Klagetråd

Jeg har så lite energi …. Sies at man får mer energi ved å trene, men nå orker jeg ikke tanken på det engang.. flere??
 
Jeg har så lite energi …. Sies at man får mer energi ved å trene, men nå orker jeg ikke tanken på det engang.. flere??
Jeg gråt av glede når samboer skulle gå og trene, for da kunne jeg gå og legge meg uten dårlig samvittighet :whacky011
 
Jeg har så lite energi …. Sies at man får mer energi ved å trene, men nå orker jeg ikke tanken på det engang.. flere??
Orket ikke trene det jeg egentlig skulle i dag, så gjorde noe annet.. føltes ikke bra det heller, så ja, er bare trøtt og ferdig:dead:
 
I dag er jeg lke trøtt og sliten som i går, om ikke mer. I tillegg verker hele kroppen. Har vært plaget med bekkenet siden svangerskapet i høst/vinter(ma), og kjenner det og begynner å bli verre nå :(
 
Helt tappet for energi idag.. og såååå oppblåst og har fått hard mage :dead: de siste morningene har det vært like før jeg har måttet løpe på do å spy:depressed: ikke bare bare å være gravid nei:laughing002 nå blir det sengen på meg og håper på en bedre morgen i morgen tidlig :angelic:
 
Jeg har så lite energi …. Sies at man får mer energi ved å trene, men nå orker jeg ikke tanken på det engang.. flere??
Jeg og :p helt utslått så nå ligger jeg i senga å skal ta en hvil. Jeg hadde ikke klart å stått i jobb nå. Både pga blodsukker ig at jeg er helt utkjørt. Føles helt tråkka på om dagen…
 
Jeg og :p helt utslått så nå ligger jeg i senga å skal ta en hvil. Jeg hadde ikke klart å stått i jobb nå. Både pga blodsukker ig at jeg er helt utkjørt. Føles helt tråkka på om dagen…
Er så godt å høre at det er fler enn meg!! :hilarious: :Heartbigred
 
Tror dette har gått gale nå :sad010 pining å vente til mandag for å få det bekreftet med ultralyd. Nesten to år før vi blir gravid og får ivf hjelp. Og så skal det selvfølgelig ikke går bra med med brun utflod/blødninger når jeg endelig blir gravid :sad010redd for jeg aldri blir mamma :sad010
 
Tror dette har gått gale nå :sad010 pining å vente til mandag for å få det bekreftet med ultralyd. Nesten to år før vi blir gravid og får ivf hjelp. Og så skal det selvfølgelig ikke går bra med med brun utflod/blødninger når jeg endelig blir gravid :sad010redd for jeg aldri blir mamma :sad010
Håper så innmari at det bare er uskyldig spotting/blødninger. Tenker på deg og krysser fingrene for deg! :Heartred
 
Tror dette har gått gale nå :sad010 pining å vente til mandag for å få det bekreftet med ultralyd. Nesten to år før vi blir gravid og får ivf hjelp. Og så skal det selvfølgelig ikke går bra med med brun utflod/blødninger når jeg endelig blir gravid :sad010redd for jeg aldri blir mamma :sad010
Ååå❤️ Håper det er uskyldig blødning og at dere får se et bankende hjerte på ul. Krysser fingre og tær❤️
 
Tror dette har gått gale nå :sad010 pining å vente til mandag for å få det bekreftet med ultralyd. Nesten to år før vi blir gravid og får ivf hjelp. Og så skal det selvfølgelig ikke går bra med med brun utflod/blødninger når jeg endelig blir gravid :sad010redd for jeg aldri blir mamma :sad010

Huff, håper det er uskyldige blødninger og at alt er bra med lille I magen❤️ Sliter med det samme jeg også❤️ Har blødd I to graviditeter før og ble barn begge gangene❤️❤️❤️
 
Tror dette har gått gale nå :sad010 pining å vente til mandag for å få det bekreftet med ultralyd. Nesten to år før vi blir gravid og får ivf hjelp. Og så skal det selvfølgelig ikke går bra med med brun utflod/blødninger når jeg endelig blir gravid :sad010redd for jeg aldri blir mamma :sad010
Sender deg en god klem!!! Krysser alt for at det er en uskyldig blødning❤️
 
Back
Topp