spent21
Forelsket i forumet
Ånei så kjipt! Håpe det stopper og at det går braSitter på jobb og har begynt å blø!! er det seriøst ikke kødd at jeg skal miste for 4 gang i år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei så kjipt! Håpe det stopper og at det går braSitter på jobb og har begynt å blø!! er det seriøst ikke kødd at jeg skal miste for 4 gang i år?
Stor klem! krysser alt for at det er en ubetydelig blødningSitter på jobb og har begynt å blø!! er det seriøst ikke kødd at jeg skal miste for 4 gang i år?
Åh, så ekkelt når det skjer! Håper så inderlig at alt er bra!Sitter på jobb og har begynt å blø!! er det seriøst ikke kødd at jeg skal miste for 4 gang i år?
Ånei så kjipt! Håpe det stopper og at det går bra
Stor klem! krysser alt for at det er en ubetydelig blødning
Da satser vi på at alt er bare fint!Blødningen stoppa like fort opp som den kom, heldigvis! Er det håp kanskje?
Testene er sterkere også...
Åh som jeg håperDa satser vi på at alt er bare fint!
Da satser vi på at alt er braBlødningen stoppa like fort opp som den kom, heldigvis! Er det håp kanskje?
Uff så skummelt!! Men jeg så akkurat testene dine, de er såååå sterke og fine! Så krysser alt jeg kan for at dette skal gå braBlødningen stoppa like fort opp som den kom, heldigvis! Er det håp kanskje?
Håper det går fint likevelSitter på jobb og har begynt å blø!! er det seriøst ikke kødd at jeg skal miste for 4 gang i år?
Plutselig stuper hvilepulsen. Har en dårlig følelse nå
Krysser fingrene. Hadde håpt på 3+ på clearblue også. Men den gang ei.Trenger ikke bety noenting husker pulsen gikk mye opp og ned når jeg gikk med datteren min!
Krysser fingrene. Hadde håpt på 3+ på clearblue også. Men den gang ei.