Klagetråd

Sovnet på sofaen og våknet hås som ei gås.
 
Kjenner på akkurat det samme selv… jeg har lagt og bekymret meg i natt fordi jeg ikke har såre brystvorter :meh: Hvem av dere har det nå?Jeg er jo bare 3+5, så er tidlig enda, og tror ikke jeg fikk det så tidlig med mine to svangerskap hvor det har gått bra!
Jeg har ikke det. Hadde det ikke med datra heller. Da som nå er kun at det klør i perioder, og at brystene er litt større.
 
Kjenner til den! Droppa skikkelig her også, mem virker som den har stabilisert seg etter droppet :shy:
Noe dritt det der med hvilepulsen:banghead: forrige svangerskap måtte jeg ta av klokka for hvilepulsen gikk til hode på meg. Kan se ut som den må av denne gang også:arghh:
 
Noe dritt det der med hvilepulsen:banghead: forrige svangerskap måtte jeg ta av klokka for hvilepulsen gikk til hode på meg. Kan se ut som den må av denne gang også:arghh:

Ja, er det beste egentlig! jeg vet at pulsen falt og trodde ikke det var noe liv og alt var fint på ul dagen etter og hun sovner nå i senga si, så må vet jeg at pulsen ikke har noe å si og forsøker å roe meg ned :shy:
 
Kverner veldig i hodet at jeg har svake tester enda… det var økning til i dag, men burde de ikke vært sterkere rundt IKM? Syns huske jeg hadde så veldig sterke tester det svangerskapet som ble vellykka. Håper sånn på et skikkelig hopp til i morgen :shy:

Det er veldig rart hvordan magefølelsen er da. Jeg har hatt god magefølelse 2/5 graviditeter. Den første med jenta vår og nå er følelsen god. Bare de testene som uroer meg litt, ellers føler jeg meg for det meste helt rolig (kan selvfølgelig få noen øyeblikk med tvil men). De andre graviditetene var jeg egentlig kun urolig. Så håper det er positivt.

Litt klaging/tanker som måtte ut i kveld:shy:
 
Kverner veldig i hodet at jeg har svake tester enda… det var økning til i dag, men burde de ikke vært sterkere rundt IKM? Syns huske jeg hadde så veldig sterke tester det svangerskapet som ble vellykka. Håper sånn på et skikkelig hopp til i morgen :shy:

Det er veldig rart hvordan magefølelsen er da. Jeg har hatt god magefølelse 2/5 graviditeter. Den første med jenta vår og nå er følelsen god. Bare de testene som uroer meg litt, ellers føler jeg meg for det meste helt rolig (kan selvfølgelig få noen øyeblikk med tvil men). De andre graviditetene var jeg egentlig kun urolig. Så håper det er positivt.

Litt klaging/tanker som måtte ut i kveld:shy:
Håper på sterkere test for din del. I mitt første svangerskap testet jeg negativt 9 dpo og positivt 13 dpo. Hadde ikke veldig sterk test ikm. Men datteren vår leker oppe ned broren sin, så det gikk bra!
 
Kverner veldig i hodet at jeg har svake tester enda… det var økning til i dag, men burde de ikke vært sterkere rundt IKM? Syns huske jeg hadde så veldig sterke tester det svangerskapet som ble vellykka. Håper sånn på et skikkelig hopp til i morgen :shy:

Det er veldig rart hvordan magefølelsen er da. Jeg har hatt god magefølelse 2/5 graviditeter. Den første med jenta vår og nå er følelsen god. Bare de testene som uroer meg litt, ellers føler jeg meg for det meste helt rolig (kan selvfølgelig få noen øyeblikk med tvil men). De andre graviditetene var jeg egentlig kun urolig. Så håper det er positivt.

Litt klaging/tanker som måtte ut i kveld:shy:

Jeg synes gårsdagens test var kjempe fin i forhold til stigning og hvor langt du er på vei❤️
 
Æsj, jeg har tatt over samboer sin forkjølelse :arghh: sammen med kvalme og brekninger. Har muskelsmerter i beina også. Er så redd for at det skal være skadelig, selv om jeg VET at nesten alle gravide blir syk på et tidspunkt og at det så godt som alltid går bra.. Herregud for en hønemor jeg er som gravid! Redd for alt.. I går skvatt jeg fordi samboer plutselig sto i døren og kikket på meg, tror dere ikke at jeg ble redd for at det å skvette kan være skadelig? Dette kommer til å bli litt slitsomt :laughing002
 
Æsj, jeg har tatt over samboer sin forkjølelse :arghh: sammen med kvalme og brekninger. Har muskelsmerter i beina også. Er så redd for at det skal være skadelig, selv om jeg VET at nesten alle gravide blir syk på et tidspunkt og at det så godt som alltid går bra.. Herregud for en hønemor jeg er som gravid! Redd for alt.. I går skvatt jeg fordi samboer plutselig sto i døren og kikket på meg, tror dere ikke at jeg ble redd for at det å skvette kan være skadelig? Dette kommer til å bli litt slitsomt :laughing002
Så kjedelig med forkjølelse! God bedring ❤️ Tror forøvrig det er veldig vanlig å bli litt tullete og overbeskyttende. Jeg kjenner meg godt igjen. Selv løp jeg ned trappa på jobb i dag og ble litt bekymra et øyeblikk for om det kunne riste den ut av livmora :bag: :bag: :hilarious: Så du er ikke alene!
 
Så kjedelig med forkjølelse! God bedring ❤️ Tror forøvrig det er veldig vanlig å bli litt tullete og overbeskyttende. Jeg kjenner meg godt igjen. Selv løp jeg ned trappa på jobb i dag og ble litt bekymra et øyeblikk for om det kunne riste den ut av livmora :bag: :bag: :hilarious: Så du er ikke alene!
Takk, krysser fingrene for at det går fort over :Heartred vegrer meg litt for å melde meg syk i morgen, har jo ikke tid til å være borte fra jobb.. Men kjenner at slik som formen er nå er det best å få tatt en hviledag eller to.
Haha, det høres ut som noe jeg kunne gjort! Det er jo litt godt å høre at det ikke bare er jeg som er helt på tuppa:hilarious:
 
Jeg og jenta mi har slitt med luftvegsinfeksjon som har hengt igjen i flere uker.

Nå er jeg så sliten, men vet ikke om jeg skal skylde på infeksjonen, graviditet eller begge deler.

Uansett, kjenner at det er utrolig tungt å dra på jobb om dagen. Er så sliten. Var på jobb i dag frem til 12, dro hjem etter jeg fikk en skikkelig knekk mitt på dagen.
 
Så trøtt, dupp av på sofaen og kvinner meg opp til å hente mini i bhg og være alene med henne resten av dagen på 0 energi, lov å håpe hun er sliten også :shy:
 
Når ungen smeller hode sitt inn i puppen :inpain:
 
Ja, helt sykt vondt!! Pg vanskelig å holde glosene tilbake, endte med å kalle hu en bæsj in the moment :hilarious:
Oh noo verste skjellsordet i barnehageboka :laughing021
 
Back
Topp