Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh nei! Jeg hadde aldri hatt det før, men 5 mnd inn i svangerskapet sist ble jeg ekstremt plaget. Jeg ante ikke hva slags smerter det var og føden trodde jeg gikk i fødsel flere ganger. Jeg fikk fjernet galleblæren min noen uker etter fødsel. Vet akkurat hva du går gjennom og det er helt jævlig! Glad du vet at det er gallestein, hvertfall Snakk om voldsom smerte.Herlig å våkne kl 3 på natta med gallesteinsanfall vært så fin siste månedene men i natt var det ille
Ja startet med anfall for 1 år siden, tatt ultralyd 8g har mange små steiner. Men dem ville ikke fjerne galleblæra da jeg drev med ivf. Spydde som en gris i dag tidlig. Sovnet endelig klokken 6 og var helt fin da jeg våknet kl 11 heldigvis. Men var ekstremt vondtÅh nei! Jeg hadde aldri hatt det før, men 5 mnd inn i svangerskapet sist ble jeg ekstremt plaget. Jeg ante ikke hva slags smerter det var og føden trodde jeg gikk i fødsel flere ganger. Jeg fikk fjernet galleblæren min noen uker etter fødsel. Vet akkurat hva du går gjennom og det er helt jævlig! Glad du vet at det er gallestein, hvertfall Snakk om voldsom smerte.
Noen kan bli verre under svangerskap, jeg håper ikke du blir det. Det er helt forferdelige smerter som man ikke forstår uten å ha følt på det selv.Ja startet med anfall for 1 år siden, tatt ultralyd 8g har mange små steiner. Men dem ville ikke fjerne galleblæra da jeg drev med ivf. Spydde som en gris i dag tidlig. Sovnet endelig klokken 6 og var helt fin da jeg våknet kl 11 heldigvis. Men var ekstremt vondt
Ja, går også på progynova som er østrogen som og kunne gi oftere anfall. Skal heldigvis slutte med de neste lørdagNoen kan bli verre under svangerskap, jeg håper ikke du blir det. Det er helt forferdelige smerter som man ikke forstår uten å ha følt på det selv.
Høres ut som du burde tatt deg en tur til legen og fått kvalmestillende, evt bedre kvalmestillende om du allerede går på det håper det kommer seg!Dritt! Er så dårlig, oppkast 7 ganger bare i dag… hadde én oppkastfri dag på fredag, ellers jamnt mellom 3-10 ganger om dagen. Jeg er så langt nede. Mannen reiser om 5 dager og blir borte i 5 uker. Jeg er nå sykmeldt, så får hentet meg inn på dagtid når barna er i barnehage. Men ser mørkt på dette altså…. Typisk for meg å være dårlig frem til uke 18-19, og er i dag 7+5.
Stakkars deg, det må være skikkelig tungt God bedringDritt! Er så dårlig, oppkast 7 ganger bare i dag… hadde én oppkastfri dag på fredag, ellers jamnt mellom 3-10 ganger om dagen. Jeg er så langt nede. Mannen reiser om 5 dager og blir borte i 5 uker. Jeg er nå sykmeldt, så får hentet meg inn på dagtid når barna er i barnehage. Men ser mørkt på dette altså…. Typisk for meg å være dårlig frem til uke 18-19, og er i dag 7+5.
Har du kvalmestillende? Det er hjelp å få! Jeg synes det hjelper mye å være 100% sykemeldt. Håper det roer seg for degDritt! Er så dårlig, oppkast 7 ganger bare i dag… hadde én oppkastfri dag på fredag, ellers jamnt mellom 3-10 ganger om dagen. Jeg er så langt nede. Mannen reiser om 5 dager og blir borte i 5 uker. Jeg er nå sykmeldt, så får hentet meg inn på dagtid når barna er i barnehage. Men ser mørkt på dette altså…. Typisk for meg å være dårlig frem til uke 18-19, og er i dag 7+5.
Høres ut som du burde tatt deg en tur til legen og fått kvalmestillende, evt bedre kvalmestillende om du allerede går på det håper det kommer seg!
Her gikk det så langt at jeg ble innlagt i 2 dager.. har fått IV og bedre kvalmestillende
Stakkars deg, det må være skikkelig tungt God bedring
Går på afipran(?) men ingen effekt så langt… takk dereHar du kvalmestillende? Det er hjelp å få! Jeg synes det hjelper mye å være 100% sykemeldt. Håper det roer seg for deg
Jeg hadde heller ingen effekt av afipran. Få deg en legetime å prøv noe annetGår på afipran(?) men ingen effekt så langt… takk dere
God hjelp i å være sykmeldt heldigvis. Håper bare det ikke varer like lenge som de to andre svangerskapene
Ja, jeg sleit med å beholde middagen i magen idagMåtte nesten kaste opp da jeg forsøkte å scrolle gjennom middagstips tråden. Skikkelig kvalm i kveld.
Jeg testet Xonvea i noen dager, hadde ingen effekt på meg. Også må man ta de på tom mage, så jeg ble så fryktelig dårlig mens jeg venta på å kunne ta de.Er så kvalm, så kvalm, så kvalm. Noen her som har erfaring med Xonvea?
Jeg tar de. Føler de tar «toppen». Men jeg er utroooolig trøtt gjennom hele dagen. Så null bilkjøring her. Litt herlig ogsåEr så kvalm, så kvalm, så kvalm. Noen her som har erfaring med Xonvea?