Klagetråd

Klager litt fordi det er fryktelig travelt på jobb for tiden, og jeg prøver jo å ikke stresse unødvendig.. Jobben krever mye energi akkurat nå. Håper det snart blir roligere :shy:
 
Må nesten klage litt på meg selv. Er tydeligvis helt tullerusk og tester meg gal fordi jeg er så bekymret dette skal gå galt. Fikk mast meg til en akutt hcg-blodprøve i dag som visstnok «var helt fin», men tar det liksom ikke for god fisk…:rolleyes:
 
Guttungen med feber og hjemmedag i morgen. Passer så ekstremt dårlig mtp kun er 3 skoledager igjen før høstferie og det det myyye elevene skal gjennom de dagene :dead: Lykke til til vikaren:hilarious:
 
Hatt en dritt natt med mye våkentid slevom øynene ikke klarte å holde seg åpne :banghead:
 
Hatt litt sånt smertekaos helt nederst i gårkveld og litt i dagtidlig. Ingenting blod så håper ikke det er noe galt :arghh: :nailbiting:
Jeg har også hatt det sånn noen dager. Sterke tester og ingen blod tror det bare er spiren som graver seg ned :Heartred
 
Klager litt over at man skal bekymre seg for hver en minste ting. Det er litt slitsomt.. gleder meg sånn til jeg passerer uke 12
Enig. I natt drømte jeg at jeg begynte å blø. Ikke gøy
 
Back
Topp