Klagetråd

Klager over denne insane trøttheten, om det blir som med dattera så er ikke toppen nådd enda, da ble det verre når de neste ukene kg holdt seg sånn helt til uke 16 føre det gikk fra å være totalt utslitt tik å "bare" være sliten.
Blir spennende å være alene med jentungen hele dagen på søndag når mannen har 12 t vakt
 
Gynokologen min var ikke helt fornøyd med at jeg har dårlig matlyst, gått ned 3 kg siste tiden ❤️
 
Gynokologen min var ikke helt fornøyd med at jeg har dårlig matlyst, gått ned 3 kg siste tiden ❤️
Jeg gikk ned tre- fire kg før jeg gikk opp igjen i forrige svangerskap :Heartred Fikk stor og frisk bebis som tok all næring :hilarious: Jeg veide mindre etter fødsel enn jeg gjorde før jeg ble gravid :hilarious:
 
Finner absolutt ingen pålegg jeg har lyst på. Er totalt avhengig av salami til frokost, og det går jo ikke lengre. (Nei, den der ‘kokte’ salamien er ikke det samme!)
 
Klager over denne insane trøttheten, om det blir som med dattera så er ikke toppen nådd enda, da ble det verre når de neste ukene kg holdt seg sånn helt til uke 16 føre det gikk fra å være totalt utslitt tik å "bare" være sliten.
Blir spennende å være alene med jentungen hele dagen på søndag når mannen har 12 t vakt
Gad kjenner igjen den, føler jeg ikke får gjort noe av det jeg liker å «underholde» meg med for tiden, bare jeg gløtter på en bok eller tven så sover jeg :hilarious:

Å sette seg ned eller legge seg ned litt for å slappe av så sovner man tvert.

Har kommet inn i en dårlig spiral med å sovne selv når jeg skal legge datteren min for tiden, skal jo bare ligge å synge litt til henne og plusselig er det dagen etter:happy090
 
Gad kjenner igjen den, føler jeg ikke får gjort noe av det jeg liker å «underholde» meg med for tiden, bare jeg gløtter på en bok eller tven så sover jeg :hilarious:

Å sette seg ned eller legge seg ned litt for å slappe av så sovner man tvert.

Har kommet inn i en dårlig spiral med å sovne selv når jeg skal legge datteren min for tiden, skal jo bare ligge å synge litt til henne og plusselig er det dagen etter:happy090

Uuuff, det er hardt å være så trøtt og sliten :sleep011 godt det er midlertidig :hilarious:
 
Noen som vet om det går bra å ta dulcolax ved forstoppelse? Prøvd lactulose og microlax men skjer lite. Veldig ubehagelig :(
 
Noen som vet om det går bra å ta dulcolax ved forstoppelse? Prøvd lactulose og microlax men skjer lite. Veldig ubehagelig :(
Jeg måtte ha movicol i sist svangerskap(eeeh.. med ungen, har vært gravid flere ganger etter det). Legen skrev ut på resept så det ble litt billigere. Plagdes noe helt sinnsykt.
 
Så sinsykt trøtt, må få ungen i seng snart føre jeg sovner :sleep011 gruer meg til å være alene med hu hele søndagen nå mannen jobber 12 t :bag:
 
Presset meg igjennom en ganske heftig arbeidsdag i går, men totalt straffet for det i dag, har null energi. Å er alene hjemme med barn + forbereder til barneselskap til i morgen, også alene:-(
 
Presset meg igjennom en ganske heftig arbeidsdag i går, men totalt straffet for det i dag, har null energi. Å er alene hjemme med barn + forbereder til barneselskap til i morgen, også alene:-(
Verdens beste storesøster stilte opp etter en full dag på fotballcup med egne kids og har nå jenta mi litt nå så jeg får slappe av :Heartred
 
Kjenner litt på at dette tar på. Er sliten, trøtt, uggen hele dagen. Klarer ikke hente meg inn med en turbo på to år som ikke hviler på dagtid. Tror jeg må kaste inn årene for en uke og to, men det sitter så langt inne:sorry::sad010

Det er snakk om en liten periode, viktig å klare å holde hodet litt over vann❤️❤️
 
Back
Topp