Håper det er falsk alarm! Kan du gå fra jobb? Ringe noen?Klager over at jeg spotter, og er dritredd. Er på jobb og har mest lyst til å grine, og legge meg ned og sove
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er falsk alarm! Kan du gå fra jobb? Ringe noen?Klager over at jeg spotter, og er dritredd. Er på jobb og har mest lyst til å grine, og legge meg ned og sove
Kan ikke gå. Mannen min kom på besøk i lunsjen min, så det hjalp litt.Håper det er falsk alarm! Kan du gå fra jobb? Ringe noen?
Håper det er en helt ufarlig blødning Klem til deg om du vil ha!Kan ikke gå. Mannen min kom på besøk i lunsjen min, så det hjalp litt.
Sånt er lov å klage på! Krysser fingrene for det, med tanke på at litt spotting er normalt på denne tiden.Klager over at jeg spotter, og er dritredd. Er på jobb og har mest lyst til å grine, og legge meg ned og sove
Sitter og venter på å ta blodprøve nå. Spotter "bare" fortsatt. Jeg har endometriose, så hadde kjent det hvis det var mens for å si det sånn. Men føler liksom at det kommer til å skje når som helstHvordan går det i dag, @ventepus ?
Krysser fingre og tær for degSitter og venter på å ta blodprøve nå. Spotter "bare" fortsatt. Jeg har endometriose, så hadde kjent det hvis det var mens for å si det sånn. Men føler liksom at det kommer til å skje når som helst
TakkKrysser fingre og tær for deg
Håper det ikke er noe!Oppdaget nettopp masse blod på papiret (og litt slim) etter jeg var på do Så nå kjenner jeg at bare alt håpet sank! Har ingen smerter da, ingenting som tyder på at jeg blør. Blødde i uke 5-6 når jeg gikk gravid sist også, og hadde vondt itillegg, og det gikk jo fint, men nå har jeg bare en dårlig følelse
Åh, nei! Hvor langt er du på vei da? Ganske vanlig å blø litt i tiden rundt ikm. Liker ikke at du har en dårlig magefølelse da. Håper magen tar feil denne gangen. Krysser fingrene for deg!Oppdaget nettopp masse blod på papiret (og litt slim) etter jeg var på do Så nå kjenner jeg at bare alt håpet sank! Har ingen smerter da, ingenting som tyder på at jeg blør. Blødde i uke 5-6 når jeg gikk gravid sist også, og hadde vondt itillegg, og det gikk jo fint, men nå har jeg bare en dårlig følelse
Leser jo over alt at det er vanlig å blø uten at det er noe, men kan også være en begynnende SA.. Umulig å vite Jeg er 5+0 i dag, forventet mens som ikke kom var for ei uke siden.Åh, nei! Hvor langt er du på vei da? Ganske vanlig å blø litt i tiden rundt ikm. Liker ikke at du har en dårlig magefølelse da. Håper magen tar feil denne gangen. Krysser fingrene for deg!
Åh, da er vi helt likt. Som du sier, umulig å vite. Du må vel bare ta tiden til hjelp, eller be om å få måle hcg i blodprøve i dag og om to dager for å se hvilken vei det går.Leser jo over alt at det er vanlig å blø uten at det er noe, men kan også være en begynnende SA.. Umulig å vite Jeg er 5+0 i dag, forventet mens som ikke kom var for ei uke siden.
Takk for meg. Der ble ikke noen premie på oss denne gangen heller
Nei!! Jeg hadde så unnet deg denne premien!Takk for meg. Der ble ikke noen premie på oss denne gangen heller
humørsvingningene er det gubben gruer seg mest til når jeg var gravid sist begynte jeg å gråte midt i butikken for at han tok feil skinkepålegg i butikken..Nei nå må jeg få lufta ut gørra!
Kunne trengt litt ekstra kjærlighet og oppmerksomhet i dag, noe jeg også kommuniserte (ja, tro det eller ei!) men fikk jeg noe annet enn at hannen satt ved siden av meg bare???? Neida! Og for å toppe det hele; fryst foccacia må steke i MER enn bare 5 minutter tydeligvis selv om det står 5 min på pakken!!!!! Så da jeg for andre gang måtte sette den inn i ovnen spurte jeg mannen om han ville ha, han sa ja, jeg sa fint og at nå går jeg og legger meg!! Så her ligger jeg og er rett og slett furt og vil egentlig bare gråte litt Hvordan skal dette gå ????
Så leit å høre... Og så fryktelig urettferdig! Håper dere får god oppfølging videre. Ønsker dere all mulig lykke og håper premien kommer. Ta vare på hverandre.Takk for meg. Der ble ikke noen premie på oss denne gangen heller
Hahahaaha det kunne jeg ha grått for også tror jeghumørsvingningene er det gubben gruer seg mest til når jeg var gravid sist begynte jeg å gråte midt i butikken for at han tok feil skinkepålegg i butikken..
ok jeg gruer meg også til det.. er en person som har god kontroll på følelsene og griner(gråter) sjelden. Men ikke under graviditet..