Klagetråd

Jeg har erfaring med et hastesnitt i narkose og et uten narkose.. følte at armene også dovnet bort når jeg fikk spinalbedøvelsen :( kjenner jeg gruer meg mest til det..
Jeg hadde mitt med epidural. Det var dritt. Men som sagt, jeg tror de planlagte er mye bedre. Jeg håper på vaginal fødsel selv, men vet risikoen er stor for et nytt snitt :sorry:

Så kom den dårlig følelsen tilbake.. etter TUL for snart 2 uker siden så har jeg vært mer betrygget, men idag fikk jeg en dårlig følelse. Første dag uten oppkast på lenge og føler meg liksom litt «tom». Hater dette!! :banghead: Får forhåpentligvis UL i slutten av neste uke.. den skal tas utvendig, så spent på om noe vil vises. Vil være ca 10+5 da.. huff så nervepirrende dette er! Vil bare komme over 12 uker, få gjort unna fosterdiagnostikk og begynne kjenne liv i magen :(

Så frustrert over å bli sjuk igjen, skikkelig forkjøla og hoster så mye at halve er nok. Vanskelig å få i seg mat, noe som passer seg dårlig når en er gravid

Kjenner jeg gruer meg til ultralyden på onsdag.. :(

Så kom den dårlig følelsen tilbake.. etter TUL for snart 2 uker siden så har jeg vært mer betrygget, men idag fikk jeg en dårlig følelse. Første dag uten oppkast på lenge og føler meg liksom litt «tom». Hater dette!! :banghead: Får forhåpentligvis UL i slutten av neste uke.. den skal tas utvendig, så spent på om noe vil vises. Vil være ca 10+5 da.. huff så nervepirrende dette er! Vil bare komme over 12 uker, få gjort unna fosterdiagnostikk og begynne kjenne liv i magen :(
Akkurat sånn dag har jeg i dag. Er 10+2 og føler jeg får mindre og mindre tegn.. Sku ønske det kunne være en plikt at alle gravide hadde eget ultralydutstyr i hjemmet ved en graviditet :hilarious: Man blir jo stresset av ingenting.. Jeg har mistet i MA før, så kjenner litt på frykten av det.. Får sende meld til legen min i morgen.. Kanskje han tar meg inn og sjekke at alt er bra på ultralyd:) Håper det går bedre med deg i dag =)

Kvalmen blir bare verre og verre...

Jeg skulle ønske det fantes ett bittelite snev av energi i meg, men jeg er rett og slett så trøtt at jeg kunne sikkert sovet døgnet rundt!

Akkurat sånn dag har jeg i dag. Er 10+2 og føler jeg får mindre og mindre tegn.. Sku ønske det kunne være en plikt at alle gravide hadde eget ultralydutstyr i hjemmet ved en graviditet :hilarious: Man blir jo stresset av ingenting.. Jeg har mistet i MA før, så kjenner litt på frykten av det.. Får sende meld til legen min i morgen.. Kanskje han tar meg inn og sjekke at alt er bra på ultralyd:) Håper det går bedre med deg i dag =)

Ja, det er grusomt når tvilen kommer. Jeg kaster opp, så det bør vel roe meg noe :hilarious: Får en UL enten i slutten av uken, eller over neste helg, så gleder meg veldig til det. Fikk en titt når jeg var 8+2, men veldig klar for en ny titt! Så skal jeg på fosterdiagnostikk om 15 dager. Det er beroligende :happy:

Ja, det er grusomt når tvilen kommer. Jeg kaster opp, så det bør vel roe meg noe :hilarious: Får en UL enten i slutten av uken, eller over neste helg, så gleder meg veldig til det. Fikk en titt når jeg var 8+2, men veldig klar for en ny titt! Så skal jeg på fosterdiagnostikk om 15 dager. Det er beroligende :happy:
Ja jeg skal på fosterdaignostikk om 19 dager ;) gleder meg veldig

Er så lei av at leiligheten flyter over av klesvask :bored: Samboer bruker alt av energi på å pusse opp, og lage mat til oss, holde kjøkkenet ryddig osv.. så føler jeg skal klare den ene oppgaven, men jobben tar 100% knekken på meg hver eneste dag :nailbiting:
Har heller ikke trent på en evighet og før graviditeten trente jeg 4-5 dager i uka.. Har heldigvis en ganske aktiv jobb, men føler ikke jeg kjenner igjen meg selv :confused:

Nå er jammen forstoppelsen på plass også! Jeg som var såååå fornøyd med å slippe unna denne gangen :shifty: Hjelper ikke akkurat på gigamagen:rolleyes:

Plutselig pittelitt rosa på papiret i kveld. Ingen smerter eller ubehag, så håper det er helt uskyldig. Kan jo være noen små blodkar som har sprukket - er jo så syykt forstoppet at jeg føler at jeg presser ut hele underlivet når jeg må på do.. Har heldigvis legetime i morgen så da får jeg forhåpentlig raskt avklart hvordan det står til...

Plutselig pittelitt rosa på papiret i kveld. Ingen smerter eller ubehag, så håper det er helt uskyldig. Kan jo være noen små blodkar som har sprukket - er jo så syykt forstoppet at jeg føler at jeg presser ut hele underlivet når jeg må på do.. Har heldigvis legetime i morgen så da får jeg forhåpentlig raskt avklart hvordan det står til...
Det er forhåpentligvis bare en uskyldig liten blødning ❤️ Helt sikker på at alt er bra!!

Kanskje bare ett lite hjertesukk, men jeg skulle ønske jeg kunne fortelle det til min mor som er på besøk akkurat nå, men vet av erfaring fra forrige gang at da vet hele familien det innen 30 min. Sparer nyheten til "storebror" har bursdag om 20 dager så da må man bare kaste opp i skjul så godt man kan...

Må klage litt over edderkopper I huset. Har total fobi mot edderkopper kopper, og møtte på 2 stk ganske store edderkopper I kjelleren. Skrek så høyt at guttungen begynte å grine i 2 etg. Og jeg skrek på meg ligamentsmerter

Er såå lei av å være trøtt og tiltaksløs men samtidig slite med å sove/sove dårlig!!:sour::arghh:

Back
Topp