Klagetråd

Liker ikke at jeg gar lite matlyst :( gynokologen var ikke happy over at jeg har gått ned 3 kg siste tiden
 
Liker ikke at jeg gar lite matlyst :( gynokologen var ikke happy over at jeg har gått ned 3 kg siste tiden
Oppdaga selv at jeg hadde gått ned 3 kg i går. Var sikker på at jeg hadde gått opp 2-3 kg, men er nok redusert matlyst her som har medført vektnedgang også på tross av at magen ser oppblåst og stor ut…
Sa gyn noe om hvorfor h*n ikke var happy med vektnedgang? Tenker det er ganske normalt i 1. trimester både å gå opp og ned? Spørs jo helt på formen
 
Oppdaga selv at jeg hadde gått ned 3 kg i går. Var sikker på at jeg hadde gått opp 2-3 kg, men er nok redusert matlyst her som har medført vektnedgang også på tross av at magen ser oppblåst og stor ut…
Sa gyn noe om hvorfor h*n ikke var happy med vektnedgang? Tenker det er ganske normalt i 1. trimester både å gå opp og ned? Spørs jo helt på formen
Nei Hu sa ikke hvorfor, men var vel det at jeg burde visst ikke gå ned noe mer, men kan ha vært psykisk og kanskje da jeg gruet meg veldig til ultralyd og.
 
Kjenner litt på at dette tar på. Er sliten, trøtt, uggen hele dagen. Klarer ikke hente meg inn med en turbo på to år som ikke hviler på dagtid. Tror jeg må kaste inn årene for en uke og to, men det sitter så langt inne:sorry::sad010
Det er snakk om en kort, kort periode iløpet av hele livet ditt. Du har godt tid til å jobbe og bidra, akkurat nå må du ta vare på deg selv.
 
Liker ikke at jeg gar lite matlyst :( gynokologen var ikke happy over at jeg har gått ned 3 kg siste tiden
Jeg gikk ned tre kg før jeg begynte å legge på meg igjen sist jeg var gravid. Det var de tre babykiloene jeg ikke hadde blitt kvitt etter forrige svangerskap :hilarious: Så la jeg på meg igjen. Husker ikke hvor mye, 8- 10 kg totalt? Alt det jeg gikk opp var baby, morkake og vann for når jeg kom hjem fra sykehuset veide jeg mindre enn da jeg ble gravid :smiley-ashamed004 Babyen var stor og fin (4270g og 54 lang) så han tok nok mesteparten av næringen. Jeg fikk høre at det var ganske normalt å gå ned i begynnelsen, det var ikke negativt i så måte. Men jeg var ikke undervektig i utgangspunktet, er du det? Jeg var normalvektig.
 
Dere er så gode her inne:sad002 helt sant! Prioritet en bør vær og fungere hjemme
Jeg har det på samme måte selv akkurat nå. Jeg må ringe legen i morgen og få en sykemelding. Jeg fungerer ikke og spyr/henger over do og bare brekker meg på tom mage hver gang jeg prøver å gjøre noe. Jeg hilste akkurat på frokosten min etter å gått en rolig tur med hunden.
 
Jeg gikk ned tre kg før jeg begynte å legge på meg igjen sist jeg var gravid. Det var de tre babykiloene jeg ikke hadde blitt kvitt etter forrige svangerskap :hilarious: Så la jeg på meg igjen. Husker ikke hvor mye, 8- 10 kg totalt? Alt det jeg gikk opp var baby, morkake og vann for når jeg kom hjem fra sykehuset veide jeg mindre enn da jeg ble gravid :smiley-ashamed004 Babyen var stor og fin (4270g og 54 lang) så han tok nok mesteparten av næringen. Jeg fikk høre at det var ganske normalt å gå ned i begynnelsen, det var ikke negativt i så måte. Men jeg var ikke undervektig i utgangspunktet, er du det? Jeg var normalvektig.
Har bmi på 29, så litt overvektig, men var vel mest det at jeg sliter med matlysten hun bekymret seg for. Er jeg heldig får jeg i meg en yoghurt og litt middag om dagen.
 
Jeg har det på samme måte selv akkurat nå. Jeg må ringe legen i morgen og få en sykemelding. Jeg fungerer ikke og spyr/henger over do og bare brekker meg på tom mage hver gang jeg prøver å gjøre noe. Jeg hilste akkurat på frokosten min etter å gått en rolig tur med hunden.
Sender deg en klem❤️ håper det går over snart❤️
 
Klage på at jeg ikke klarer å glede meg fullstendig over graviditet jeg har ikke mistet før men hatt kjemisk å jeg er 5+4 i dag å er kjempe redd for å miste :wtf: Er jeg den eneste ? Har ultralyd Om 19 dager:smiley-angelic001
 
Klage på at jeg ikke klarer å glede meg fullstendig over graviditet jeg har ikke mistet før men hatt kjemisk å jeg er 5+4 i dag å er kjempe redd for å miste :wtf: Er jeg den eneste ? Har ultralyd Om 19 dager:smiley-angelic001
Svinger veldig gjennom dagen om jeg gleder meg eller tenker det ikke går. Har også ultralyd om 19 dager - krysser fingrene for at vi får positive ultralyder begge to ❤️
 
Ååå fy så dårlig jeg er for tiden… trodde aldri jeg skulle glede meg til legetimen i morgen:sour::schocked028
usj samme her:-( jeg avventer til timen min på sykehuset i morgen, men jeg begynner snart å krype til fornuft å lurer snart på å snakke med lege om sykmelding.

De dagene jeg har fri og kan ta ting med ro er jeg sliten, kvalm trenger en million pauser igjennom dagen men klarer å være noenlunde tilstede med familien. Har nå jobber mandag, tirsdag, på hjemmekontor pga dårlig form men likevell sover jeg hele ettermiddagen og natten bort når jeg er ferdig å jobbe for da et jeg totalt ferdig:-/ har nå sover over 12 t:-/
 
Legen min vil utrede en ekstremt hodepine med tanke på at det KAN være hjernesvulst. Men siden jeg er nygravid vil han vente. Og ikke hatt anfall på 2 måneder. Men i går. Etter svømming kjente jeg det kom... Det er ille og varer noen dager. Og kan ikke ta annet enn paracet :depressed:
 
Back
Topp