Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sm?Vondt å sitte nå også.. rett og slett latterlig at bekkenet skal begynne i uke 5!!!!! Jeg var så deprimert og slet med å holde motet oppe sist, da ble jeg sm i uke 16 etter 8 uker med bekkenløsning. Nå er jeg livredd for å måtte sm enda tidligereHøst og vinter er jo den verste tiden å være sm på og.. har ikke turt å si noe på jobb enda.. vil vite at alt går bra.. men må nok si noe snart hvis jeg ikke klarer å løfte og bære på ungeneSå må vi ikke glemme kvalmen og trøttheten Lurer på om mannfolka vet hvor fint de har det
Sykemeldt
Jeg har også kontinuerlig hodepine - bøtter ned med vann, får frisk luft og prøver å ta det rolig og begrense skjermbruk… dette er tydelig gravid-relatert, og jeg skulle gjerne visst om et effektivt alternativ til Paracet!Har så sinnsykt vondt i hode og er såå trøtt
Ja jeg også.. Legen sa jeg kunne ta Paracet men jeg tørr ikke. Idag er faktisk en veldig bra dag null hodepineJeg har også kontinuerlig hodepine - bøtter ned med vann, får frisk luft og prøver å ta det rolig og begrense skjermbruk… dette er tydelig gravid-relatert, og jeg skulle gjerne visst om et effektivt alternativ til Paracet!