Jeg tenker at det aldri er feil å sjekke opp. Samtidig så kan er jo også vanlig med spotting uten at det et MA.Ikke for å skremme, men jeg vil bare si at jeg er uenig.. Jeg hadde bittelitt blod på papiret uke 8+6 forrige graviditet (som jeg ikke tenkte noe over siden det er normalt å kunne spotte litt under graviditeten), og det var kun med det, og ingen smerter, så jeg tenkte ikke noe over det. Hadde hatt MA uke 7+4, og gikk helt til 12+1 før jeg oppdaget det. Så jeg mener man bør sjekke ut spotting/blødning under svangerskapet uansett.. for er dritt å ha gått så lenge og ikke vite om å ha mistet…. Men sannsynligvis er alt helt i orden - men jeg ville ha sjekket for å være på den sikre siden
Og jeg hadde MA nå sist i oktober og da var det ikke så mye som en bitteliten bloddråpe eller noe smerter i det hele tatt. De eneste symptomene jeg hadde var vanlige gravidsymptomer (ømme bryster, kvalme, oppblåst). Så ingenting som skulle tilsi at noe var galt. Så hva skal man si, det er liksom umulig å vite noe sikkert