Jeg er rasende. ALT har gåtr skeis eller vært irriterende i dag.
1. Tilbudet jeg jobbet med i går kveld, når jeg egentlig burde ha sovet, ble avlyst I DAG.
2. Skulle hente en resept på apoteket, men den var ikke skrevet ut. Ringer til legen og etterspør den. Får til svar at det er reseptfritt, men ikke hvilken styrke jeg skal ta.
3. Ringte jordmor og bestilte time etter jeg hadde vært hos fastlegen, og de etterspurte helsekort. Har da vel ikke det i uke 5? De spurte også om UL i ule 17-19 var bestilt. Blir det bestilt samtidig som TUL, da? Vet legen bestilte fødeplass i hvert fall. Ble bedt om å skaffe helsekort til jordmortimen i uke 11.
4. Legekontorets telefon var stengt, så jeg måtte dra tilbake og spørre om helsekortet. Sykepleieren (?) gadd ikke reise seg en gang, så jeg måtte rope spørsmålene så hele venterommet hørte det. Jeg påpekte det til og med, men rikket hun seg? NEI. Hun sa man ikke får helsekort så tidlig, og at jeg like gjerne kunne få det hos jordmor. Hvorfor ville jordmoren ha meg til å skaffe det, da?
5. Jobb. Jeg kan ikke si hva som gjør meg så eitrende forbannet, men av og til lurer jeg bare på hva som er vitsen med ALT.
Håper barna er blide i dag. Jeg trenger kos.