Klagetråd

Tusen takk for gode ord:Heartbigred
Du skriver en til to tidlig ultralyd. Når tar du disse ultralydene? :)
Jeg er usikker. Skal ha min første jordmortime/kontroll om ca 1,5 uke når jeg er 6,5 uke på vei. Får høre litt med henne da. Nå får man vel 1 tidlig UL gratis? Det var ikke den ordningen når jeg gikk gravid sist. Da betalte jeg hos privat. I uke 8 og i uke 14. Fikk vite kjønn da og, selv om sa da at hun ikke kunne love at det stemte 100%, men det var rett. Så får se nå hvis jeg får tidlig UL i uke 8 ca, om jeg bestiller en selv i uke 14 da. Følte jeg trengte den bekreftelsen på at det så friskt ut da, i tilfelle det kunne være antydning til noe annet, og isteden vente helt til ordinær UL i uke 19. Var så lenge til når man er så pessimistisk og litt engstelig. ❤️ men vi er alle forskjellige da
 
Jeg sov kun 3 timer i natt og vurderte å ta en sykedag, men kom meg på jobb, men angrer litt, for resten av dagen har jeg bare ligget i sengen og vært helt utslitt. Om det fortsetter med lite søvn og kvalme vil jeg nok be om gradert sykemelding eller ha enda mer hjemmekontor. Noen av dagene i påskeferien var jeg så kvalm at jeg umulig hadde klart å gå på jobb. I går hadde jeg hjemmekontor og brukte lunsjen til å sove :dead:
Så deilig at man kan ta hjemmekontor da, må hjelpe litt. Men er man helt utkjørt så er man det uansett:whacky011:dead: har du fortalt til sjef at du er gravid da for P møte forståelse?
 
Jeg har ikke overskudd til noe. To dager på jobb etter påskefri/sykdom og jeg er kaputt. Huset er bombet og jeg orker ingenting:(
Nesten litt godt å høre at jeg ikke er den eneste.. men skal man egentlig måtte si ifra til sjefen at man er gravid hvis man plutselig blir bort ei uke eller to? Og hvor langt skal man egentlig presse seg? Jeg blir så usikker når det kommer til akkurat det, for man kjenner seg jo så gåen, men føler så på samvittighet ovenfor andre på jobb og. :confused:
 
Bra du sier det. Det skal vel nå et toppunkt en eller annen gang? Tenkte jeg skulle slutte å teste ved 6-7 uker. Tar ikke hver dag altså
Så deilig at man kan ta hjemmekontor da, må hjelpe litt. Men er man helt utkjørt så er man det uansett:whacky011:dead: har du fortalt til sjef at du er gravid da for P møte forståelse?
Nei, tenkte å vente til mandag etter TUL, men jeg har en ganske selvstendig stilling og forståelsesfull leder som selv har små barn, så jeg tror det blir godt mottatt og at de vil prøve å tilrettelegge ☺️
 
Nei, tenkte å vente til mandag etter TUL, men jeg har en ganske selvstendig stilling og forståelsesfull leder som selv har små barn, så jeg tror det blir godt mottatt og at de vil prøve å tilrettelegge ☺️
Hvor langt er du på vei da ved TUL om jeg får spørre? :love7
 
Nesten litt godt å høre at jeg ikke er den eneste.. men skal man egentlig måtte si ifra til sjefen at man er gravid hvis man plutselig blir bort ei uke eller to? Og hvor langt skal man egentlig presse seg? Jeg blir så usikker når det kommer til akkurat det, for man kjenner seg jo så gåen, men føler så på samvittighet ovenfor andre på jobb og. :confused:
Jeg har allerede nevnt det for sjefen, slik at de ikke blir overrasket hvis jeg plutselig må være vekke. Hadde MA I desember og er redd for at det skal skje igjen.

Jeg kjenner på kroppen at om det fortsetter slik, så må jeg nok gå ned en dag eller to. Vi ha litt overskudd til ungene mine og :Heartred
Men akkurat nå, så er vi allerede underbemannet på jobb, så kjenner godt på den samvittigheten ja. Jeg har fått meg en legetime i starten av mai, da hun ikke hadde ledig før.. så får se hvordan ting er da. :)
 
Jeg har allerede nevnt det for sjefen, slik at de ikke blir overrasket hvis jeg plutselig må være vekke. Hadde MA I desember og er redd for at det skal skje igjen.

Jeg kjenner på kroppen at om det fortsetter slik, så må jeg nok gå ned en dag eller to. Vi ha litt overskudd til ungene mine og :Heartred
Men akkurat nå, så er vi allerede underbemannet på jobb, så kjenner godt på den samvittigheten ja. Jeg har fått meg en legetime i starten av mai, da hun ikke hadde ledig før.. så får se hvordan ting er da. :)
Krysser fingrene for deg at formen holder seg litt til :) Her spydde jeg for første gang nå i mårrest. Håper det ikke blir en vane fra nå:grumpy:
 
Klager over en dårlig natt. Jeg er så trøtt!

Skjedde en glipp i barnehagen i går, og allergikeren fikk i seg noe hun ikke skulle ha, og fikk en ganske kraftig reaksjon... Så hun var våken med magesmerter i nesten fire timer i går kveld/natt, sov så godt i to-tre timer, så våken igjen... Mens hun sov, hadde storesøster mareritt... Så jeg har vel fått 1,5t på øyet...
 
I dag får jeg vite gårsdagens hcg, men regner med at det er over for denne gang :sorry:
Skal ta en til i dag for å se om det stiger eller synker, men føler meg ikke så gravid lenger og blør masse. Det er så rart, jeg har ikke vondt og ingen klumper eller noe, bare blør og blør.
Har ikke turt å skrive så mye her inne fordi jeg har vært så redd for å skremme dem som er nervøse.
 
I dag får jeg vite gårsdagens hcg, men regner med at det er over for denne gang :sorry:
Skal ta en til i dag for å se om det stiger eller synker, men føler meg ikke så gravid lenger og blør masse. Det er så rart, jeg har ikke vondt og ingen klumper eller noe, bare blør og blør.
Har ikke turt å skrive så mye her inne fordi jeg har vært så redd for å skremme dem som er nervøse.
Så leit å høre:Heartbigred tror man bare må akseptere at det er sånn det er. Så fra min side skal du ikke være redd for å dele. Snakkes alt for lite om hvor vanlig det er
 
I dag får jeg vite gårsdagens hcg, men regner med at det er over for denne gang :sorry:
Skal ta en til i dag for å se om det stiger eller synker, men føler meg ikke så gravid lenger og blør masse. Det er så rart, jeg har ikke vondt og ingen klumper eller noe, bare blør og blør.
Har ikke turt å skrive så mye her inne fordi jeg har vært så redd for å skremme dem som er nervøse.

Så lei meg for at du blør så mye :( har du gjort det i alle dine graviditeter? Vet du hva den forrige hcg lå på?❤️
 
Så lei meg for at du blør så mye :( har du gjort det i alle dine graviditeter? Vet du hva den forrige hcg lå på?❤️
Blødde masse med klumper og smerter med lillemor..
Hcg forrige mandag lå på 11 som er veldig veldig lavt for 4+2, men så festet ikke embryoet seg før sent denne gangen i motsetning til en uke tidligere de andre gangene... også har cb digital ikke kommet seg over 1-2, men den ene av de er jeg helt sikker på at stod på vippen til 2-3, så vi får bare se...
 
Blødde masse med klumper og smerter med lillemor..
Hcg forrige mandag lå på 11 som er veldig veldig lavt for 4+2, men så festet ikke embryoet seg før sent denne gangen i motsetning til en uke tidligere de andre gangene... også har cb digital ikke kommet seg over 1-2, men den ene av de er jeg helt sikker på at stod på vippen til 2-3, så vi får bare se...

Fælt å gå slik i uvisshet❤️ Håper fortsatt det går rette veien for deg❤️:smiley-angelic001 har blødd en del selv også, og er fryktelig å ikke vite, å være stuck i limboland:-/
 
Føler meg helt utslått. Null energi, har ligget altfor mye rett ut på sofaen. Gruer meg til tidlig ultralyd på lørdag etter tom fostersekk i fjor.
 
Føler meg helt utslått. Null energi, har ligget altfor mye rett ut på sofaen. Gruer meg til tidlig ultralyd på lørdag etter tom fostersekk i fjor.
Betyr det at du er sykemeldt nå? :Heartbigred Jeg tar meg selv i, ser jeg nå, å lete etter aksept for at det er for tungt å stå i jobb akkurat nå. Og hører hva andre gjør i sin opplevelse
 
Betyr det at du er sykemeldt nå? :Heartbigred Jeg tar meg selv i, ser jeg nå, å lete etter aksept for at det er for tungt å stå i jobb akkurat nå. Og hører hva andre gjør i sin opplevelse
Er ikke sykemeldt, men har en jobb som er fleksibel. Så jeg kan styre en del av hverdagen selv. Vi håpe at formen og energien kommer tilbake ettervært ☺️
 
Back
Topp