Har fått skikkelig diaré og er kvalm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde gått videre med dette altså. De kan ikke permittere deg på grunn av graviditet. Det er virkelig diskriminering! Dessuten, er du sykemeldt, er det nav som betaler lønnen din etter 16 dager, så det går ikke ut over arbeidsplassen din annet enn tapt arbeidskraft de ukene du er dårlig, men den taper de jo uansett nå når de permitterer…Fikk verdens kjipeste telefon av kontordama på jobb, da er det bare å vente på permitteringsvarsel. Er vel og merke sykemeldt men siden jeg ikke kan utføre arbeidsoppgavene mine, så permitterer de meg. Som om jeg ikke hadde nok å tenke på fra før av, er allerede full av panikk i forbindelse at jeg er rundt like langt nå som jeg fikk bekreftet MA for ett år siden.
Ta kontakt med fagforbundet ditt asap! Dette er ikke greit!Fikk verdens kjipeste telefon av kontordama på jobb, da er det bare å vente på permitteringsvarsel. Er vel og merke sykemeldt men siden jeg ikke kan utføre arbeidsoppgavene mine, så permitterer de meg. Som om jeg ikke hadde nok å tenke på fra før av, er allerede full av panikk i forbindelse at jeg er rundt like langt nå som jeg fikk bekreftet MA for ett år siden.
Prøvd kvalmestillende? Postafen har funket for meg. Det har også kommet en ny type medisin mot svangerskapskvalme i Norge som heter Xonvea.6+3 og kvalmen og oppkasten har meldt seg på! Slått på stortromma i dag gitt, kun klart å holde en yoghurt nede så langt
Bare 34 uker igjen med dette! Og ja, her tar jeg sorgene på forskudd da jeg hadde mild HG sist svangerskap…
Prøvd kvalmestillende? Postafen har funket for meg. Det har også kommet en ny type medisin mot svangerskapskvalme i Norge som heter Xonvea.
Legemiddel mot svangerskapskvalme godkjent i Norge
– Det er et gjennombrudd at vi nå har et medikament som er offentlig godkjent til bruk mot svangerskapskvalme, sier overlege Jone Trovik ved Haukeland universitetssykehus.www.babyverden.no
Følern litt her.. samtidig har jeg slitt mye med oppblåsthet før jeg ble gravid, så jeg er «vandt» til at jeg bruker gravidbukse. Samtidig føler jeg ikke at jeg har babymage og «rett» til å bruke det men klær som strammer over magen er helt forferdelig, og jeg klarer det ikke!Måtte ta på meg gravidbukse for første gang i dag fordi magen er så oppblåst. Føler at eg lurer meg inn i dei, som om eg ikkje har rett å bruke dei enda for det er jo ikkje babymage. Bare at det på en måte er det, bare ikkje størrelsen på babyen men symptomene til det å vere gravid. Er begrensa kor lenge eg kan bruke mine 2 vanlige bukser som fortsatt sitter greit på liksom...
Uff! Unner deg å få en god natts søvn! Så bra du fikk ny time rasktSå frustrert nå, mannen jobber overtid i dag. Og 2 åringen nekter å legge seg. Holdt på i en evighet allerede og han holder det fortsatt gående. Jeg som bare vil legge meg selv og være klar for TUL i morra