Klagetråd

Så kjipt! En liten blodprøve er ikke den mest ressurskrevende undersøkelsen som finnes. Har alltid fått det. Selv før jeg mistet…
Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde fått lov av fastlegen min, for det var null problem forrige svangerskap. Dessverre har hun ferie, og vikaren "så ikke noe poeng i det".
 
Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde fått lov av fastlegen min, for det var null problem forrige svangerskap. Dessverre har hun ferie, og vikaren "så ikke noe poeng i det".
Sånn er det når vikaren ikke kjenner din historie. Det er derfor gode fastleger er gull. Slippe å forklare alt fra start hver gang…
 
Må klage på at ungene elsker å hoppe på magen min. Eller, jeg liker det jo egentlig, men nå er det noe der, og jeg vil ikke fortelle det til dem før på søndag! Kan liksom ikke bli sint på dem heller, men må si at mamma har vondt i magen.
 
Må klage på at ungene elsker å hoppe på magen min. Eller, jeg liker det jo egentlig, men nå er det noe der, og jeg vil ikke fortelle det til dem før på søndag! Kan liksom ikke bli sint på dem heller, men må si at mamma har vondt i magen.
Mine to også.. gleder meg veldig til å fortelle dem at de skal bli storebrødre:Heartbigred men venter nok til etter ultralyd i uke12. Spurte om de kunne tenke seg en lillebror eller lillesøster i sta, begge var enige i en lillebror:laughing002 jeg derimot håper såå på jente denne gang.
 
Klage på at trøttheten og anpusten holder på å slå inn for fult. Litt dårlig matlyst også…
 
Mine to også.. gleder meg veldig til å fortelle dem at de skal bli storebrødre:Heartbigred men venter nok til etter ultralyd i uke12. Spurte om de kunne tenke seg en lillebror eller lillesøster i sta, begge var enige i en lillebror:laughing002 jeg derimot håper såå på jente denne gang.
Haha, min eldste vil ha minst fire søsken til. Deeet... Blir ikke aktuelt. :laughing002 Hvor gamle var dine igjen?
 
Klager på at jeg ikke klarer å sove om natta!
 
Jeg er fortsatt syk... :grumpy: Men nå gidder jeg ikke det mer! Skal pakke til ferien i dag og lage middag i hvert fall. I morgen drar jeg på jobb uansett. Må vel skufle unna litt dritt før jeg tar helt fri. VIL IKKE.
 
Klager over at det føles ut som jeg er høygravid på pust og energi.. må liksom hvile etter å ha bært en liten ting eller lagt på ett sengetøy.. tar jaggu meg lang tid å pakke inn i vogna denne gang:dead:
 
Flere som synes at tretthet burde likestilles som sykdom?? Liksom at hvis man var skikkelig trøtt, så var det også greit å reise hjem fra jobb? Skulle ønske det var sånn nå i hvertfall.. sitter på jobb som bpa, og haka har truffet brystet flere ganger denne timen:singing:
 
Flere som synes at tretthet burde likestilles som sykdom?? Liksom at hvis man var skikkelig trøtt, så var det også greit å reise hjem fra jobb? Skulle ønske det var sånn nå i hvertfall.. sitter på jobb som bpa, og haka har truffet brystet flere ganger denne timen:singing:
Spørs jo hva man gjør, men vil si at det i sjåføryrker og innenfor medisin/kirurgi burde telle! At vi sovner i kjedelige kommunemøter skader for eksempel ingen, men litt kjedelig å dosere feil eller kjøre utfor et stup fordi man er trøtt!
 
Skal ta fragmin (blodfortynnende) minst de første 3 månedene. Tok første sprøyte nå- og det svei skikkelig! Fy fader ass, sprøyte og 3 vaginale progesteronpiller daglig- bah!
Begynner mest sannsynlig på blodfortynnende i morgen. Gleder meg ikke. Progesteron har jeg tatt fire uker allerede. Når (hvis) spyingen tar seg opp, blir det steroider i sprøyteform også.
 
Back
Topp