Klagetråd

Prøver å tenke sånn, men med svigning på testene i starten og plutselig mistet alle symptomene etter en uke sliter jeg litt med det. Spesielt når sånn jeg har det nå er akkurat slik det var for bestevenninnen min før de oppdaget at hun hadde en MA:sorry:
Bor 3 timer unna nærmeste plass å ta ul, og samboer jobber skift så jeg er veldig mye alene med ungene, så vet ikke om det blir mulighet for det..
Ja det er kanskje litt langt å dra. Krysser fingrer og tær for deg og sender deg lykkestøv og styrkeklemmer :Heartred

Prøver å tenke sånn, men med svigning på testene i starten og plutselig mistet alle symptomene etter en uke sliter jeg litt med det. Spesielt når sånn jeg har det nå er akkurat slik det var for bestevenninnen min før de oppdaget at hun hadde en MA:sorry:
Bor 3 timer unna nærmeste plass å ta ul, og samboer jobber skift så jeg er veldig mye alene med ungene, så vet ikke om det blir mulighet for det..
Varme tanker :Heartred
Har du hørt med lege eller jordmor om de har ultralyd apparat?

Varme tanker :Heartred
Har du hørt med lege eller jordmor om de har ultralyd apparat?
Sender tilbake også:Heartred
De hadde hos legen før men har ikke noe her i kommunen lengre, og orker egentlig ikke ta kontakt med jordmor enda da jeg ikke har beste erfaring med å bli tatt seriøst av dem.. Hadde blant annet en bekymring i uke 10 da jeg ventet eldste, snakket med jordmor og fikk beskjed om at det var ikke noe de kunne gjøre uansett så jeg fikk bare vente til kontroll i uke 14 for å se om de fant hjertelyden eller ikke..

Sender tilbake også:Heartred
De hadde hos legen før men har ikke noe her i kommunen lengre, og orker egentlig ikke ta kontakt med jordmor enda da jeg ikke har beste erfaring med å bli tatt seriøst av dem.. Hadde blant annet en bekymring i uke 10 da jeg ventet eldste, snakket med jordmor og fikk beskjed om at det var ikke noe de kunne gjøre uansett så jeg fikk bare vente til kontroll i uke 14 for å se om de fant hjertelyden eller ikke..
Om de ikke kan gjøre noe fra eller til vil jeg si det går under forebygging av dårlig psykisk helse. Hvis du bor ett sted med store avstander til mulighet for ultralyd, burde de vært litt mer imøtekommende og gitt ekstra støtte.
Trist at det skal være sånn :(

Om de ikke kan gjøre noe fra eller til vil jeg si det går under forebygging av dårlig psykisk helse. Hvis du bor ett sted med store avstander til mulighet for ultralyd, burde de vært litt mer imøtekommende og gitt ekstra støtte.
Trist at det skal være sånn :(
Ja de burde vært litt mer støttende og hvertfall prøve å hjelpe, men har dessverre erfart å ikke bli hørt flere ganger.. Virker som det er veldig fra dag til dag, for vet flere som har samme erfaring som meg, samtidig flere som har blitt tatt godt ivaretatt og henvist på ekstra tidlig ul på samme grunnlag:confused013

Ja de burde vært litt mer støttende og hvertfall prøve å hjelpe, men har dessverre erfart å ikke bli hørt flere ganger.. Virker som det er veldig fra dag til dag, for vet flere som har samme erfaring som meg, samtidig flere som har blitt tatt godt ivaretatt og henvist på ekstra tidlig ul på samme grunnlag:confused013
Håper du blir møtt bedre denne gang når du først tar kontakt :)

Er så innmari trøtt og sliten for tida. Og det hjelper ikkje på at vi no for andre veka på rad, er en person i manko på jobb. Så i dag, på min eigentlege fridag, var det rett frå PT time og rett på jobb i 4 timar.

Deretter frå jobb til bhg for å hente mini, heim, lufte bikkjer, leike med mini og lage middag. Som han ikkje ville ha.
Er i tillegg aleine heime med han i dag, og det gjer jo ikkje saken noko bedre at legginga dei siste to vekene har gått i frå 2 sekund til nærmare 2 timar...

I tillegg til alle bekymringar rundt graviditeten oppå alt det igjen. Kun 8 lange dagar til tul, spent på kva vi får sjå!

Nei, no er det fôring av bikkjene og detta trøtte trynet her, før eg, forhåpentlegvis, kan finne senga sjølv.

Nesten alle gravid symptomene forsvant når jeg sluttet på progesteronstøtten for 2 uker siden. Begynte på de igjen igår og alt er tilbake. Halsbrann, ømme bryst og den ufattelige trettheten som ligger over som en tung sky.

Nesten alle gravid symptomene forsvant når jeg sluttet på progesteronstøtten for 2 uker siden. Begynte på de igjen igår og alt er tilbake. Halsbrann, ømme bryst og den ufattelige trettheten som ligger over som en tung sky.
Uff, får håpe de gjør jobben sin i alle fall og det kjipe «verdt» det :Heartred Trøttheten tar litt knekken på meg og, klarer liksom ikke fungere noe særlig spesielt på kvelden - føler meg ikke særlig selskapelig heller.

Støtt på nye problemer nå som jeg er på kursing gjennom jobben og bor på hotell med felles middag på kvelden. Selvfølgelig spekeskinke i forretten og stek til middag, så jeg måtte så diskre som mulig forklare at jeg trengte gjennomstekt kjøtt. Resulterer i at noen serverer meg en «vanlig» porsjon, som servitøren løper bort til og river vekk fra bordet, før han kommer med riktig porsjon til meg og sier sånn passe høyt «ja, denne er godt stekt!» :smiley-ashamed004 Ingen som sa noe, men tipper flere legger sammen to og to når jeg ikke bestiller alkohol til maten heller… Jaja, er mye man tar for gitt før man blir gravid og blir observant på alt som ikke bør spises:hilarious:

Har du mulighet til å få tatt hcg måling? Kanskje det kunne hjulpet litt på bekymringene :Heartred

Har du mulighet til å få tatt hcg måling? Kanskje det kunne hjulpet litt på bekymringene :Heartred
Har tenkt litt på det, men samtidig er jeg redd det bare blir en falsk trygghet mtp at ved en MA eller BO kan kroppen fortsette å produsere hcg, så tror egentlig ikke jeg blir så beroliget av det heller..

Blæh....har sittet i en time å venta i kø for blodprøve nå og enda er det flere før meg. Passer sykt dårlig å sitte rett opp og ned på et trangt venterom full av forskjellig lukter og lyder når jeg er kvalm og stuptrøtt. Skjelven og svimmel er jeg også. Drittstart på dagen. Håper dagen blir bedre utover når gynekologen sender melding om prøvesvar.

Åh føler meg så udugelige. Orker ikke gjøre noe, når jeg gjør små ting får jeg høy puls og blir enda mer dårlig. Er så tett i nesen også. Blir helt deppa.

Blæh....fikk ikke noe svar på blodprøvene i dag så må vente helt til i mårra mest sannsynlig. Tida går så himla sakte :wtf:

Må bare klage litt over at jeg ikke orker jobb imorgen, samtidig som at jeg ikke vil gå hjem og surre. Føler meg ikke helt bra i disse dager nå som jeg har begynt å kaste opp.
Tida går så sakte hvis man er hjemme, hvertfall nå i ventetida. Også blir man så isolert. Får se ann morgendagen..

Blæh....fikk ikke noe svar på blodprøvene i dag så må vente helt til i mårra mest sannsynlig. Tida går så himla sakte :wtf:
Jeg fant mine på nett- har du sjekka? Hvis legen din sender til Fürst for eksempel.

Back
Topp