Klagetråd

Hvordan lager jeg brukernavn og blir med i gjengen? Hehe merker jeg ikke synes det var like lett å orientere seg her inne <3
Gå øverst på siden, trykk på profilbildet ditt og velg "brukerkonto". Der kan alle endringer gjøres. Gjengen er du med i allerede, men det er lettere å kjenne deg igjen med brukernavn!
 
Og du må ha et brukernavn og skrive deg opp på terminlisten dersom du vil ha tilgang til skjul forum.
 
Det er en egen tråd som heter terminliste litt lenger nede på siden. Gå inn der og skriv et innlegg der med info som beskrevet i hovedinnlegget.
 
Gaaah, jeg har blitt syk! Har kjent det i halsen en stund, men i dag våknet jeg med seig nese og dotter i ørene. Skal ta en koronatest. Synes dette ligner på symptomene sist... For så vidt greit. Kan ligge rett ut mens ungene er i barnehagen. Og jeg har lite lyst til å dra på jobb da jeg er sint på sjefen akkurat nå. Hun har skuffet meg skikkelig.
 
Se på det som trening til det som venter! Blir fort noen tiiidlige morgener om 8-9 måneder. :shaking2
Haha vil ikke ha trening skal på kveldsvakt idag, så hadde store planer om å sove til alarmen ringte. Men våknet flere runder siden kl 02.00 inatt.. nå har jeg gidd opp å prøve å sove igjen Er jo nå jeg skal sove så lenge å når jeg vil, før jeg ikke kan velge selv lenger :laughing002 ordntlig B-menneske:lurking: hvordan er formen din? Tatt covidtest?
 
Haha vil ikke ha trening skal på kveldsvakt idag, så hadde store planer om å sove til alarmen ringte. Men våknet flere runder siden kl 02.00 inatt.. nå har jeg gidd opp å prøve å sove igjen Er jo nå jeg skal sove så lenge å når jeg vil, før jeg ikke kan velge selv lenger :laughing002 ordntlig B-menneske:lurking: hvordan er formen din? Tatt covidtest?
Hahaha, ser den! :hilarious: Det er så bortkastet å ikke få sove NÅ. Men man må liksom... prøve å se ting fra den lyse siden. Men det blir kanskje vanskelig når du må holde øynene åpne med tannpirkere på kveldsvakt? :hilarious:

Jeg er halvelendig i formen, men negativ covid-test. Satser på at det går over fort. Men kjedelig hvis forkjølelse avløses av kvalme. Kom på ca. 6+0 forrige gang. :hungover: Hvordan er din form?
 
Hahaha, ser den! :hilarious: Det er så bortkastet å ikke få sove NÅ. Men man må liksom... prøve å se ting fra den lyse siden. Men det blir kanskje vanskelig når du må holde øynene åpne med tannpirkere på kveldsvakt? :hilarious:

Jeg er halvelendig i formen, men negativ covid-test. Satser på at det går over fort. Men kjedelig hvis forkjølelse avløses av kvalme. Kom på ca. 6+0 forrige gang. :hungover: Hvordan er din form?
Er jo ikke trøtt når jeg våkner så tidlig heller, så kveldsvakta går nok som smurt :D Du får holde sofan, scrolle å se seriexsmile9;) tungpusta å svetter som en gris så fort jeg foretar meg noe, samt kjenner det i puppene,men skal ikke klage, for ellers er formen på topp:cool:
 
Skikkelig uggen i dag, ikke direkte kvalm men uggen. Så nå måtte jeg spise lunsjen min.. kl 10:15 :rolleyes:
 
Babyen våknet igjen i 23-tiden og ville ikke sovne igjen. Etter endelig å ha sovnet, våknet han flere ganger i løpet av natten og var klar for morgen kl 04.30. o_O
 
Babyen våknet igjen i 23-tiden og ville ikke sovne igjen. Etter endelig å ha sovnet, våknet han flere ganger i løpet av natten og var klar for morgen kl 04.30. o_O
Gleden ved baby i hus… Vi har våken nattevakt til våre to yngste. Det blir gull i ukene fremover kjenner jeg.
 
Må få lov til å klage på alle appene som finnes. Hvilken dag er jeg?? Er jeg 3 + 2? Da de fleste viser dette? Skal egentlig ikke ha alle disse appene, men måtte laste ned da jeg ikke skjønner noen ting :hilarious: Første dag i siste mens 10. juni, syklus på 26 dager.

3 +2 min kalender
3 + 3 Flo
3 + 4 preggers
3+2 gravid
3 + 2 nørs
3 + 5 preglife
 
Må få lov til å klage på alle appene som finnes. Hvilken dag er jeg?? Er jeg 3 + 2? Da de fleste viser dette? Skal egentlig ikke ha alle disse appene, men måtte laste ned da jeg ikke skjønner noen ting :hilarious: Første dag i siste mens 10. juni, syklus på 26 dager.

3 +2 min kalender
3 + 3 Flo
3 + 4 preggers
3+2 gravid
3 + 2 nørs
3 + 5 preglife
Jeg brukte babyverden terminkalkulator også gikk jeg ut ifra det og da er det preggers som stemmer for meg
 
Back
Topp