Klagetråd

Jeg skulle snike meg til en digital clearblue test I kveld, siden jeg har vært borte noen dager...og så responderte den ikke. Mest sannsynlig var batteriet ødelagt. Så nedtur og bortkastede penger!

Ta den med tilbake til apoteket å få en ny❤️ Så kjipt når noe slikt skjer:arghh:
 
Jeg skulle snike meg til en digital clearblue test I kveld, siden jeg har vært borte noen dager...og så responderte den ikke. Mest sannsynlig var batteriet ødelagt. Så nedtur og bortkastede penger!
Skjedde meg forrige graviditet også, det er såååå frustrerende!
 
4+6 og jeg har fått en forsmak på bekkenløsning allerede. Det stikker i symfysen og gjør så vondt i korsrygg og i siden… Håper det gir seg rimelig snart!
 
4+6 og jeg har fått en forsmak på bekkenløsning allerede. Det stikker i symfysen og gjør så vondt i korsrygg og i siden… Håper det gir seg rimelig snart!
Oi. Går det an så tidlig? Det er veldig trist i såfall. ❤️
 
4+6 og jeg har fått en forsmak på bekkenløsning allerede. Det stikker i symfysen og gjør så vondt i korsrygg og i siden… Håper det gir seg rimelig snart!
Åj da, kanskje det var det jeg og kjente på i går..:dead: Krysser for at det roer seg:drunken_smilie
 
Fortsatt bare 1-2 på tester og jeg er 5+2. Jaja, får sjekke med blodprøver denne uka da, men jeg var jo ikke særlig håpefull til å begynne med, og har hatt en minimini blødning. Begynner å bli litt lei av 1.trimester kjenner jeg, kommer liksom aldri videre føles det som, forventer liksom bare enda en møkkaabort! :dead:
 
Oi. Går det an så tidlig? Det er veldig trist i såfall. ❤️
Det kommer av hormonene i starten. Fikk det kjempetidlig forrige gang også, så gikk det over når hormonene stabiliserte seg, deretter kom det tilbake for fullt senere :dead: Så jeg vet i det minste at det mest sannsynlig går over og er fraværende en stund :happy:
 
Det kommer av hormonene i starten. Fikk det kjempetidlig forrige gang også, så gikk det over når hormonene stabiliserte seg, deretter kom det tilbake for fullt senere :dead: Så jeg vet i det minste at det mest sannsynlig går over og er fraværende en stund :happy:
Jeg er også helt knekt i bekkenet etter kun noen dager med hcg i blodet, hver gang. Det er helt rått.
 
Klager over kvalmen. Den er ikke så ille enda, men frustrerende. Jeg blir kvalm når jeg er sulten, men jeg klarer ikke spise når jeg er kvalm... Blir også kvalm av å være sliten, tydeligvis... Og av treg mage...
 
Jeg har så angst denne gangen.
Har ikke turt å ringe min faste gyn fordi hva er vel vitsen, mister vel før den timen :bag:

Bestilt meg time hos privat gyn og forventer bare å se fri væske og that's it. Er vi heldige får vi se en intakt plommesekk tenker jeg. Mannen blir med.

En bitteliten dråper blod og brun utflod gjorde meg til nervevrak i påsken. Når hcg i tillegg var lav og jeg tar ny først imorgen så tar det litt tid å lande kjenner jeg...
Vondt i bekken og sliten av å bare levere i bhg...
Tror psyken min er ganske ute å kjøre denne gangen.
 
Jeg har så angst denne gangen.
Har ikke turt å ringe min faste gyn fordi hva er vel vitsen, mister vel før den timen :bag:

Bestilt meg time hos privat gyn og forventer bare å se fri væske og that's it. Er vi heldige får vi se en intakt plommesekk tenker jeg. Mannen blir med.

En bitteliten dråper blod og brun utflod gjorde meg til nervevrak i påsken. Når hcg i tillegg var lav og jeg tar ny først imorgen så tar det litt tid å lande kjenner jeg...
Vondt i bekken og sliten av å bare levere i bhg...
Tror psyken min er ganske ute å kjøre denne gangen.
Krysser alt jeg har for dere :Heartred
 
Fikk først beskjed nå at blodprøver jeg tok for nesten 6 uker siden viser forhøyet stoffskifte. Så må ta kontroll. Googler jo høyt stoffskifte og gravid og er jo ikke bra. Så stresset i hele dag pga det og fikk i tillegg litt brun utflod når jeg var på do nå :sad010 er så redd alt skal gå gale nå :sad010
 
Klager over 1 times legging på 1 åringen:arghh:
Huff :oops: feel u. Må være ekstra tungt når man er gravid også. Husker at på det verste når min gutt var rundt 1,5 år, at jeg brukte oppmot 4 timer.. satt selv å skreik da gitt.
 
Back
Topp