Her også! Ser ut som jeg er godt over halvveis!Jeg er så sinnsykt oppblåst! Ser jo ut som om jeg er 4 måneder på vei hver kveld![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også! Ser ut som jeg er godt over halvveis!Jeg er så sinnsykt oppblåst! Ser jo ut som om jeg er 4 måneder på vei hver kveld![]()

Føler den veldig! Her er det 8 dager siden jeg fant ut at jeg var gravid og 8 dager siden jeg tok min siste snus! Kastet alt sekundet jeg fant det ut, men hadde abstinenser x100 i 6 dager etterpå.. i går og i dag har jeg ikke hatt noe sug på detBlæ, må klage litt jeg også. Så trøtt! Skulle nesten tro jeg har fått narkolepsi, sovner/dupper av hele tiden uansett hva jeg holder på med.. blir ikke noe bedre av at etter første positive test på søndag, ble det bråslutt med snus og energidrikk![]()
Slutta jo forrige gang jeg ble gravid også, men var så dum å begynte igjen etter at ammedrømmen gikk i tusen knas
Denne gangen skal jeg la være å begynne igjen, så jeg slipper å måtte slutte på nytt
Masse lykke til! Håper du ikke blir like plaget med abstinenser som meg! Men, det betryggende er at det går over
Litt godt å se at vi er flereFøler den veldig! Her er det 8 dager siden jeg fant ut at jeg var gravid og 8 dager siden jeg tok min siste snus! Kastet alt sekundet jeg fant det ut, men hadde abstinenser x100 i 6 dager etterpå.. i går og i dag har jeg ikke hatt noe sug på detSlutta jo forrige gang jeg ble gravid også, men var så dum å begynte igjen etter at ammedrømmen gikk i tusen knas
Denne gangen skal jeg la være å begynne igjen, så jeg slipper å måtte slutte på nytt
Masse lykke til! Håper du ikke blir like plaget med abstinenser som meg! Men, det betryggende er at det går over
![]()
Abstinensene er abselutt til stede, men håper de gir seg om ikkje så lenge. Jeg slutta også sist svangerskap, da var det null problem, sliter litt mer nå
Håper også at jeg klarer å la være å begynne igjen! Lykke til til deg også
Tusen takkLitt godt å se at vi er flereAbstinensene er abselutt til stede, men håper de gir seg om ikkje så lenge. Jeg slutta også sist svangerskap, da var det null problem, sliter litt mer nå
Håper også at jeg klarer å la være å begynne igjen! Lykke til til deg også
![]()
Heier på deg! Dette klarer vi

Haha tar meg selv i å føle på akkurat dette. Enten er jeg ikke kvalm nok eller så er jeg livredd for å begynne å kaste opp igjenEr det lov å klage på at man ikkje er blitt kvalm enda?
Med -21 barnet vart eg kvalm mellom veke 5 og 6. Er i dag 6+0 og enda ingen kvalme, blir jo nesten litt bekymra over at eg ikkje kjenner noko enda
Om og når den skulle melde seg, så kjem eg vel tilbake og klagar litt på det og![]()

Samme her! Men sliter med å ligge også ><Har så drittvondt i ryggen. Skjønner ikke hvorfor. Andre dagen nåSliter med å sitte
![]()

Samme her! Men sliter med å ligge også ><![]()
Verre å ligge på siden enn rett på ryggen, men gjør vondt hvis jeg ligger rett ut for lenge. Desidert verst etter å ha sittet lenge daLigge går greit på rygg, men ikke for lenge av gangen.
Verre å ligge på siden enn rett på ryggen, men gjør vondt hvis jeg ligger rett ut for lenge. Desidert verst etter å ha sittet lenge da
Samme her..Har så drittvondt i ryggen. Skjønner ikke hvorfor. Andre dagen nåSliter med å sitte
![]()
Samme her.. :/Sliiiiiiiiten og TRØTT
De to siste dagene har jeg følt meg helt kaputt