Klagetråd

Du er ikke alene om det er en trøst! Her har sambo også blitt smitta, så blir harde tak om hvem som skal lage middag i dagene fremover:whacky011

Er tiden for det virker det som :wacky: heldigvis bare meg her, men ille nok:hilarious:
 
Klager over migrenen… kjenner at det blir noen tunge uker frem til den sannsynligvis gir seg rundt uke 10 :joyful: Vanskelig når man ikke kan ta så mye medisiner..
 
Last edited:
Klager litt på meg selv som klarte å kjøre over en kant i dag på veg hjem fra jobb :hilarious: stod en bil feilparkert og den kanten var i blindsonen, så nå må bilen inn på fiks:hilarious::dead: er det mulig!!
 
Klager litt på meg selv som klarte å kjøre over en kant i dag på veg hjem fra jobb :hilarious: stod en bil feilparkert og den kanten var i blindsonen, så nå må bilen inn på fiks:hilarious::dead: er det mulig!!
Aahh, kjedelig.... :banghead:
 
Jeg er altså så nervevrak frem mot uke 7/8. Er helt sikker på at det ikke går veien. Prøver å ikke teste ofte, for husker sist at det var masse naturlige variasjoner og det ble bare stress, men klarer ikke la vær :nailbiting:
 
Jeg er altså så nervevrak frem mot uke 7/8. Er helt sikker på at det ikke går veien. Prøver å ikke teste ofte, for husker sist at det var masse naturlige variasjoner og det ble bare stress, men klarer ikke la vær :nailbiting:
Kjenner på akkurat det samme selv… jeg har lagt og bekymret meg i natt fordi jeg ikke har såre brystvorter :meh: Hvem av dere har det nå?Jeg er jo bare 3+5, så er tidlig enda, og tror ikke jeg fikk det så tidlig med mine to svangerskap hvor det har gått bra!
 
Kjenner på akkurat det samme selv… jeg har lagt og bekymret meg i natt fordi jeg ikke har såre brystvorter :meh: Hvem av dere har det nå?Jeg er jo bare 3+5, så er tidlig enda, og tror ikke jeg fikk det så tidlig med mine to svangerskap hvor det har gått bra!
Jeg har ikke det! Tror ikke jeg fikk det før uke 5+ noe sist, og så forsvant det rundt uke 10!
 
Kjenner på akkurat det samme selv… jeg har lagt og bekymret meg i natt fordi jeg ikke har såre brystvorter :meh: Hvem av dere har det nå?Jeg er jo bare 3+5, så er tidlig enda, og tror ikke jeg fikk det så tidlig med mine to svangerskap hvor det har gått bra!
Jeg har heller ikke såre brystvorter! Har ømme og sprengte bryster, men brystvortene føles helt normale ut :) 4+5 i dag.
 
Kjenner på akkurat det samme selv… jeg har lagt og bekymret meg i natt fordi jeg ikke har såre brystvorter :meh: Hvem av dere har det nå?Jeg er jo bare 3+5, så er tidlig enda, og tror ikke jeg fikk det så tidlig med mine to svangerskap hvor det har gått bra!
Jeg har ikke såre brystvorter, "bare" stramme og ømme bryster.
 
Jeg har ikke fått såre bryster føre nå de siste dagene, 5+5 idag :)
 
Kjenner på akkurat det samme selv… jeg har lagt og bekymret meg i natt fordi jeg ikke har såre brystvorter :meh: Hvem av dere har det nå?Jeg er jo bare 3+5, så er tidlig enda, og tror ikke jeg fikk det så tidlig med mine to svangerskap hvor det har gått bra!
Mitt sikreste graviditetstegn er at brystknoppene IKKE blir såre! Det har pleid å komme litt etterhvert :)
 
Jeg blir så sliten av å analysere alt av symptomer… og så skal jeg gi alle testene til min mann nå, og si at han ikke må gi dem til meg før om tidligst to dager… tatt tre tester i dag, og den på ettermiddagen var svakere enn på morgenen. Heldigvis var den nå i kveld sterkere enn den på morgenen, så nå kan jeg slappe litt av. Jeg orker ikke meg selv!
 
Back
Topp