Klagetråd

Vet ikke om dette høre under jubel eller klaging; men i dag er første dag på 50(!) dager at jeg ikke kaster opp og er kvalm…..men alt jeg kjenner er en intens frykt for at noe er galt. Kun fordi alt er bra! :hilarious:
 
Kjente det veldig i starten. Nå er jeg 10+4 og har hatt murringer igjen de siste tre dagene. Veldig bekymret.
Hei. Jeg har hatt murringer jevnt og trutt. Så stoppet det i uke 9.. igår kveld kom det tilbake og jeg er idag 10+2 jeg er ikke bekymret så lenge det ikke er smerter eller store blødninger jeg har
 
Hei. Jeg har hatt murringer jevnt og trutt. Så stoppet det i uke 9.. igår kveld kom det tilbake og jeg er idag 10+2 jeg er ikke bekymret så lenge det ikke er smerter eller store blødninger jeg har
Det hjelper litt å høre at andre kjenner det samme uten å være bekymret :Heartpink
 
Klager over at det tar så lang tid før jeg kjenner liv i magen...
Er noe helt annet dette svangerskapene enn de to forrige. Naiv og bekymringsfri.. nå er det omvendte..mildt sagt...
 
Klager fordi jeg har begynt å teste afipran mot kvalmen, enda usikker på om det hjelper, så får fortsette litt til. Men klaginga går til at jeg får jo diaré av den, og ekstrem slapphet :wacky: man slipper ikke unna uansett. Tror ikke jeg kommer meg tilbake i jobb når det er sånn nei
 
Klager fordi jeg føler meg utslitt 24/7, masse rare drømmer og føler på ubehag i seriøst hele kroppen. Press i armer og bein. Håper det går over snart!!:(:(
 
10+3 og føler meg stadig kvalm og kjenner ekstra jeg blir kvalm ved stress. Ekstremt trøtt på kveldene og oppblåst hele dagen. Vanskelig å finne klær å gå med som ikke er ubehagelig‍
 
Tydeligvis fått i meg noe bug, så har spydd som en gris i natt samt løpt på do :depressed: Prøver nå i alle fall å drikke litt, såå bekymret for de små i magen ❤️

Uff, ønsker deg en riktig god bedring❤️❤️❤️
 
10+3 og føler meg stadig kvalm og kjenner ekstra jeg blir kvalm ved stress. Ekstremt trøtt på kveldene og oppblåst hele dagen. Vanskelig å finne klær å gå med som ikke er ubehagelig‍
Jeg kunne ha skrevet det her, bortsett fra at jeg er 10+5. Er så lei av å være så oppblåst, det er vondt og føler meg som et hvalross. Hadde noen dager med mye mindre kvalme, men så kom den tilbake i kveld.
 
Jeg kunne ha skrevet det her, bortsett fra at jeg er 10+5. Er så lei av å være så oppblåst, det er vondt og føler meg som et hvalross. Hadde noen dager med mye mindre kvalme, men så kom den tilbake i kveld.
Akkurat denne tiden hvor n er oppblåst og stor er bar ubehagelig å føler meg så ukomfortabel. Nå har jeg bestilt meg litt gravid klær, så om ikke annet kan jeg få på meg noe behagelig å gå i frem til magen plopper av erfaring komme den plutselig og øke fort. Nå ser jeg bar ekstra blubben ut
 
Back
Topp