Klagetråd..

Vondt å sitte nå også.. rett og slett latterlig at bekkenet skal begynne i uke 5!!!!! Jeg var så deprimert og slet med å holde motet oppe sist, da ble jeg sm i uke 16 etter 8 uker med bekkenløsning. Nå er jeg livredd for å måtte sm enda tidligere
:arghh:
Høst og vinter er jo den verste tiden å være sm på og.. har ikke turt å si noe på jobb enda.. vil vite at alt går bra.. men må nok si noe snart hvis jeg ikke klarer å løfte og bære på ungene
Så må vi ikke glemme kvalmen og trøttheten :p Lurer på om mannfolka vet hvor fint de har det:oops:

Er sinnsykt ukonsentrert på jobb, kvalm, sulten og absolutt null matlyst ! og med en Crohns i tillegg så bør jeg ikke spise hva som helst heller.
6+3 i dag, tiden snegler seg av sted :bored::nailbiting:

Lillemor kåler og knirker og sliter med å sovne, og jeg har en hel etasje som ser bomba ut. Mannen jobber til 22, og hadde SÅ håpet å både få rydda og deretter slappa av på sofaen i ryddig hjem en stund i fred og ro. Men da MÅ lille kålmarken roe seg og sovne først!!

Egentlig bør jeg vaske begge bada og jobbe litt overtid og, men tror jeg må velge mine kamper. Trenger litt egentid også.

Jeg er stuptrøtt. Vært hjemme med syk 2,5 åring i dag, og føles ut som at all energi er sugd ut av meg :wacky: og jeg har så utrolig mye lufti magen. Har cøliaki i tillegg, så det kjennes jo ut som jeg har fått i meg gluten, noe jeg ikke har..

Vondt å sitte nå også.. rett og slett latterlig at bekkenet skal begynne i uke 5!!!!! Jeg var så deprimert og slet med å holde motet oppe sist, da ble jeg sm i uke 16 etter 8 uker med bekkenløsning. Nå er jeg livredd for å måtte sm enda tidligere
Høst og vinter er jo den verste tiden å være sm på og.. har ikke turt å si noe på jobb enda.. vil vite at alt går bra.. men må nok si noe snart hvis jeg ikke klarer å løfte og bære på ungene
Så må vi ikke glemme kvalmen og trøttheten :p Lurer på om mannfolka vet hvor fint de har det:oops:
Sm?

Arrrg. Enda ikke fått svar på hcg blodprøven jeg tok i går. Det står man skal få svar innen kl 12 dagen etter :shifty: Har ikke tålmodighet til dette.. angrer på jeg ikke kjøpte en digital for å se om det kunne lette på stresset:hilarious: kvalm er jeg og.. skulle pakke et par kasser til flytting, og da kom kvalmen skrikende etter bare noen minutter.. fin tid dette, jenter:hilarious::p

Jeg har også kontinuerlig hodepine - bøtter ned med vann, får frisk luft og prøver å ta det rolig og begrense skjermbruk… dette er tydelig gravid-relatert, og jeg skulle gjerne visst om et effektivt alternativ til Paracet!
Ja jeg også.. Legen sa jeg kunne ta Paracet men jeg tørr ikke. Idag er faktisk en veldig bra dag null hodepine

Back
Topp