Klagetråd

Bare jeg som fryser ekstremt mye? Ligger under ull teppe på sofaen og fryser så mye

Jeg også fryser masse, men det gjør jeg til vanlig også, så har ikke tenkt så mye på det.

Fryser helt enormt! Er hjemme alene så har tatt dyna på sofaen siden jeg ikke har den varme mannen her :hilarious: Aldri sovet med pysjamas da jeg blir veldig varm på natta, men nå er det et must. Var på cubus i dag og kjøpte singlet i merinoull for å ha under vanlige klær. 30% hvis noen fler trenger:wacky:

Fryser helt enormt! Er hjemme alene så har tatt dyna på sofaen siden jeg ikke har den varme mannen her :hilarious: Aldri sovet med pysjamas da jeg blir veldig varm på natta, men nå er det et must. Var på cubus i dag og kjøpte singlet i merinoull for å ha under vanlige klær. 30% hvis noen fler trenger:wacky:
De merinoullklærne på Cubus er supre! Jeg har hamstret både stillongs og genser og trøye.

Jeg er egentlig veldig varmblodig av meg, men nå med varmeovn på og varmvifte så fryser jeg fortsatt. Veldig ulikt meg, samboeren bare ler av meg

Jeg er så kvalm- urk. :hungover: Særlig på ettermiddagen og kvelden når jeg er sliten. I helgen var det bedre og jeg tenkte ‘nå er det levelig’. Men jeg skjønner nå at det bare var fordi jeg fikk sove masse og få pauser gjennom dagen. I dag har det gått i ett hele dagen og nå er jeg kvalmere enn noensinne.

Føles ut som kniver som skjærer mot niplene når jeg skal tørke meg med håndkle:hungover:

Minstejenta spyr :arghh: Fullt sengeskift og dusjing.. venter på at tredje spying skal komme :yuck: Jeg ligger ved henne og holder vakt med engangskladder :wtf: Jeg klarte å få alt spyet på runde nr 2 oppi engangskladden!

Kjenner jeg er i klagehumør, har vært alene med 2 åringen i hele ettermiddag, og til en forandring så har han vært eksemplarisk, men nå nærmer det seg legge tid og han slår seg totalt vrang. Jeg så kvalm at jeg kjenner middagen er på vei i retur. Blææææh

Har endelig motet meg opp til å fjerne julegardinene, men finner fanken meg ikke de andre gardinene nå :hilarious: Kan man skylde på gravidhjerne?:laughing025
Skulle tatt ned mine jeg også, men jeg glemmer det alltid :bag: :hilarious:

Back
Topp