Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Skjønner ikke hvorfor det heter «morgenkvalme». Jeg er definitivt dårligst åå ettermiddag/kveld når jeg er sliten.Fader kvalmen e blitt såå my verre på ettermiddag kveld + en skikkelig hodepine! Flere!!?
Hadde morgenkvalme fram til utti uke 10, så ble den ettermidddag/ kveld- i dag har jeg hatt heledagenkvalme føles d somJepp. Skjønner ikke hvorfor det heter «morgenkvalme». Jeg er definitivt dårligst åå ettermiddag/kveld når jeg er sliten.
Jeg elsker Aimn sine Gravidtightser også! Dødsdigge!Nooo! De kommer heldigvis tilbake med jevne mellomrom.
Er så sjukt enig. Selv om jeg ser for meg at alle de med mye kvalme helst skulle ønske de var i vår situasjon...Er misunnlig på alle dere med tydlige symptomer! Jeg har ikke hatt det hele svangerskapet, og syns det er drit skummelt. Har egt aldri hatt noe særlig symptomer når jeg har vært gravid tidligere heller, men etter MA’en i nov, så er jeg livredd for en ny.. Vil ha masse symptomer, jeg vil ha en bekreftelse!
Jaaa!! Hadde faktisk min første dag hjemme fra jobb denne uka pga hodepine og kvalme så var sikker på at jeg brygget på noe annet. Men tror nok det bare er graviditeten, men hodepinen var illeFader kvalmen e blitt såå my verre på ettermiddag kveld + en skikkelig hodepine! Flere!!?
Gleder meg til det blir bedre forhåpentligvis! Vet ikke hva jeg gjør om jeg skal gå hele svangerskapet med dette!!Jaaa!! Hadde faktisk min første dag hjemme fra jobb denne uka pga hodepine og kvalme så var sikker på at jeg brygget på noe annet. Men tror nok det bare er graviditeten, men hodepinen var ille
Ugh. Sir det samme. Vært på jobb 3 tima Tors-fredag, mer uggen fredag og i dag e både formen og humøret redusert igjen.. ikke kult med følelsen av tilbakeslag etter en bedre periode gitt.Jepp. Skjønner ikke hvorfor det heter «morgenkvalme». Jeg er definitivt dårligst åå ettermiddag/kveld når jeg er sliten.
Prøve sette pris på elendigheta. Ughhhhhh. tåran trille mens æ les forumet og trøste mæ med at vi e flere i samme båt… 11+1Er så sjukt enig. Selv om jeg ser for meg at alle de med mye kvalme helst skulle ønske de var i vår situasjon...
Enig. Hvem kom på navnet «morgenkvalme»??Jepp. Skjønner ikke hvorfor det heter «morgenkvalme». Jeg er definitivt dårligst åå ettermiddag/kveld når jeg er sliten.
Har vært kvalm siden jeg fant ut jeg var gravid nesten. Var skikkelig kvalm hver kveld. Så startet jeg på Xonvea i uke 8-9 tror jeg. Det har holdt kvalmen i sjakk oh jeg vurderte om jeg skulle slutte på de denne uka, men nå er jeg så sykt kvalm på kvelden igjen. Klarer nesten ikke pusse tenner så tror jeg står på de litt tilGleder meg til det blir bedre forhåpentligvis! Vet ikke hva jeg gjør om jeg skal gå hele svangerskapet med dette!!
Har du hatt kvalme lenge?:/
Til meg gikk virkningen av Xonvea over etterhvert :/ håper det samme ikke skjer til degHar vært kvalm siden jeg fant ut jeg var gravid nesten. Var skikkelig kvalm hver kveld. Så startet jeg på Xonvea i uke 8-9 tror jeg. Det har holdt kvalmen i sjakk oh jeg vurderte om jeg skulle slutte på de denne uka, men nå er jeg så sykt kvalm på kvelden igjen. Klarer nesten ikke pusse tenner så tror jeg står på de litt til
Samme her, de funket i en ukes tid før effekten gikk over. Merkelige greierTil meg gikk virkningen av Xonvea over etterhvert :/ håper det samme ikke skjer til deg
Ja ikke sant! Og merket overhode ikke noe bedring ved å øke dosen hellerSamme her, de funket i en ukes tid før effekten gikk over. Merkelige greier
Til meg gikk virkningen av Xonvea over etterhvert :/ håper det samme ikke skjer til deg
Så kjedelig at den har gått over:/ til meg har den hatt kjempe god effekt- å jeg bruker kun 2 tabletter hvær kveld! Å når jeg sier kjempe god effekt sammenligner jeg formen med forrige svangerskap hvor jeg var 100% sykmeldt og kun lå på romme i fra uke 6-13… prøve å trappe ned til 1 tablett og merket at dagene blir tyngre.. kjedelig at den ikke virker for alle:/Samme her, de funket i en ukes tid før effekten gikk over. Merkelige greier
Jeg har også hatt god effekt- legen anbefalte meg å vente til jeg hadde bra’e dager igjen før jeg starta nedtrapping i allefall- hvor mange uker er du nå?Har vært kvalm siden jeg fant ut jeg var gravid nesten. Var skikkelig kvalm hver kveld. Så startet jeg på Xonvea i uke 8-9 tror jeg. Det har holdt kvalmen i sjakk oh jeg vurderte om jeg skulle slutte på de denne uka, men nå er jeg så sykt kvalm på kvelden igjen. Klarer nesten ikke pusse tenner så tror jeg står på de litt til