Klagetråd

Shit ass! Tørka meg ista og så en rosa stripe på papiret. Tørket meg flere ganger og det kom friskt blod! Syntes det var litt vondt og fant fram speil, heldigvis var det en liten rift utvendig som var synderen :wideyed:
 
Hvordan går det med deg? ❤️
Blødningen varte bare et døgn denne gangen. Så blør ikke lengre heldigvis. Er mindre svimmel, men vært litt småkvalm innimellom og fortsatt veldig sliten. Kjenner jo blødninger gjør at jeg blir beskymret for om det fortsatt er liv og plager meg psykisk. Men prøver å holde ut til otul om 14 dager. Er uansett ikke noe ledig ultralyd privat før neste uke og da er det bare en uke igjen. Så må bare prøve å holde ut. Kjenner jeg er veldig redd for å tro at at alt skal gå bra, og så finne ut at det ikke gjør det. Håper jo alt er bra, men alle blødningene jeg har hatt denne graviditeten gjør det vanskelig å glede seg. Selvom dette har vært et stort ønske, etter nesten 2 år med problemer med infertilitet og måtte igjennom ivf.
 
Blødningen varte bare et døgn denne gangen. Så blør ikke lengre heldigvis. Er mindre svimmel, men vært litt småkvalm innimellom og fortsatt veldig sliten. Kjenner jo blødninger gjør at jeg blir beskymret for om det fortsatt er liv og plager meg psykisk. Men prøver å holde ut til otul om 14 dager. Er uansett ikke noe ledig ultralyd privat før neste uke og da er det bare en uke igjen. Så må bare prøve å holde ut. Kjenner jeg er veldig redd for å tro at at alt skal gå bra, og så finne ut at det ikke gjør det. Håper jo alt er bra, men alle blødningene jeg har hatt denne graviditeten gjør det vanskelig å glede seg. Selvom dette har vært et stort ønske, etter nesten 2 år med problemer med infertilitet og måtte igjennom ivf.
Åh, så godt å høre at blødningen stoppet for nå! Jeg forstår at den lille virkelig er høyt ønsket og etterlengt❤️ Vi også måtte prøve i overkant av 1,5 år, så kjenner meg igjen i at dette er en beintøff og nesten altoppslukende prosess. Du er god som holder ut ❤️
 
Åh, så godt å høre at blødningen stoppet for nå! Jeg forstår at den lille virkelig er høyt ønsket og etterlengt❤️ Vi også måtte prøve i overkant av 1,5 år, så kjenner meg igjen i at dette er en beintøff og nesten altoppslukende prosess. Du er god som holder ut ❤️

Ja er ikke lett når alt har tatt så lang tid. Godt det satt for dere tilslutt også ❤️ måtte dere ha noe hjelp? Tror jeg har mye blandete følelser fordi jeg vet ikke om jeg orker en ny runde ivf til, da det var veldig krevende både fysisk og psykisk på kroppen. Og var krevende å måtte godta at vi trengte hjelp. Lettere hvis vi kunne blitt gravid "naturlig". Nå var vi heldige og ble gravid på første ivf forsøk. Men fikk bare dette ene egget. Så må igjennom alt på nytt igjen hvis vi skal prøve igjen. Må håper inderlig at alt gå bra denne gangen, og vi evt bare må vurdere ivf igjen om vi vil ha søsken.
 
Ja er ikke lett når alt har tatt så lang tid. Godt det satt for dere tilslutt også ❤️ måtte dere ha noe hjelp? Tror jeg har mye blandete følelser fordi jeg vet ikke om jeg orker en ny runde ivf til, da det var veldig krevende både fysisk og psykisk på kroppen. Og var krevende å måtte godta at vi trengte hjelp. Lettere hvis vi kunne blitt gravid "naturlig". Nå var vi heldige og ble gravid på første ivf forsøk. Men fikk bare dette ene egget. Så må igjennom alt på nytt igjen hvis vi skal prøve igjen. Må håper inderlig at alt gå bra denne gangen, og vi evt bare må vurdere ivf igjen om vi vil ha søsken.
Åh, gullegget jo ❤️ Vi har hatt en lang og kronglete vei, og vi har også måttet stå over flere sykluser av ulike årsaker (blant annet en stor cyste etter MA).
 
Flere enn bare jeg som har måttet søke tilflukt på badet i dag pga kvalme og oppkast? :wacky: :depressed: All matlukt, spesielt fra saltkjøttet, tok litt knekken på meg nå i middagsselskap:smiley-ashamed004 huff…
 
Flere enn bare jeg som har måttet søke tilflukt på badet i dag pga kvalme og oppkast? :wacky: :depressed: All matlukt, spesielt fra saltkjøttet, tok litt knekken på meg nå i middagsselskap:smiley-ashamed004 huff…

Jeg går på afipran og Xonvea, ellers hadde jeg nok slitt med det samme:bag: Det er så kjipt med oppkast:hungover: jeg er nå bare litt uggen og kvalm. Er idag 11+5
 
Jeg går på afipran og Xonvea, ellers hadde jeg nok slitt med det samme:bag: Det er så kjipt med oppkast:hungover: jeg er nå bare litt uggen og kvalm. Er idag 11+5
Jeg bruker afipran, men den tar ikke all kvalmen. Skal spørre etter xoneva på mandag. Er ubehagelig å være kvalm så ofte. :wacky: Også blir jeg mer/fortere dårlig når jeg er «aktiv» har jeg skjønt. Leeiii. Du er jo veldig snart over uke 12:love017 er selv 9+5 og gleeeder meg til å komme til andre trimester (og kanskje bedre form)
 
Helt ødelagt i dag etter gårsdagen! Er nydelig vær ute og lovet gutta en tur på lekeplassen med sykkelvogn alt jeg vil er å sove :smiley-ashamed005
 
Flere enn bare jeg som har måttet søke tilflukt på badet i dag pga kvalme og oppkast? :wacky: :depressed: All matlukt, spesielt fra saltkjøttet, tok litt knekken på meg nå i middagsselskap:smiley-ashamed004 huff…
Åh så kjipt! Fikk du smakt på noe av det gode idag da?
Jeg kjenner det mest på parfymelukt..
 
Helt ødelagt i dag etter gårsdagen! Er nydelig vær ute og lovet gutta en tur på lekeplassen med sykkelvogn alt jeg vil er å sove :smiley-ashamed005
Kjenner på det samme. Her er lovnaden sykkeltur for å grille pølser. Jeg var fint nødt til å sove et par timer først :joyful:
Fortsatt kvalm og stuptrøtt, men må prøve å ta meg sammen å gjøre som lovet
 
Kjenner på det samme. Her er lovnaden sykkeltur for å grille pølser. Jeg var fint nødt til å sove et par timer først :joyful:
Fortsatt kvalm og stuptrøtt, men må prøve å ta meg sammen å gjøre som lovet
Lykke til❤️ fikk beskjed av 4åringen om å drikke litt kaffe :laughing002
 
Åh så kjipt! Fikk du smakt på noe av det gode idag da?
Jeg kjenner det mest på parfymelukt..
Utrolig nok plager ikke parfyme meg i like stor grad, noe det brukte å gjøre FØR graviditet :laughing002 Pga helårsallergi og pollenallergi. Så skjønner deg godt!
Men ja, det er det rare med den kvalmen noen ganger; at jeg kan noen ganger spise rett etter å ha kasta opp nesten, bare ikke så veldig mye da.
 
I kveld klager jeg på noe så tullete som hormoner i høygir... Tullete og tullete, det er vondt og frustrerende, for meg og helt sikkert samboer også. Han tar det hele heldigvis med et smil og støtter meg. Hver kveld blir jeg så sår. For ting jeg gjør "feil" og ord som blir feil. Det hele ender med tårer som blir til et basseng og nesten hyperventilering - for ingenting jeg normalt ville tenkt to ganger på.
Tror det har en sammenheng med lite søvn, bekkenløsning (kjennes det ut som, ut fra info), samboer nettopp kommet hjem etter jobb i ei uke, følelsen av å være så kvalm og ikke få gjort de hverdagslige tingene...
Det var godt å få klaget litt :Heartred
 
Klager på omgangssyken. Kastet opp alt igår og inatt. Tilogmed vann bare kommer opp igjen:-/ ikke spist siden kl 10 igår formiddag. Så skal prøve litt ristet toast. Så snart jeg orker å stå opp
 
Fikk min første blødning med ferskt blod i dag. Ikke mye, bare noen tørk og etter samleie. Håper det bare slimhinnene som skjøre og ikke noe gale.

Ekkelt når man blør som gravid. Man blir så redd❤️ Håper det er en liten uskyldig blødning❤️❤️❤️
 
Er så lei. Kvalm og kaster ennå opp. Redd det er hyperemesis'en som har gått opp et hakk.. kastet opp med mini til jeg var 27 uker
 
Jeg et skikkelig down for tiden... Angrer på at jeg i det hele tatt ble gravid. Er kvalm og sliten.. I tilegg begynner bekkenet å krangle.. Vi har fire fantastiske barn, hva om denne blir syk, eller ødelegger hele familiedynamikken.. Sliter med å se det positive og finne tilbake til ønsket om å få en til.
Skal på tidlig ultralyd i morgen, og av æ til får jeg bare lyst å spørre om å få avbryte svangerskapet på kontrollen i morgen stede for å fullføre det.. Jeg finner ingen glede i livet.. Har tilogmed tenkt at jeg kanskje heller bør skilles fra mannen..
Huff. Dette ble langt og rotete. Takk hvis noen orket å lese...
 
Back
Topp