Null matlyst, blir kvalm av å tenke på mat. Blir mer kvalm av å ikke spise. Ond sirkel det er vanskelig å komme seg ut av for tiden…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat sånn ja.. Prøver å tvinge i meg mat, har t.o.m. fått næringsdrikker på resept, men føler meg så uggen hele tiden.. Håper dette går over når jeg kommer over i 2. trimesterNull matlyst, blir kvalm av å tenke på mat. Blir mer kvalm av å ikke spise. Ond sirkel det er vanskelig å komme seg ut av for tiden…

Jeg har bestilt tidlig privat, og satser på tidlig offentlig kommer sent, heheEr så vanskelig å vente og vente og vente for å se om man får TUL. Vil bare bestille privat i morgen, men samtidig så er det penger jeg heller vil bruke på noe annet om vi får time til TUL neste uke eller noe. Er så gøy å se alle deres bilder og oppdateringer, samtidig som jeg er møkksjalu![]()
![]()
Skal til jordmor på torsdag så om det er lang ventetid på offentlig så bestiller jeg privat rett etter timenJeg har bestilt tidlig privat, og satser på tidlig offentlig kommer sent, hehe
Det kan være luft?Kanskje ikke så gøy med en negativ tråd, men en plass bør man få lov å få lufta ut av ballongen ♡
Idag har jeg vondt opp under ribbeinan på høyre side. Kjenner det godt når jeg lener meg fremover og når jeg puster ut.. hva i all verden er dette...![]()
Ja, jeg har hatt noen tilfeller av stikking/ubehag i skjeden. De varer så kort at jeg ble ikke redd for at noe var galt. Kan kanskje sammenlignes litt med en blanding av muskelkrampe og smerten fra å trykke på et blåmerke. Høres det likt ut?Noen som av og til kjenner på nedpress/stikninger nedover i skjeden?
Ja noe sånt. Av og til kommer det litt som knivstikk, nesten så jeg skvetter litt. Leker litt med tanken om at det kanskje er den lille som sparker nedover.Ja, jeg har hatt noen tilfeller av stikking/ubehag i skjeden. De varer så kort at jeg ble ikke redd for at noe var galt. Kan kanskje sammenlignes litt med en blanding av muskelkrampe og smerten fra å trykke på et blåmerke. Høres det likt ut?
I noen uker har jeg også hatt en følelse av at noe har "falt ned" i skjeden. Som om jeg har en tampong som ikke sitter riktig. Er det kanskje det du mener med nedpress?
Yep! føles hovent liksom…Noen som av og til kjenner på nedpress/stikninger nedover i skjeden?