Bare jeg som fryser ekstremt mye? Ligger under ull teppe på sofaen og fryser så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi to! Gjennomfrossen... Pleier normalt ikke å fryse. Men nå, får liksom ikke varmen i meg samme hva jeg gjør.Bare jeg som fryser ekstremt mye? Ligger under ull teppe på sofaen og fryser så mye
Samme her! Ligger innpakket i tjukke klær, ullpledd og konstant fyr i peisen, og fryser fortsattBare jeg som fryser ekstremt mye? Ligger under ull teppe på sofaen og fryser så mye
Bare jeg som fryser ekstremt mye? Ligger under ull teppe på sofaen og fryser så mye
Fryser mye jeg også. Ligger med to tepper på sofaen når jeg er hjemme med ullsokker og fortsatt fryserBare jeg som fryser ekstremt mye? Ligger under ull teppe på sofaen og fryser så mye
Hel ekstremt her også! Går alltid med ull og sover med ullsokkerBare jeg som fryser ekstremt mye? Ligger under ull teppe på sofaen og fryser så mye
De merinoullklærne på Cubus er supre! Jeg har hamstret både stillongs og genser og trøye.Fryser helt enormt! Er hjemme alene så har tatt dyna på sofaen siden jeg ikke har den varme mannen her Aldri sovet med pysjamas da jeg blir veldig varm på natta, men nå er det et must. Var på cubus i dag og kjøpte singlet i merinoull for å ha under vanlige klær. 30% hvis noen fler trenger
Skulle tatt ned mine jeg også, men jeg glemmer det alltidHar endelig motet meg opp til å fjerne julegardinene, men finner fanken meg ikke de andre gardinene nå Kan man skylde på gravidhjerne?
Har irritert meg over dem såååå lenge nåSkulle tatt ned mine jeg også, men jeg glemmer det alltid
Er faktisk noe som heter gravidtåke Har det selv, hele tidenHar endelig motet meg opp til å fjerne julegardinene, men finner fanken meg ikke de andre gardinene nå Kan man skylde på gravidhjerne?
Er helt sikker på at det er det jeg også lider av!Er faktisk noe som heter gravidtåke Har det selv, hele tiden