Hva er greia med å se videoer med lyd på høyt, på en fullstappet bane?! Halloooo liksom? Ørepropper eller dropp det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Helt vanvittig svimmel. Det påvirker alt jeg gjør om dagen. På jobb, hjemme og når jeg kjører bil. Lurer på om det lenger er forsvarlig å kjøre bil sånn.Jeg har vært så svimmel at jeg har trodd at jeg hadde fått diabetes eller alvorlig jernmangel. Men, jeg var jo bare gravid! Har tatt blodprøver i dag, for jeg kan jo faktisk ha jernmangel, men det er også et vanlig symptom på graviditet. Det hjelper veldig at jeg spiser regelmessig hver 3. time og hviler masse (tre små dupper om dagen).
Takk gud for at vi skal flytte inn i et nyrenovert hus med peis.. satser på vinteren ikke blir så gale.. Politikerne kan ta seg en bolle !
Skulle gjerne betalt mer i strøm om vi fikk litt mer enn 2 soldager på hele sommeren. 
Jeg har eksem og to svangerskap bak meg. Et uten noe problemer, og et med masse kløe. Kan tipse om luktfri kokosolje i dusjen. Det har hjulpet meg masse !!Kom på at jeg burde sjekke hva av eksemsalvene mine jeg ikke bør bruke nå som gravid, og det viser seg.. alle bortsett fra én. Fuktighetskrem er heldigvis greit, men håper virkelig at eksemet mitt ikke blir mye verre nå, hudlegen sa det kunne gå begge veier. Kunne visst ta lysbehandling som gravid da.
Akkurat denne uken er det bra. Ellers har det jo vært direkte flautKan trøste dere med bra vær da iallfall.Skulle gjerne betalt mer i strøm om vi fikk litt mer enn 2 soldager på hele sommeren.
![]()
Vi har grillet 2!! ganger. Ene gangen var faktisk på våren. Der har du sommerværet på Vestlandet
Åja, haha! Unnskyld, tenkte du bodde på Østlandet.Akkurat denne uken er det bra. Ellers har det jo vært direkte flautVi har grillet 2!! ganger. Ene gangen var faktisk på våren. Der har du sommerværet på Vestlandet
![]()
Men det er skikkelig dritt da.. Både dårlig vær OG høy strømregning.. Har grillet mange ganger vi, men altså, er jo litt kjipt å stå å grille i regn, skal ærlig innrømme det! Men kalenderen viser sommer, så da SKAL det grilles! 
Åneida.. bor på Vestlandet der det regner mest, men strømmen er allikevel nesten 10krÅja, haha! Unnskyld, tenkte du bodde på Østlandet.Men det er skikkelig dritt da.. Både dårlig vær OG høy strømregning.. Har grillet mange ganger vi, men altså, er jo litt kjipt å stå å grille i regn, skal ærlig innrømme det! Men kalenderen viser sommer, så da SKAL det grilles!
![]()
Håpløst
Når vi flytter, så kan jeg grille i regn. Da har jeg tak
Det har jeg ikke her. Tipper grillmaten blir litt seig når det er dynket i regn

Har sendt melding innpå der og forklart situasjonen, håper det får ordnet seg rasktNei, men har verdenskart fra førNoen flere som har begynt å fått strekkmerker?? Fikk helt sjokk i speilet isted, livmoren (nedre del av magen) har vokst fort siste ukene og det vises

Sånn tips til en annen gang, om man skal ut etc med jobb og ikke vil avsløre seg: det går an å ringe restaurant i forkant, beskrive hva en har på seg, og avtale at de tilpasser diskre. Gjorde det for gjester noen ganger da jeg jobba i restaurant.Fikk servert 3 retters middag på kurs med jobben ikveld, og hovedretten var lammefilé som var rosa... fikk heldigvis ikke de verste stykkene, men ble pent nødt til å spise rundt kanten - og det var nok ikke helt gjennomstekt det heller.. kunne ikke der og da avsløre til mine kollegaer, det er både for tidlig og feil tidspunkt... satser på at det ikke var bakterier i det!