Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra august med IVF spire. Hvordan gikk det? ❤❤Ultralyd nr 3 i dag kl 9, 7+4,håper fosteret har stoppet opp slik at jeg ikke må på enda en ul. Var på ul mandag, ingen hjertelyd men hadde vokst litt og da mente gyn at det fortsatt var liv. Vil bare få det overstått
Egentlig ny ultralyd onsdag pga det hadde vokst +hjerteslag men kunne ikke høre hjertelyden. Er min 4 ultralyd og jeg vet ikke om jeh orkerSniker fra august med IVF spire. Hvordan gikk det? ❤❤
Hvorfor må du høre hjertelyden? Det har ikke jeg heller gjort. Men sett hjerte banke på ULEgentlig ny ultralyd onsdag pga det hadde vokst +hjerteslag men kunne ikke høre hjertelyden. Er min 4 ultralyd og jeg vet ikke om jeh orker
Gynokologen har bestemt at jeg må på ny ul eller at jeg måtte ta hcg prøve og det ønsker jeg ikke pga dårlig erfaring med det for 1 år siden. Hu brukte bare sin egen skjerm i går da jeg er livredd for å se på andre skjermen så jeg så ikke hjerteslagene /signalene hun fikk opp i går. Men er nok en grunn til at jeg må ta ny ultralydHvorfor må du høre hjertelyden? Det har ikke jeg heller gjort. Men sett hjerte banke på UL
Håper hun også gjør det for å roe deg ned litt slik at du vet at alt er som det skal ❤ lykke til!Gynokologen har bestemt at jeg må på ny ul eller at jeg måtte ta hcg prøve og det ønsker jeg ikke pga dårlig erfaring med det for 1 år siden. Hu brukte bare sin egen skjerm i går da jeg er livredd for å se på andre skjermen så jeg så ikke hjerteslagene /signalene hun fikk opp i går. Men er nok en grunn til at jeg må ta ny ultralyd
Uff, det er så vondt.. god bedring Var mye plaget med gallestein sist graviditet.. unner ingen de smertene derI dag kl 4.30,våknet jeg av gallesteinanfall. 3-4 mnd siden sist. Ikke spiste jeg sent i går, spiste litt sjokolade men ikke mye. Var så ekstremt vondt denne gangen, kastet opp flere ganger. Tok 2 paracet men tok litt tid før det hjalp, anfallet var over sånn rundt kl 8
Tusen takk trodde jeg skulle slippe flere anfall siden det er flere mnd siden men neiUff, det er så vondt.. god bedring Var mye plaget med gallestein sist graviditet.. unner ingen de smertene der
Her er det null sex. Til mannens store irritasjon.Jeg får så vondt når jeg får orgasme under graviditeten Skal jeg liksom ikke kunne få orgasme på over 9 mnd?!
Samme herHer er det null sex. Til mannens store irritasjon.