Må klage litt på legen min, han er sikkert flink og kan faget sitt og sånt, men føler han bruker så lite tid til å forberede seg før timen, og har lite peiling på svangerskap og kvinnehelse.
Klage 1: jeg må alltid vente kjempelenge på venterommet før jeg får komme inn. Nesten som det ikke er vits å møte opp før 30 min etter at timen er satt opp.
Klage 2: jeg har nå vært med han 3 ganger i forbindelse med graviditeten og hver gang jeg er der spør han hvorfor jeg er der, og jeg må forklare til han at jeg er gravid, og da svarer han bare «åja stemmer.» Nå er det også han som har satt meg opp på disse kontrollene. Så er rart at han ikke tar en titt på journalen før jeg går inn.
Klage 3: Når jeg var med han sist skulle han prøve å finne hjertelyden, og startet veldig langt opp på magen og på sidene, og jeg måtte faktisk si til han at jeg tror babyen er lenger ned, da fant han henne med en gang
Jeg har nå sagt til han at jeg ønsker å ta alle svangerskapskontrollene hos jordmor, og det sa han at jeg skulle. Så da trenger jeg ikke dra til han på en stund.
Jeg står også på ventelista til en annen lege, men er nå på nr. 25 på ventelista og der har jeg stått en stund.
Gleder meg til svangerskapskontroll hos jordmor og noen som jeg vet faktisk har god peiling