Klagetråd..

Null matlyst, blir kvalm av å tenke på mat. Blir mer kvalm av å ikke spise. Ond sirkel det er vanskelig å komme seg ut av for tiden…

Null matlyst, blir kvalm av å tenke på mat. Blir mer kvalm av å ikke spise. Ond sirkel det er vanskelig å komme seg ut av for tiden…
Akkurat sånn ja.. Prøver å tvinge i meg mat, har t.o.m. fått næringsdrikker på resept, men føler meg så uggen hele tiden.. Håper dette går over når jeg kommer over i 2. trimester

Er så vanskelig å vente og vente og vente for å se om man får TUL. Vil bare bestille privat i morgen, men samtidig så er det penger jeg heller vil bruke på noe annet om vi får time til TUL neste uke eller noe. Er så gøy å se alle deres bilder og oppdateringer, samtidig som jeg er møkksjalu :laughing002 :dead:

Er så vanskelig å vente og vente og vente for å se om man får TUL. Vil bare bestille privat i morgen, men samtidig så er det penger jeg heller vil bruke på noe annet om vi får time til TUL neste uke eller noe. Er så gøy å se alle deres bilder og oppdateringer, samtidig som jeg er møkksjalu :laughing002 :dead:
Jeg har bestilt tidlig privat, og satser på tidlig offentlig kommer sent, hehe

Må vist klage litt til. Så fryktelig lei av snart-2åringen som våkner så mye på natt for tiden. Vanskelig å roe. Er vel mye som skjer i hjernen for tiden… men kan jeg snart få en natt med sammenhengende søvn, please?

7+5 - endte opp med å sove på sofaen i natt... Gubben snorker, ryggen er vond, murringer fra en annen verden i natt, så kvalm at halvparten kunne vært nok...

Klager litt over å ha vært syk/forkjøla i 5 dager. Vært virkelig slått ut, men vanskelig å skille hva som er sykdom og hva som er graviditeten (og hva som er en kombinasjon haha)

Sikkert et luksusproblem men jeg klager på at jeg er utslitt etter kun nybegynner nivå på Linedance. Sist jeg gikk (sluttet i 2019) klarte jeg nybegynner og øvet. Jeg har dog blitt eldre og fått et barn og bærer et nå da… Kjenner det mest i bein, litt i hofter og rygg. Mulig også feil sko.

Kanskje ikke så gøy med en negativ tråd, men en plass bør man få lov å få lufta ut av ballongen ♡

Idag har jeg vondt opp under ribbeinan på høyre side. Kjenner det godt når jeg lener meg fremover og når jeg puster ut.. hva i all verden er dette...:rolleyes:
Det kan være luft?

Noen som av og til kjenner på nedpress/stikninger nedover i skjeden?

Noen som av og til kjenner på nedpress/stikninger nedover i skjeden?
Ja, jeg har hatt noen tilfeller av stikking/ubehag i skjeden. De varer så kort at jeg ble ikke redd for at noe var galt. Kan kanskje sammenlignes litt med en blanding av muskelkrampe og smerten fra å trykke på et blåmerke. Høres det likt ut?
I noen uker har jeg også hatt en følelse av at noe har "falt ned" i skjeden. Som om jeg har en tampong som ikke sitter riktig. Er det kanskje det du mener med nedpress?

Ja, jeg har hatt noen tilfeller av stikking/ubehag i skjeden. De varer så kort at jeg ble ikke redd for at noe var galt. Kan kanskje sammenlignes litt med en blanding av muskelkrampe og smerten fra å trykke på et blåmerke. Høres det likt ut?
I noen uker har jeg også hatt en følelse av at noe har "falt ned" i skjeden. Som om jeg har en tampong som ikke sitter riktig. Er det kanskje det du mener med nedpress?
Ja noe sånt. Av og til kommer det litt som knivstikk, nesten så jeg skvetter litt. Leker litt med tanken om at det kanskje er den lille som sparker nedover.

Ja det blir litt sånn følelse ja :)

Tror jeg fikk sånn blodtrykksfall i dag på IKEA, ble plutselig akutt sliten, det svartnet litt / så stjerner, så måtte sette meg ned. Plutselig var jeg helt gjennomvåt av svette! Etter noen minutter så gikk det bra. Aldri opplevd det før, så var litt ekkelt!

Back
Topp