Klagetråd

Jeg har så lite energi …. Sies at man får mer energi ved å trene, men nå orker jeg ikke tanken på det engang.. flere??

Jeg har så lite energi …. Sies at man får mer energi ved å trene, men nå orker jeg ikke tanken på det engang.. flere??
Orket ikke trene det jeg egentlig skulle i dag, så gjorde noe annet.. føltes ikke bra det heller, så ja, er bare trøtt og ferdig:dead:

I dag er jeg lke trøtt og sliten som i går, om ikke mer. I tillegg verker hele kroppen. Har vært plaget med bekkenet siden svangerskapet i høst/vinter(ma), og kjenner det og begynner å bli verre nå :(

Helt tappet for energi idag.. og såååå oppblåst og har fått hard mage :dead: de siste morningene har det vært like før jeg har måttet løpe på do å spy:depressed: ikke bare bare å være gravid nei:laughing002 nå blir det sengen på meg og håper på en bedre morgen i morgen tidlig :angelic:

Jeg og :p helt utslått så nå ligger jeg i senga å skal ta en hvil. Jeg hadde ikke klart å stått i jobb nå. Både pga blodsukker ig at jeg er helt utkjørt. Føles helt tråkka på om dagen…

Jeg og :p helt utslått så nå ligger jeg i senga å skal ta en hvil. Jeg hadde ikke klart å stått i jobb nå. Både pga blodsukker ig at jeg er helt utkjørt. Føles helt tråkka på om dagen…
Er så godt å høre at det er fler enn meg!! :hilarious: :Heartbigred

Tror dette har gått gale nå :sad010 pining å vente til mandag for å få det bekreftet med ultralyd. Nesten to år før vi blir gravid og får ivf hjelp. Og så skal det selvfølgelig ikke går bra med med brun utflod/blødninger når jeg endelig blir gravid :sad010redd for jeg aldri blir mamma :sad010

Tror dette har gått gale nå :sad010 pining å vente til mandag for å få det bekreftet med ultralyd. Nesten to år før vi blir gravid og får ivf hjelp. Og så skal det selvfølgelig ikke går bra med med brun utflod/blødninger når jeg endelig blir gravid :sad010redd for jeg aldri blir mamma :sad010
Håper så innmari at det bare er uskyldig spotting/blødninger. Tenker på deg og krysser fingrene for deg! :Heartred

Ååå❤️ Håper det er uskyldig blødning og at dere får se et bankende hjerte på ul. Krysser fingre og tær❤️

Huff, håper det er uskyldige blødninger og at alt er bra med lille I magen❤️ Sliter med det samme jeg også❤️ Har blødd I to graviditeter før og ble barn begge gangene❤️❤️❤️

Sender deg en god klem!!! Krysser alt for at det er en uskyldig blødning❤️

Back
Topp