Klagetråd

Klager over endelig såre brystvorter, ikke helt behagelig med amming :dead:

Ultralyd nr 3 i dag kl 9, 7+4,håper fosteret har stoppet opp slik at jeg ikke må på enda en ul. Var på ul mandag, ingen hjertelyd men hadde vokst litt og da mente gyn at det fortsatt var liv. Vil bare få det overstått
Sniker fra august med IVF spire. Hvordan gikk det? ❤❤

Skal i opplæring i en annen avdeling hvor jeg jobber fra neste uke. Vet at formen ikke kommer til å godta det og at det er null vits at jeg lærer meg det siden jeg vil være i permisjon når det er behov for meg på den nye avdelingen. Men med tanke på hvordan sjefen min oppførte seg ovenfor meg sist jeg var gravid så vil jeg ikke fortelle det enda, så må nesten bare bite det i meg og være med på opplæring :rolleyes:

Egentlig ny ultralyd onsdag pga det hadde vokst +hjerteslag men kunne ikke høre hjertelyden. Er min 4 ultralyd og jeg vet ikke om jeh orker
Hvorfor må du høre hjertelyden? Det har ikke jeg heller gjort. Men sett hjerte banke på UL :)

Hvorfor må du høre hjertelyden? Det har ikke jeg heller gjort. Men sett hjerte banke på UL :)
Gynokologen har bestemt at jeg må på ny ul eller at jeg måtte ta hcg prøve og det ønsker jeg ikke pga dårlig erfaring med det for 1 år siden. Hu brukte bare sin egen skjerm i går da jeg er livredd for å se på andre skjermen så jeg så ikke hjerteslagene /signalene hun fikk opp i går. Men er nok en grunn til at jeg må ta ny ultralyd ❤️

Gynokologen har bestemt at jeg må på ny ul eller at jeg måtte ta hcg prøve og det ønsker jeg ikke pga dårlig erfaring med det for 1 år siden. Hu brukte bare sin egen skjerm i går da jeg er livredd for å se på andre skjermen så jeg så ikke hjerteslagene /signalene hun fikk opp i går. Men er nok en grunn til at jeg må ta ny ultralyd ❤️
Håper hun også gjør det for å roe deg ned litt slik at du vet at alt er som det skal ❤ lykke til!

Så sinnsykt lei av denne kvalmen og svimmelheten. Når det endelig er fint vær og en skal kunne ut å leke i snøen med mini, men har null energi til å gjøre noe som helst. Så sykt lei

Da har spyinga kommet for fullt. Ikke nok med at jeg er så innmari kvalm, men nå kommer alt i retur, både mat og drikke. Frøys så ista tenkte at en varm dusj ville hjelpe, det trigget bare kvalmen og mått forte meg ut å spy istede

I dag kl 4.30,våknet jeg av gallesteinanfall. 3-4 mnd siden sist. Ikke spiste jeg sent i går, spiste litt sjokolade men ikke mye. Var så ekstremt vondt denne gangen, kastet opp flere ganger. Tok 2 paracet men tok litt tid før det hjalp, anfallet var over sånn rundt kl 8

I dag kl 4.30,våknet jeg av gallesteinanfall. 3-4 mnd siden sist. Ikke spiste jeg sent i går, spiste litt sjokolade men ikke mye. Var så ekstremt vondt denne gangen, kastet opp flere ganger. Tok 2 paracet men tok litt tid før det hjalp, anfallet var over sånn rundt kl 8
Uff, det er så vondt.. god bedring :Heartpink Var mye plaget med gallestein sist graviditet.. unner ingen de smertene der:(

Jeg får vondt når jeg får orgasme under graviditeten :arghh: Skal jeg liksom ikke kunne få orgasme på over 9 mnd?! :shifty:

Intense lyskesmerter i kveld! Er så grusomt:arghh::hungover: usikker på om det er ligamentsmerter eller begynnende bekkensmerter!

Blæh! Jeg sliter så fryktelig med korsryggen og venstre hofte etter at jeg ble gravid :wtf: konstante smerter, finner ingen gode måter å sovne på:sour:

Samtidig skjønner jeg fortsatt ikke om jeg er sulten eller kvalm.. gulper opp mat, men føler meg sulten..

Back
Topp