Klagetråd

Er misunnlig på alle dere med tydlige symptomer! Jeg har ikke hatt det hele svangerskapet, og syns det er drit skummelt. Har egt aldri hatt noe særlig symptomer når jeg har vært gravid tidligere heller, men etter MA’en i nov, så er jeg livredd for en ny.. Vil ha masse symptomer, jeg vil ha en bekreftelse!
Er så sjukt enig. Selv om jeg ser for meg at alle de med mye kvalme helst skulle ønske de var i vår situasjon...

Jaaa!! Hadde faktisk min første dag hjemme fra jobb denne uka pga hodepine og kvalme så var sikker på at jeg brygget på noe annet. Men tror nok det bare er graviditeten, men hodepinen var ille
Gleder meg til det blir bedre forhåpentligvis! Vet ikke hva jeg gjør om jeg skal gå hele svangerskapet med dette!!
Har du hatt kvalme lenge?:/

Jepp. Skjønner ikke hvorfor det heter «morgenkvalme». Jeg er definitivt dårligst åå ettermiddag/kveld når jeg er sliten.
Ugh. Sir det samme. Vært på jobb 3 tima Tors-fredag, mer uggen fredag og i dag e både formen og humøret redusert igjen.. ikke kult med følelsen av tilbakeslag etter en bedre periode gitt.

Klager over at det ikke har kommet noe innkallelse til oul. Skulle komme i posten etter den toul, så burde vel kanskje gi sykehuset mer enn 2 dager :hilarious:

Gleder meg til det blir bedre forhåpentligvis! Vet ikke hva jeg gjør om jeg skal gå hele svangerskapet med dette!!
Har du hatt kvalme lenge?:/
Har vært kvalm siden jeg fant ut jeg var gravid nesten. Var skikkelig kvalm hver kveld. Så startet jeg på Xonvea i uke 8-9 tror jeg. Det har holdt kvalmen i sjakk oh jeg vurderte om jeg skulle slutte på de denne uka, men nå er jeg så sykt kvalm på kvelden igjen. Klarer nesten ikke pusse tenner så tror jeg står på de litt til :)

Har vært kvalm siden jeg fant ut jeg var gravid nesten. Var skikkelig kvalm hver kveld. Så startet jeg på Xonvea i uke 8-9 tror jeg. Det har holdt kvalmen i sjakk oh jeg vurderte om jeg skulle slutte på de denne uka, men nå er jeg så sykt kvalm på kvelden igjen. Klarer nesten ikke pusse tenner så tror jeg står på de litt til :)
Til meg gikk virkningen av Xonvea over etterhvert :/ håper det samme ikke skjer til deg

Til meg gikk virkningen av Xonvea over etterhvert :/ håper det samme ikke skjer til deg
Samme her, de funket i en ukes tid før effekten gikk over. Merkelige greier

Samme her, de funket i en ukes tid før effekten gikk over. Merkelige greier
Så kjedelig at den har gått over:/ til meg har den hatt kjempe god effekt- å jeg bruker kun 2 tabletter hvær kveld! Å når jeg sier kjempe god effekt sammenligner jeg formen med forrige svangerskap hvor jeg var 100% sykmeldt og kun lå på romme i fra uke 6-13… prøve å trappe ned til 1 tablett og merket at dagene blir tyngre.. kjedelig at den ikke virker for alle:/

Jeg har også hatt god effekt- legen anbefalte meg å vente til jeg hadde bra’e dager igjen før jeg starta nedtrapping i allefall- hvor mange uker er du nå?:)

Back
Topp