Klager over lite energii og såå trøtt hele tiden…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigSjukt random men jeg HATER emojiiene her inne, så tungvindt og «stygge»
Så enig!Sjukt random men jeg HATER emojiiene her inne, så tungvindt og «stygge»
Enig, de er veldig utdaterteSjukt random men jeg HATER emojiiene her inne, så tungvindt og «stygge»
Såå enig!Sjukt random men jeg HATER emojiiene her inne, så tungvindt og «stygge»
Jaaaa skjønner ikke hvordan det er så vansklig å oppdatere deEnig, de er veldig utdaterte
Jeg har vært medlem siden 2013, de hsr endret seg ekstremt lite siden daJaaaa skjønner ikke hvordan det er så vansklig å oppdatere de
Jeg har også hatt det sånn noen dager. Sterke tester og ingen blod tror det bare er spiren som graver seg nedHatt litt sånt smertekaos helt nederst i gårkveld og litt i dagtidlig. Ingenting blod så håper ikke det er noe galt
Krysser fingrene Nervepirrende start dette herJeg har også hatt det sånn noen dager. Sterke tester og ingen blod tror det bare er spiren som graver seg ned
Helt enig! La tiden gå fortKlager litt over at man skal bekymre seg for hver en minste ting. Det er litt slitsomt.. gleder meg sånn til jeg passerer uke 12
Enig. I natt drømte jeg at jeg begynte å blø. Ikke gøyKlager litt over at man skal bekymre seg for hver en minste ting. Det er litt slitsomt.. gleder meg sånn til jeg passerer uke 12
Hadde det også de to siste dagene, men er rolig nå. Tenker det er bare kroppen som lager plass for den lille, er jo så mye som skal skje nåHatt litt sånt smertekaos helt nederst i gårkveld og litt i dagtidlig. Ingenting blod så håper ikke det er noe galt
Klager litt over at man skal bekymre seg for hver en minste ting. Det er litt slitsomt.. gleder meg sånn til jeg passerer uke 12