Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gråt av glede når samboer skulle gå og trene, for da kunne jeg gå og legge meg uten dårlig samvittighetJeg har så lite energi …. Sies at man får mer energi ved å trene, men nå orker jeg ikke tanken på det engang.. flere??
Orket ikke trene det jeg egentlig skulle i dag, så gjorde noe annet.. føltes ikke bra det heller, så ja, er bare trøtt og ferdigJeg har så lite energi …. Sies at man får mer energi ved å trene, men nå orker jeg ikke tanken på det engang.. flere??
Da har jeg fått bekreftet at jeg ikke er gravid lenger
Off nei og nei så trist altså at det skulle gå sånn denne gangen og Sender masse omtanke og klemmerDa har jeg fått bekreftet at jeg ikke er gravid lenger
Jeg og helt utslått så nå ligger jeg i senga å skal ta en hvil. Jeg hadde ikke klart å stått i jobb nå. Både pga blodsukker ig at jeg er helt utkjørt. Føles helt tråkka på om dagen…Jeg har så lite energi …. Sies at man får mer energi ved å trene, men nå orker jeg ikke tanken på det engang.. flere??
Er så godt å høre at det er fler enn meg!!Jeg og helt utslått så nå ligger jeg i senga å skal ta en hvil. Jeg hadde ikke klart å stått i jobb nå. Både pga blodsukker ig at jeg er helt utkjørt. Føles helt tråkka på om dagen…
Ånei! Dette var ikke greit Mange klemmer til degDa har jeg fått bekreftet at jeg ikke er gravid lenger
Sender deg en ekstra varm klemDa har jeg fått bekreftet at jeg ikke er gravid lenger
Stor klemDa har jeg fått bekreftet at jeg ikke er gravid lenger
Da har jeg fått bekreftet at jeg ikke er gravid lenger
Håper så innmari at det bare er uskyldig spotting/blødninger. Tenker på deg og krysser fingrene for deg!Tror dette har gått gale nå pining å vente til mandag for å få det bekreftet med ultralyd. Nesten to år før vi blir gravid og får ivf hjelp. Og så skal det selvfølgelig ikke går bra med med brun utflod/blødninger når jeg endelig blir gravid redd for jeg aldri blir mamma
Ååå Håper det er uskyldig blødning og at dere får se et bankende hjerte på ul. Krysser fingre og tærTror dette har gått gale nå pining å vente til mandag for å få det bekreftet med ultralyd. Nesten to år før vi blir gravid og får ivf hjelp. Og så skal det selvfølgelig ikke går bra med med brun utflod/blødninger når jeg endelig blir gravid redd for jeg aldri blir mamma
Tror dette har gått gale nå pining å vente til mandag for å få det bekreftet med ultralyd. Nesten to år før vi blir gravid og får ivf hjelp. Og så skal det selvfølgelig ikke går bra med med brun utflod/blødninger når jeg endelig blir gravid redd for jeg aldri blir mamma
Sender deg en god klem!!! Krysser alt for at det er en uskyldig blødningTror dette har gått gale nå pining å vente til mandag for å få det bekreftet med ultralyd. Nesten to år før vi blir gravid og får ivf hjelp. Og så skal det selvfølgelig ikke går bra med med brun utflod/blødninger når jeg endelig blir gravid redd for jeg aldri blir mamma
Så utrolig trist! Sender masse omtanke og varme klemmerDa har jeg fått bekreftet at jeg ikke er gravid lenger