Klagetråd

Sitter og venter på å ta blodprøve nå. Spotter "bare" fortsatt. Jeg har endometriose, så hadde kjent det hvis det var mens for å si det sånn. Men føler liksom at det kommer til å skje når som helst :depressed:
Krysser fingre og tær for deg❤️
 
Oppdaget nettopp masse blod på papiret (og litt slim) etter jeg var på do :crybaby2 Så nå kjenner jeg at bare alt håpet sank! Har ingen smerter da, ingenting som tyder på at jeg blør. Blødde i uke 5-6 når jeg gikk gravid sist også, og hadde vondt itillegg, og det gikk jo fint, men nå har jeg bare en dårlig følelse :(
 
Oppdaget nettopp masse blod på papiret (og litt slim) etter jeg var på do :crybaby2 Så nå kjenner jeg at bare alt håpet sank! Har ingen smerter da, ingenting som tyder på at jeg blør. Blødde i uke 5-6 når jeg gikk gravid sist også, og hadde vondt itillegg, og det gikk jo fint, men nå har jeg bare en dårlig følelse :(
Håper det ikke er noe!
 
Oppdaget nettopp masse blod på papiret (og litt slim) etter jeg var på do :crybaby2 Så nå kjenner jeg at bare alt håpet sank! Har ingen smerter da, ingenting som tyder på at jeg blør. Blødde i uke 5-6 når jeg gikk gravid sist også, og hadde vondt itillegg, og det gikk jo fint, men nå har jeg bare en dårlig følelse :(
Åh, nei! Hvor langt er du på vei da? Ganske vanlig å blø litt i tiden rundt ikm. Liker ikke at du har en dårlig magefølelse da. Håper magen tar feil denne gangen. Krysser fingrene for deg!
 
Klager over at da jeg endelig motet meg opp til å ringe legkontoret for å be om time, så var telefontiden slutt. :confused: Ja ja, bedre lykke ønskes på mandag. (I morgen er jeg ikke hjemme).
 
Åh, nei! Hvor langt er du på vei da? Ganske vanlig å blø litt i tiden rundt ikm. Liker ikke at du har en dårlig magefølelse da. Håper magen tar feil denne gangen. Krysser fingrene for deg!
Leser jo over alt at det er vanlig å blø uten at det er noe, men kan også være en begynnende SA.. Umulig å vite :( Jeg er 5+0 i dag, forventet mens som ikke kom var for ei uke siden.
 
Leser jo over alt at det er vanlig å blø uten at det er noe, men kan også være en begynnende SA.. Umulig å vite :( Jeg er 5+0 i dag, forventet mens som ikke kom var for ei uke siden.
Åh, da er vi helt likt. Som du sier, umulig å vite. Du må vel bare ta tiden til hjelp, eller be om å få måle hcg i blodprøve i dag og om to dager for å se hvilken vei det går.
 
Nei nå må jeg få lufta ut gørra!
Kunne trengt litt ekstra kjærlighet og oppmerksomhet i dag, noe jeg også kommuniserte (ja, tro det eller ei!) men fikk jeg noe annet enn at hannen satt ved siden av meg bare???? Neida! Og for å toppe det hele; fryst foccacia må steke i MER enn bare 5 minutter tydeligvis selv om det står 5 min på pakken!!!!! Så da jeg for andre gang måtte sette den inn i ovnen spurte jeg mannen om han ville ha, han sa ja, jeg sa fint og at nå går jeg og legger meg!! Så her ligger jeg og er rett og slett furt og vil egentlig bare gråte litt :shifty: :dead: Hvordan skal dette gå ????:hilarious:
humørsvingningene er det gubben gruer seg mest til :knegg: når jeg var gravid sist begynte jeg å gråte midt i butikken for at han tok feil skinkepålegg i butikken:laughing025..

ok jeg gruer meg også til det.. er en person som har god kontroll på følelsene og griner(gråter) sjelden. Men ikke under graviditet..
 
Takk for meg. Der ble ikke noen premie på oss denne gangen heller
Så leit å høre... Og så fryktelig urettferdig! Håper dere får god oppfølging videre. Ønsker dere all mulig lykke og håper premien kommer. Ta vare på hverandre. :Heartred
 
humørsvingningene er det gubben gruer seg mest til :knegg: når jeg var gravid sist begynte jeg å gråte midt i butikken for at han tok feil skinkepålegg i butikken:laughing025..

ok jeg gruer meg også til det.. er en person som har god kontroll på følelsene og griner(gråter) sjelden. Men ikke under graviditet..
Hahahaaha det kunne jeg ha grått for også tror jeg :hilarious:
 
Back
Topp