Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjente det veldig i starten. Nå er jeg 10+4 og har hatt murringer igjen de siste tre dagene. Veldig bekymret.Er uke 11 i dag. Det er ett par uker siden jeg har hatt murringer i magen, har dere som er ca. like langt på vei som murringer ennå?
Hei. Jeg har hatt murringer jevnt og trutt. Så stoppet det i uke 9.. igår kveld kom det tilbake og jeg er idag 10+2 jeg er ikke bekymret så lenge det ikke er smerter eller store blødninger jeg harKjente det veldig i starten. Nå er jeg 10+4 og har hatt murringer igjen de siste tre dagene. Veldig bekymret.
Det hjelper litt å høre at andre kjenner det samme uten å være bekymretHei. Jeg har hatt murringer jevnt og trutt. Så stoppet det i uke 9.. igår kveld kom det tilbake og jeg er idag 10+2 jeg er ikke bekymret så lenge det ikke er smerter eller store blødninger jeg har
Ja.. det skjønner jeg. Og det er heller ikke akkurat noe behagelig når det står på.. klamrer meg fast til tanken at det er verdt detDet hjelper litt å høre at andre kjenner det samme uten å være bekymret
Så bra du tar tak i detFikk sykemelding fram til første gravid timen til fastlegen det var sykt digg, takk for tilbakemelding <33
Hvor langt er du på vei?Jeg har litt blod nå. Kan være at morkaken tar over men blir selvfølgelig livredd
Håper det er helt uskyldigJeg har litt blod nå. Kan være at morkaken tar over men blir selvfølgelig livredd
9+0 i dag. Vet at det kan være helt uskyldig men hatt litt mer kramper også.Hvor langt er du på vei?
Slimhinnene er også skjøre når man er gravid. Blør lett fra både nesen, tannkjøttet og skjeden.
Skal du på ultralyd snart?9+0 i dag. Vet at det kan være helt uskyldig men hatt litt mer kramper også.
Tydeligvis fått i meg noe bug, så har spydd som en gris i natt samt løpt på do Prøver nå i alle fall å drikke litt, såå bekymret for de små i magen
Jeg kunne ha skrevet det her, bortsett fra at jeg er 10+5. Er så lei av å være så oppblåst, det er vondt og føler meg som et hvalross. Hadde noen dager med mye mindre kvalme, men så kom den tilbake i kveld.10+3 og føler meg stadig kvalm og kjenner ekstra jeg blir kvalm ved stress. Ekstremt trøtt på kveldene og oppblåst hele dagen. Vanskelig å finne klær å gå med som ikke er ubehagelig
Akkurat denne tiden hvor n er oppblåst og stor er bar ubehagelig å føler meg så ukomfortabel. Nå har jeg bestilt meg litt gravid klær, så om ikke annet kan jeg få på meg noe behagelig å gå i frem til magen plopper av erfaring komme den plutselig og øke fort. Nå ser jeg bar ekstra blubben utJeg kunne ha skrevet det her, bortsett fra at jeg er 10+5. Er så lei av å være så oppblåst, det er vondt og føler meg som et hvalross. Hadde noen dager med mye mindre kvalme, men så kom den tilbake i kveld.