Klagetråd

Off det er så vondt det... blir d sånn trykk og pumping i hodet når du bøyer hode eller reiser deg opp fort med hodet? :(
Ja, og så er smerten konstant. I natt begynte det å "lyne" inni hodet i tillegg. Har tatt en del paracet, men det tar det ikke. Tørr ikke ta noe annet.
 
Klager over blankt nei fra lege om hcg-måling over helgen, med mindre det var snakk om store smerter eller blødninger :bag: Fant en klinikk i nærheten som gjør det privat, er jeg like stressa over påske tror jeg at jeg bestiller time der faktisk.
 
Klager over blankt nei fra lege om hcg-måling over helgen, med mindre det var snakk om store smerter eller blødninger :bag: Fant en klinikk i nærheten som gjør det privat, er jeg like stressa over påske tror jeg at jeg bestiller time der faktisk.
I alle dager! Går det an å nekte det?:bored:
Blir helt matt jeg:inpain::facepalm: Har du tatt noen nye tester i dag, hvordan føler du deg?❤️
 
I alle dager! Går det an å nekte det?:bored:
Blir helt matt jeg:inpain::facepalm: Har du tatt noen nye tester i dag, hvordan føler du deg?❤️
Ja, han så ikke nødvendigheten med en blodprøve :bag: Ikke tatt mer tester, men kjøpt en pakke til :hilarious: Har en del symptomer, så noe skjer jo i kroppen - bare håper det varer ❤️
 
Klager over blankt nei fra lege om hcg-måling over helgen, med mindre det var snakk om store smerter eller blødninger :bag: Fant en klinikk i nærheten som gjør det privat, er jeg like stressa over påske tror jeg at jeg bestiller time der faktisk.

Hvorfor i alle dager ville han ikke det?:wideyed::eek::oops: Hvis det kan bidra til at du kan roe ned og ikke engste deg, så hvorfor ikke det?
 
Hvorfor i alle dager ville han ikke det?:wideyed::eek::oops: Hvis det kan bidra til at du kan roe ned og ikke engste deg, så hvorfor ikke det?
Presiserte i meldingen at jeg var veldig bekymret og redd, og har mistet før - hadde en BO hvor hcg steg, men ikke tilstrekkelig. Vurderer etter påske og heller ta kontakt med den private, da får jeg også svaret på furst, noe jeg ikke får på legekontoret :)
 
På grunn av smertene i hodet, så ble jeg innlagt i dag. Måtte ta MR. Håper ikke det skader den lille :(
Ånei, fine deg ❤️ Håper de finner ut av det og at lille tåler det bra ❤️
 
Ja, han så ikke nødvendigheten med en blodprøve :bag: Ikke tatt mer tester, men kjøpt en pakke til :hilarious: Har en del symptomer, så noe skjer jo i kroppen - bare håper det varer ❤️
Synes det er helt utrolig hvor lite forståelse og medfølelse noen leger og sekretærer kan ha. Synes det er skremmende:sorry: Håper det går bedre med deg og at du klarer og koble av❤️
 
På grunn av smertene i hodet, så ble jeg innlagt i dag. Måtte ta MR. Håper ikke det skader den lille :(
Off så ille, håper di finner ut av det og at du får den hjelpen du trenger:sorry: MR av hodet er lengst bort fra den lille, så det går nok veldig fint❤️
 
På grunn av smertene i hodet, så ble jeg innlagt i dag. Måtte ta MR. Håper ikke det skader den lille :(

Åneeei, det høres helt forferdelig ut:( Håper du får hjelp mot smertene, og at de finner ut hva som feiler deg:Heartred God bedring❤️
 
Synes det er helt utrolig hvor lite forståelse og medfølelse noen leger og sekretærer kan ha. Synes det er skremmende:sorry: Håper det går bedre med deg og at du klarer og koble av❤️
Ringte inn etter å ha sendt inn melding til legen, og hun sykepleieren var såå forståelsesfull og god ❤️ Selvfølgelig skulle jeg få blodprøve, rakk det dessverre ikke i dag, men måtte komme mandag - hun skulle gi legen beskjed om å rekvirere prøvene. Han var visst uenig :bag:

Men, men! Sola skinner i morgen, mannen har fri og barna er hjemme - vi skal kose oss og slippe bekymringene litt ❤️ Så får jeg heller ta prøvene privat om jeg føler for det etter påske ❤️
 
Presiserte i meldingen at jeg var veldig bekymret og redd, og har mistet før - hadde en BO hvor hcg steg, men ikke tilstrekkelig. Vurderer etter påske og heller ta kontakt med den private, da får jeg også svaret på furst, noe jeg ikke får på legekontoret :)

Altså, jeg er så overrasket over at du fikk nei til å ta blodprøve, når du presiserte at du var engstelig og bekymret etter tidligere dårlige erfaringer❤️ Dritdårlig gjort av legen:confused: Om føler uro til uka, så gå for en blodprøve privat, ja❤️
 
Altså, jeg er så overrasket over at du fikk nei til å ta blodprøve, når du presiserte at du var engstelig og bekymret etter tidligere dårlige erfaringer❤️ Dritdårlig gjort av legen:confused: Om føler uro til uka, så gå for en blodprøve privat, ja❤️
Ble også veldig overrasket da sykepleieren jeg snakket med på telefon var skikkelig på at jeg skulle få blodprøver, og er egentlig veldig fornøyd med legen - så ble overraska over svaret :bag:
 
Ble også veldig overrasket da sykepleieren jeg snakket med på telefon var skikkelig på at jeg skulle få blodprøver, og er egentlig veldig fornøyd med legen - så ble overraska over svaret :bag:

Ja, jeg sitter her målløs og kan ikke skjønne det selv, jeg? :oops: Merkelig noe å nekte deg:arghh: ble lei meg på dine vegne❤️
 
Stakkars kjære deg ❤️ Hvordan går det?
Det går bedre I dag, har fått komme hjem igjen. Tror nok jeg har ignorert smertene for lenge og så har det eskalere. Det var uansett godt for kropp og sjel å koble litt ut. Fikk noen vage svar om at det muligens var infeksjon i bihulene. Kommer ihvertfall til å ta det litt med ro fremmover.
 
Last edited:
Det går bedre I dag, har fått komme hjem igjen. Tror nok jeg har ignorert smertene for lenge og så har de eskalere. Det var uansett godt for kropp og sjel å koble litt ut. Fikk noen vage svar om at det muligens var infeksjon i bihulene. Kommer ihvertfall til å ta det litt med ro fremmover.
Glad for å høre du er bedre ❤️ Har smertene avtatt? Ja det var nok et signal om å ta det helt med ro ei stund nå ❤️
 
Back
Topp