Klagetråd

Med jentungen blødde jeg ganske heftig.. typ innlagt på sykehus i to omganger :bag:

Åh, det er så fælt:arghh: Håper sånn du blir værende her inne sammen med oss andre:smiley-angelic001:Heartpink
 
Har glemt at migrenen min forverrer seg 100 ganger under svangerskap. Fra å ikke ha aura og egentlig vært frisk i over et år, til å plutselig miste synet, bli lam i halve ansiktet, svimmel, kvalm, og deretter få den klassiske hodepinen. Liker ikke det her :dead:
 
Huff :oops: feel u. Må være ekstra tungt når man er gravid også. Husker at på det verste når min gutt var rundt 1,5 år, at jeg brukte oppmot 4 timer.. satt selv å skreik da gitt.
Min eldste var sånn som brukte mange timer på å sovne til tider! Minste har heldigvis vært veldig enkel. Men merker jeg fortere bli oppgitt når det tar lenger tid med han her:shy:
 
Er så drittlei blødninger, blir så sur... er fortsatt megakvalm, så er håpefull❤️
 
Hei gode damer med en spire i magen :love017
Jeg har to gutter fra før så dette blir tredje gangen jeg går gravid. Dette svangerskapet her er noe annet enn hva det var med de to andre. Myye mer bekymringer.. idag er jeg 6+0 og symptomene jeg har hatt de siste ukene, som mensmurringer og uvelhet, er helt borte. Kankje en liten uke siden symptomene ble fraværende. Neste onsdag er det tidlig ultralyd. Det er uutholdelig å vente.. :confused: på et eller annet vis må jeg ha den bekreftelsen på at spiren lever.helst idag.helst nuh! Jeg går snart ut av mitt gode sinn....
Vet ikke helt hvor jeg vil henn med denne meldingen... klage, syte, lufte tanker og frustrasjon....? :gen026
 
Mageknip :dead: hard og treg mage og luft smerter. Magen har blitt så treg etter jeg fikk positive tester. Tips for å få litt fart på magen tas gjerne i mot :smiley-ashamed004
Jeg har fått tips om at kiwi fungerer, en om dagen :D jeg kjøpte nesten alle nærbutikken hadde i sta :hilarious: jeg har så kranglete mage om dagen, så håper det hjelper:smiley-bounce012
 
Jeg har fått tips om at kiwi fungerer, en om dagen :D jeg kjøpte nesten alle nærbutikken hadde i sta :hilarious: jeg har så kranglete mage om dagen, så håper det hjelper:smiley-bounce012
Signerer kiwi! :joyful: @Lykke23 Spiste et drøss sist svangerskap! Og om vanlig kiwi blir for surt, er gul kiwi heelt himmelst ❤️ Nå fikk jeg lyst på gul kiwi...
 
Jeg blir så fort svimmel… og idag blinker det for øynene.. Er det noe man kan gjøre for å forebygge mot dette, eller må man vare la det stå til og gå sin gang? Har første time hos legen på mandag, så blir å spørre litt der da, men tar gjerne imot tips!
 
Klagepost :sick009
Jeg eeeer så trøtt og sliten for tida. Null energi. Mange rare drømmer og sover dårligere, og det hjelper ikke på å ikke være trøtt akkurat. Føler jeg ikke presterer på jobb, ikke like «effektiv i svingene» og klarer ikke vært godt nok til stedet for barna (jobber i barnehage og der er det alltid hektiske dager). Noen som har hatt sykedager allerede bare fordi dere er helt i ørska, trøtt og helt tom for batteri? :dead::confused:
 
Hei gode damer med en spire i magen :love017
Jeg har to gutter fra før så dette blir tredje gangen jeg går gravid. Dette svangerskapet her er noe annet enn hva det var med de to andre. Myye mer bekymringer.. idag er jeg 6+0 og symptomene jeg har hatt de siste ukene, som mensmurringer og uvelhet, er helt borte. Kankje en liten uke siden symptomene ble fraværende. Neste onsdag er det tidlig ultralyd. Det er uutholdelig å vente.. :confused: på et eller annet vis må jeg ha den bekreftelsen på at spiren lever.helst idag.helst nuh! Jeg går snart ut av mitt gode sinn....
Vet ikke helt hvor jeg vil henn med denne meldingen... klage, syte, lufte tanker og frustrasjon....? :gen026
Det er noe med det der å håpe på friske barn❤️ det er jo ikke en selvfølge og det går som oftest bra. Kan kjenne meg litt igjen i deg, klarer ikke å bare glede meg, tar det dag for dag og må ha forsikringer om at det går veien. Selv tar jeg jevnlig hcg tester (strips) bare for å se på strekene at nivået holder seg oppe og ikke blir svakere:rolleyes::) føler at det er litt betryggende. Og jeg skal helt klart ha en til to tidlige UL for å være sikker/ha høy sannsynlighet for at alt står bra til i magen❤️ doppler har jeg også, som jeg brukte i forrige svangerskap fra uke 15:smiley-ashamed008:D på den måten følte jeg selv i alle fall at jeg hadde en viss kontroll
 
Klagepost :sick009
Jeg eeeer så trøtt og sliten for tida. Null energi. Mange rare drømmer og sover dårligere, og det hjelper ikke på å ikke være trøtt akkurat. Føler jeg ikke presterer på jobb, ikke like «effektiv i svingene» og klarer ikke vært godt nok til stedet for barna (jobber i barnehage og der er det alltid hektiske dager). Noen som har hatt sykedager allerede bare fordi dere er helt i ørska, trøtt og helt tom for batteri? :dead::confused:
Jeg sov kun 3 timer i natt og vurderte å ta en sykedag, men kom meg på jobb, men angrer litt, for resten av dagen har jeg bare ligget i sengen og vært helt utslitt. Om det fortsetter med lite søvn og kvalme vil jeg nok be om gradert sykemelding eller ha enda mer hjemmekontor. Noen av dagene i påskeferien var jeg så kvalm at jeg umulig hadde klart å gå på jobb. I går hadde jeg hjemmekontor og brukte lunsjen til å sove :dead:
 
Det er noe med det der å håpe på friske barn❤️ det er jo ikke en selvfølge og det går som oftest bra. Kan kjenne meg litt igjen i deg, klarer ikke å bare glede meg, tar det dag for dag og må ha forsikringer om at det går veien. Selv tar jeg jevnlig hcg tester (strips) bare for å se på strekene at nivået holder seg oppe og ikke blir svakere:rolleyes::) føler at det er litt betryggende. Og jeg skal helt klart ha en til to tidlige UL for å være sikker/ha høy sannsynlighet for at alt står bra til i magen❤️ doppler har jeg også, som jeg brukte i forrige svangerskap fra uke 15:smiley-ashamed008:D på den måten følte jeg selv i alle fall at jeg hadde en viss kontroll
Jeg la ut en tråd i går om Hook-effekten hvor mine tester var blitt mye svakere igjen fordi de nå er så mettet med hcg. Etter å ha fått 3+ på digital tror jeg man fort kan få svakere tester. Jeg ble hvertfall livredd i går før jeg fikk lest meg opp og testet hypotesen (jeg fikk mye sterkere test med 50% og 90% vann). Så ikke alltid betryggende med tester :oops::eek:
 
Jeg har ikke overskudd til noe. To dager på jobb etter påskefri/sykdom og jeg er kaputt. Huset er bombet og jeg orker ingenting:(
 
Det er noe med det der å håpe på friske barn❤️ det er jo ikke en selvfølge og det går som oftest bra. Kan kjenne meg litt igjen i deg, klarer ikke å bare glede meg, tar det dag for dag og må ha forsikringer om at det går veien. Selv tar jeg jevnlig hcg tester (strips) bare for å se på strekene at nivået holder seg oppe og ikke blir svakere:rolleyes::) føler at det er litt betryggende. Og jeg skal helt klart ha en til to tidlige UL for å være sikker/ha høy sannsynlighet for at alt står bra til i magen❤️ doppler har jeg også, som jeg brukte i forrige svangerskap fra uke 15:smiley-ashamed008:D på den måten følte jeg selv i alle fall at jeg hadde en viss kontroll
Tusen takk for gode ord:Heartbigred
Du skriver en til to tidlig ultralyd. Når tar du disse ultralydene? :)
 
Jeg la ut en tråd i går om Hook-effekten hvor mine tester var blitt mye svakere igjen fordi de nå er så mettet med hcg. Etter å ha fått 3+ på digital tror jeg man fort kan få svakere tester. Jeg ble hvertfall livredd i går før jeg fikk lest meg opp og testet hypotesen (jeg fikk mye sterkere test med 50% og 90% vann). Så ikke alltid betryggende med tester :oops::eek:
Bra du sier det. Det skal vel nå et toppunkt en eller annen gang? Tenkte jeg skulle slutte å teste ved 6-7 uker. Tar ikke hver dag altså :whacky011 :p
 
Back
Topp