Klagetråd

Jeg har vært heldig og ikke slitt med kvalme, spesielt morgenkvalme. Hadde noen kvelder der jeg kasta opp fordi jeg spiste feit mat, såå slutta med det. MEN forrige helg 12+1 brakka det løs. Spyr på morgenen eller er kvalm hele dagen. Idag har vært verst. Spydd opp igjen alt jeg spiser.
Flere som har fått kvalmen «sent»?
 
Føler meg teit som sier det. Men kjenner denne graviditeten tar på psyken. Den er så ønsket. Men først en mnd med bivirkninger fra ivf, så blødninger en månde og nå slitt med blodtrykksfall i en månde. Har gjort meg helt isolert de siste 3 måndene, tatt skikkelig på psyken og jeg føler meg sikkelig ensom. Føler meg så låst, kan ikke gå ut alene pga jeg risikerer å besvime. Så vært helt låst hjemme. Samboer er ute med kompiser og jeg kjenner meg så alene. Føler jeg nesten ikke kan si til noen at jeg synes dette er vanskelig etter å ha ønsket å bli gravid i nesten 2 år.
 
Kjøpte inn masse fine løse lange kjoler fordi jeg har følt meg tjukk og ikke hatt lyst til å fremheve magen som kom så alt for tidlig. Nå synes jeg de ikke er noe fine på kroppen fordi man ser at magen er stor men samtidig kan man ikke se om det er pga baby eller bare lagt på meg :arghh: synes magen er permanent stor og fått fin rund fasong nå så lysten til å fremheve den har kommet så nå kjøpe nye klær igjen som er mer tettsittende :arghh:
 
Klager på varmen :arghh:
 
Jeg sliter litt med å akseptere at jeg har fått så store pupper og kjenner jeg får veldig komplekser. Har gått opp 3 BH-størrelser (jeg har ikke hatt en stor vektoppgang). Jeg håper bare jeg får til å amme sånn at det hvertfall ikke er for ingen nytte.
 
Flytta hele familien ned i kjelleren i natt. Begge barna er redd for viftene så da var det ikke mye annet å gjøre :banghead: :facepalm: :hilarious: Er 28 grader på soverommene i 2. etg. nesten døgnet rundt
Yes, er det vi sover i også, altså 26-28varmegrader og ikke et eneste vindpust:bored:. Helt jævlig med denna varmen:bag: åh, det høres deilig ut, vi har dessverre ikke kjeller. Bare jordkjeller:hilarious:
 
Klager med deg! Dette er alt for varmt! Likt som bamsemums og deg sover vi også i 2.etg med typ 28° på rommet, det er til å krepere av!

Ja, er helt sykt! Går jo ikke ann å sove i den varmen:bored: Er ikke glad i sommer og varme. Er en grunn til at vinter er favorittårstiden min:hilarious: Var gravid i hetesommeren 2018 også- snakk om uflaks:bag:
 
Er så sinnsykt forstoppa og kvalm. Er på hotellweekend med mannen og kvelden ble tilbrakt på hotellrommet i smerter og ubehag. Våknet nå med mer kvalme og vondt i magen. Kjenner det hadde hjulpet å kaste opp, men har sånn fobi mot oppkast :dead: Klarer ikke å få meg selv til å brekke meg :(
 
Er så sinnsykt forstoppa og kvalm. Er på hotellweekend med mannen og kvelden ble tilbrakt på hotellrommet i smerter og ubehag. Våknet nå med mer kvalme og vondt i magen. Kjenner det hadde hjulpet å kaste opp, men har sånn fobi mot oppkast :dead: Klarer ikke å få meg selv til å brekke meg :(

Så kjedelig det ble sånn❤️ Er formen bedre?❤️
 
Back
Topp