det reseptfritt på apoteket. Jeg sleit med hemoroider etter fødselene. Vet hvor plagsomt det kan være!
 
Jeg hater når progesteron tilskuddet kommer flytende ut. Hodet skriker BLOD!!!! hver gang og jeg blir ille nervøs for hvert dobesøk :bag:
 
Hadde vært greit om kroppen bestemte seg for om den var gravid eller ikke
Har hatt blødninger fra 5.10 :bag: i går ettermiddag og nå fersk, får se om det så blir brunt i noen dager eller hva.
Hvem andre enn fastlegen kan ta blodprøve for å sjekke hcg?
 
Hadde vært greit om kroppen bestemte seg for om den var gravid eller ikke
Har hatt blødninger fra 5.10 :bag: i går ettermiddag og nå fersk, får se om det så blir brunt i noen dager eller hva.
Hvem andre enn fastlegen kan ta blodprøve for å sjekke hcg?

Vil ikke legen måle hcg??
Tror noen helsestasjoner kan måle, så kanskje ta en tlf ditt?❤️
 
Vil ikke legen måle hcg??
Tror noen helsestasjoner kan måle, så kanskje ta en tlf ditt?❤️
Har ikke ringt legen, skal ringe jordmor i dag.
Er ganske travelt i tillegg så vanskelig å komme seg fra jobb - altid lang ventetid hos fastlegen nemlig.

Tenkte jeg skulle ringe gyn og se om han kunne sjekke hcg og så evt tul i neste uke og tallene steg riktig men da er det stengt hele uken grunnet kurs :banghead:
 
Har ikke ringt legen, skal ringe jordmor i dag.
Er ganske travelt i tillegg så vanskelig å komme seg fra jobb - altid lang ventetid hos fastlegen nemlig.

Tenkte jeg skulle ringe gyn og se om han kunne sjekke hcg og så evt tul i neste uke og tallene steg riktig men da er det stengt hele uken grunnet kurs :banghead:

Ahh, så typisk... håper du får det til på et vis! Hcg er bare en liten blodprøve så du trenger sikkert ikke legetime. Bare innom laben❤️
 
Samboer skal bort på jobb i morgen til fredag ettermiddag, så dattera på 3 år og blir alene på hytta.
Det blir spennende og litt skummelt på en gang.
 
Back
Topp