Klagetråd

kan bli festlig med 3 barn og mulig kranglet bekken.
Er legoland stor park?
Relativt stor park, men alt er liksom trykt litt sammen, så det er heldigvis ikke så lange avstander! Men mye folk sånn bitvis på dagene da.. :playful: men heldigvis en del benker rundt omkring det går ann å sette seg ned på om man trenger da:)
 
Våknet i dag med skikkelig gjenkjennelige bekken smerter for første gang denne graviditen håper virkelig ikke dette er starten på 20 uker med smertehelvette men at det gir seg med litt hvile har vært to laaaange dager:arghh::banghead:
 
Etter en travel dag på jobb og en liten powernap når jeg kom hjem, hadde jeg så sykt vondt bak ved halebeinet, korsryggen, rundt hoftene og egentlig hele rumpepartiet, er dette starten på bekkenløsningssmerter? :arghh: noen som eventuelt har noen gode øvelser for sånt? Burde vell begynne å gjøre noe:bag::sorry:
 
Nå begynner mitt bekken og å klage, og jeg har ikke engang gjort noe særlig :sad010
 
Etter en travel dag på jobb og en liten powernap når jeg kom hjem, hadde jeg så sykt vondt bak ved halebeinet, korsryggen, rundt hoftene og egentlig hele rumpepartiet, er dette starten på bekkenløsningssmerter? :arghh: noen som eventuelt har noen gode øvelser for sånt? Burde vell begynne å gjøre noe:bag::sorry:
Ja dette er bekkensmerter! Har fått det i dag sjøl.. hadde det mye tidligere med de to første, i kombinasjon med smerter i symfysen, så er drit rett det skal eskalere nå. Er 99 prosent alene med to barn så trenger virkelig at kroppen ikke begynner å krangle nå:stop:
 
Ja dette er bekkensmerter! Har fått det i dag sjøl.. hadde det mye tidligere med de to første, i kombinasjon med smerter i symfysen, så er drit rett det skal eskalere nå. Er 99 prosent alene med to barn så trenger virkelig at kroppen ikke begynner å krangle nå:stop:
Uff, det var ikke noe særlig godt nei... :sad010
Åååh håper for deg at det ikke eskalerer! Kan ikke være godt å ha det der når man har 2 andre å ta seg av!
Er mitt første svangerskap og prøver å få hvilt når jeg kan, men blir spennende å se hvordan det blir hvis dette utvikler seg! Har et håp om at jeg klarer å jobbe så lenge som mulig og ikke må sykemelde meg fra jobb :nailbiting:
Kan jeg spørre hva smerter i symfysen er?:smiley-ashamed005:shy:
 
Uff, det var ikke noe særlig godt nei... :sad010
Åååh håper for deg at det ikke eskalerer! Kan ikke være godt å ha det der når man har 2 andre å ta seg av!
Er mitt første svangerskap og prøver å få hvilt når jeg kan, men blir spennende å se hvordan det blir hvis dette utvikler seg! Har et håp om at jeg klarer å jobbe så lenge som mulig og ikke må sykemelde meg fra jobb :nailbiting:
Kan jeg spørre hva smerter i symfysen er?:smiley-ashamed005:shy:
Symfyse smertene sitter på fremsiden. Begynner hos meg meg at jeg føler meg støl på innsiden av lårene og opp til tissen :laughing002 før det blir vondere og vondere å gå, løfte beina opp osv. Håper det ikke blir så ille for deg og at du kan stå i jobb så lenge du ønsker! ❤️ veldig lurt å lytte til kroppen for å prøve å forhindre at det blir værre en nødvendig!
 
Symfyse smertene sitter på fremsiden. Begynner hos meg meg at jeg føler meg støl på innsiden av lårene og opp til tissen :laughing002 før det blir vondere og vondere å gå, løfte beina opp osv. Håper det ikke blir så ille for deg og at du kan stå i jobb så lenge du ønsker! ❤️ veldig lurt å lytte til kroppen for å prøve å forhindre at det blir værre en nødvendig!
Aaah, da tror jeg ikke jeg har hatt den enda, eller kanskje, at jeg bare visste ikke at det er det :laughing002
Takk for det! ❤️ prøver så godt jeg kan å lytte, ikke alltid like lett men nå har jeg ikke noe valg :laughing002❤️
 
Har så mye migrene, og kvalmen går ikke over. Bekkenet krangler allerede. Jeg er lei :( Tredje svangerskap og det siste, og det er vondt å føle på at jeg ikke kan nyte det så mye som jeg ville, for jeg elsker egentlig å være gravid ❤️
 
Etter en travel dag på jobb og en liten powernap når jeg kom hjem, hadde jeg så sykt vondt bak ved halebeinet, korsryggen, rundt hoftene og egentlig hele rumpepartiet, er dette starten på bekkenløsningssmerter? :arghh: noen som eventuelt har noen gode øvelser for sånt? Burde vell begynne å gjøre noe:bag::sorry:
Jeg ble anbefalt clams, og synes de er egentlig veldig deilige øvelser siden man kan bare ligge på siden. https://pilateslive.co.uk/pilates-exercises/pilates-exercises-the-clam/
 
Jeg kan trøste dere som sliter med bekkenet med at det for meg har vært verst rundt midtveis i svangerskapet, og at det har pleid å gå over mot slutten av svangerskapet.
 
21+1 og I dag skal jeg på ultralyd, siden de ikke fikk målt hjerte og navlestreng på oul for to uker siden. Gruer meg skikkelig. Føler dette svangerskapet har vært fylt med bare angst og uro. Håper på gode nyheter, men forbereder meg på det verste.
 
Jeg kjenner igjen bekymringen over å ikke kjenne noe. Vet du hvordan morkaken ligger? Jordmor sa til meg at de fleste ikke kjenner noe før uke 20, og at man kjenner flere ganger daglig en gang mellom 20 og 24, men at det varierer veldig. Det gjorde meg veldig betrygget å høre. Jeg har lest overalt at med tvillinger kjenner man også bevegelse mye tidligere siden de er to, men kjente nada før uke 20. Det sies vell at grunnen for at flergangsfødende ofte kjenner tidligere er fordi de vet hva de skal kjenne etter. Men om morkake o.l ligger i veien så tar det naturligvis bare litt lenger tid. Nå er jeg uke 21+0 og den siste uken nå har jeg kjent dem flere ganger daglig ❤️
Morkaka mi lå foran sist, og det gjør den nå også. Har den siste uka begynt å kjenne mer. Uke 20 her. Og som hun sa så får man ulike barn også :smiley-ashamed004 :D Så er kanskje bare en roligere unge denne gang:hilarious::Heartred
 
Det finnes så lite utvalg i mammaklær her hvor jeg bor. Jeg må helt inn til Trondheim og saumfare hele byen for å finne bedre utvalg. Samtidig er mye mammaklær så utrolig lite pent?! Nettshopping unngår jeg fordi plaggene må prøves. I dette svangerskapet tror jeg jaggu at jeg kjører tights og oversized hettegenser eller kjole. Finner ikke noe mellomting :shifty: Jeg ser mange fint klarer å bruke vanlige klær med ulik tilpasning i svangerskapet, men med min kroppsfasong som gravid lar det seg ikke gjøre:hilarious:
 
Apropos mammaklær: Noen som vet hvor man får tak i gode treningsklær for gravide?
 
Det finnes så lite utvalg i mammaklær her hvor jeg bor. Jeg må helt inn til Trondheim og saumfare hele byen for å finne bedre utvalg. Samtidig er mye mammaklær så utrolig lite pent?! Nettshopping unngår jeg fordi plaggene må prøves. I dette svangerskapet tror jeg jaggu at jeg kjører tights og oversized hettegenser eller kjole. Finner ikke noe mellomting :shifty: Jeg ser mange fint klarer å bruke vanlige klær med ulik tilpasning i svangerskapet, men med min kroppsfasong som gravid lar det seg ikke gjøre:hilarious:
Jeg sliter veldig med å finne klær når jeg er gravid. synes det er vanskelig å finne "min" stil da jeg liker å bruke highwaist jeans/bukser og det klarer jeg naturlig nok ikke å bruke mens jeg er gravid:hilarious: så har ofte endt opp med klær som er for store og bare gjør at jeg ser stor og tykk ut. Men nå tror jeg kanskje jeg endelig har funnet noe som kan funke, myke flarepants med tettsittende litt lange gensere, t-shirt tubekjoler med strømpebukser og når det blir kaldere lårkorte tettsittende strikkekjoler med strømpebukser. Slik slipper jeg faktisk unna med å bruke vanlige klær annet enn mamma strømpebukser, da det er rompe,lår,legger,hofter osv som som blir stort på meg under graviditeten :hilarious: samt tydligvis overarmene!:shy:
 
21+1 og I dag skal jeg på ultralyd, siden de ikke fikk målt hjerte og navlestreng på oul for to uker siden. Gruer meg skikkelig. Føler dette svangerskapet har vært fylt med bare angst og uro. Håper på gode nyheter, men forbereder meg på det verste.
Håper alt var bra med lille på ultralyd :Heartblue
 
Back
Topp