Klagetråd

Spotter.. har gått med dårlig magefølelse.. spent på om det stemmer..
Åh, håper det ikke stemmer. Blir helt skrekksjokket over hvor mange som blir borte, selv om jeg vet at det statistisk ikke er unormalt så tidlig som vi er. Men jeg vil at alle skal få bli med videre…
 
Åh, håper det ikke stemmer. Blir helt skrekksjokket over hvor mange som blir borte, selv om jeg vet at det statistisk ikke er unormalt så tidlig som vi er. Men jeg vil at alle skal få bli med videre…
Ja. :confused: Det er vanskelig å glede seg når man ser hvor mange som er redde eller mister... Jeg har pleid å være ganske avslappet, men merker at andres opplevelser påvirker. Og det skulle jo bare mangle! Håper for alle. :Heartpink
 
Shit nå er jeg ganske så kvalm blitt, spent på om det er tilfeldig eller om det fortsetter sånn!
Dere som har hatt mensmurring før, gir det seg noen gang? Jeg klarer ikke å ikke bli bekymret..
Mener det gir seg litt når livmoren kommer opp fra bekkenet, det er i hvertfall erfaringen min
 
Her har testene stangert. Må virkelig legge godviljen til for å se stigning fra 12 til 14 dpo, så frykter jeg må forlate dere :sorry:
Du får ta blodprøve på mandag, og ny onsdag for å se om det stiger nok. Håper du blir med oss videre!
 
Jeg vil først og fremst klage på oss som familie, som ikke har giddet å tørke støv, støvsuge, vaske bad eller vinduer på hvem vet hvor lenge. Nå gjør jeg noe med saken. Har brukt munnbind under støvtørkingen... Kommer tilbake til jubeltråden når jeg er ferdig.
 
Last edited:
Jeg vil først og fremst klage på oss som familie, som ikke gar giddet å tørke støv, støvsuge, vaske bad eller vinduer på hvem vet hvor lenge. Nå gjør jeg noe med saken. Har brukt munnbind under støvtørkingen... Kommer tilbake til jubeltråden når jeg er ferdig.
:laughing001Haha æ krepere av latter! Kan du komme hit å ta en runde om du rekker det før jul? :laughing002
 
Jeg blir også RASENDE, det seriøst PRIKKER i kroppen, når vaskemaskinen ikke starter på første forsøk og lager en irriterende klikkelyd!!!
 
Babyen har vært veldig urolig i natt og holdt meg våken i timesvis. I tillegg stod han opp kl 5 og var selvsagt grinete fordi han har total mangel på søvn. Mannen stod heldigvis opp med han da slik at jeg fikk sovet ut litt, men merker jeg har fått for lite søvn i natt, for i dag er kvalmen på topp.
 
Hei! Ny her, prøver å finne litt trøst Er 5+3 og klarer ikke å finne roen, er sååå redd. Tar graviditetstest hver dag, og føler noen ganger streken er sterkere andre ganger svakere, tar meg selv i å niiistirre på strekene tok blodprøver sist uke og fikk bekreftet at hcg hadde mer enn doblet seg. Burde jeg egentlig bare slutte med gravditetstester nå?
 
Hei! Ny her, prøver å finne litt trøst Er 5+3 og klarer ikke å finne roen, er sååå redd. Tar graviditetstest hver dag, og føler noen ganger streken er sterkere andre ganger svakere, tar meg selv i å niiistirre på strekene tok blodprøver sist uke og fikk bekreftet at hcg hadde mer enn doblet seg. Burde jeg egentlig bare slutte med gravditetstester nå?
Det korte og brutale svaret er ja. Du har kommet såpass langt på vei at det ikke er noe poeng i å ta testene lenger. Det som er, det er. Og om du ikke har smerter eller blør mye, så er sannsynligvis også alt i orden.
 
Hei! Ny her, prøver å finne litt trøst Er 5+3 og klarer ikke å finne roen, er sååå redd. Tar graviditetstest hver dag, og føler noen ganger streken er sterkere andre ganger svakere, tar meg selv i å niiistirre på strekene tok blodprøver sist uke og fikk bekreftet at hcg hadde mer enn doblet seg. Burde jeg egentlig bare slutte med gravditetstester nå?
Jepp! Ikke så mye du får gjort fra eller til nå uansett. Bare å nyte dagene som preggis. Starten på første trimester er brutal. Ingenting man kan gjøre selv. Ingen hjelp å få fra helsevesenet hvis man engster seg. Og knapt hjelp å få hvis noe går galt. Bortsett fra ved exu da. Det går bra for de aller fleste, og premien er verdt å være litt nervøs for! Velkommen i klubben! Er også 5+3 i dag, og også en grubler…
 
Jepp! Ikke så mye du får gjort fra eller til nå uansett. Bare å nyte dagene som preggis. Starten på første trimester er brutal. Ingenting man kan gjøre selv. Ingen hjelp å få fra helsevesenet hvis man engster seg. Og knapt hjelp å få hvis noe går galt. Bortsett fra ved exu da. Det går bra for de aller fleste, og premien er verdt å være litt nervøs for! Velkommen i klubben! Er også 5+3 i dag, og også en grubler…
Takk for svar. Uansett godt å høre at det ikke bare er meg som grubler og grubler.
 
Takk for svar! Har vel egentlig tenkt det selv også… dette er heftig!
Ja, det er det! Men det fine med kroppen er at den som oftest fikser det meste, enten det går bra eller dårlig eller midt i mellom.

Lag deg et brukernavn og bli med i gjengen her, så kan vi glede oss over graviditetene sammen!
 
Ja, det er det! Men det fine med kroppen er at den som oftest fikser det meste, enten det går bra eller dårlig eller midt i mellom.

Lag deg et brukernavn og bli med i gjengen her, så kan vi glede oss over graviditetene sammen!
Hvordan lager jeg brukernavn og blir med i gjengen? Hehe merker jeg ikke synes det var like lett å orientere seg her inne <3
 
Back
Topp