Klagetråd

Nei, kan ikke føre til abort.. men de må operere osv når barnet er 2-3 måneder.. :sorry:
Åja. Det hadde jo vært fint å kunne forberede seg på! Kan du få mer oppfølging på ditt sykehus da? Selv om det ikke er helt den samme ekspertisen?
 
Jeg må klage og lette litt på superstresset som bygget seg opp. Har ei venninne som hadde senabort i mars pga ryggmargsbrokk. Det var jo helt utrolig vondt og når jeg måneden senere hadde min senabort så brukte vi hverandre som trøst og forståelse. Så ble hun gravid igjen og hadde termin i starten av april, der hun på første ul når hun trodde hun var 7+ uker så ble hun satt tilbake til 6+1. Så fikk hun ny UL 6 dager senere og da ble hun satt frem til 7+4.
i dag var hun på ny UL og skulle vært 8+6 men så har fosterets hjerte sluttet å slå 8+1.

Nå er jeg så lei meg på hennes vegne, samtidig som jeg er superstressa over at dette ikke kommer til å gå veien for meg heller :sad010:sad015
Hadde ett håp om at det skulle gå bra for oss begge, men dette var virkelig ett smell i trynet av urettferdighet :sad015

/skal ikke på Ul selv før neste fredag, men vurderer å snakke med jordmora om mulig time denne fredagen bare for å se om vi finner liv laga :scared001
 
Åja. Det hadde jo vært fint å kunne forberede seg på! Kan du få mer oppfølging på ditt sykehus da? Selv om det ikke er helt den samme ekspertisen?
De vet jo såvidt hva de skal lete etter :( så det er ikke på en måte mer beroligende..
 
Når helsesekretærene mener det er min feil at jeg ikke klarer å beholde maten og vitaminene under svangerskapskvalmen.. og jeg får den kjeften i telefonen pga jeg ikke prøver nok :sorry: i tillegg får jeg ikke time og heller ikke ny sykemelding :(
 
Blod på papiret.. Jeg er så redd. Distanserer meg helt fra graviditeten, det er så hjerteskjærende vondt.
 
Når helsesekretærene mener det er min feil at jeg ikke klarer å beholde maten og vitaminene under svangerskapskvalmen.. og jeg får den kjeften i telefonen pga jeg ikke prøver nok :sorry: i tillegg får jeg ikke time og heller ikke ny sykemelding :(
Er det mulig?? Jeg hadde klikka og bedt om time til lege fort som fy :eek: ring igjen og si at du ikke kan bli behandlet på denne måten..:mad:
 
Blod på papiret.. Jeg er så redd. Distanserer meg helt fra graviditeten, det er så hjerteskjærende vondt.
Håper det bare er helt uskyldig blødning :Heartred
 
Håper det bare er helt uskyldig blødning :Heartred

Takk ❤️ Det tror og håper jeg også. Har blødd to ganger tidligere dette svangerskapet. Men er bare så redd, det er som regel denne uken det har gått galt tidligere. I tillegg hoppet 2-åringen på magen min i går, med knærne først. Hatt mye vondt etterpå. Overtenker jo delux :nailbiting::bag:
 
Takk ❤️ Det tror og håper jeg også. Har blødd to ganger tidligere dette svangerskapet. Men er bare så redd, det er som regel denne uken det har gått galt tidligere. I tillegg hoppet 2-åringen på magen min i går, med knærne først. Hatt mye vondt etterpå. Overtenker jo delux :nailbiting::bag:
Uff, det er jo så kjedelig å ha det sånn oppi hodet. Toåringen hoppet også på magen min med knærne først forrige dagen, hadde litt vondt etterpå, og kjente de skumle tankene kom krypende… Men måtte minne meg selv på at spirene ligger langt inn der med mange lag over seg enda, så livmoren tåler en del. Og så tenkte jeg på alle toåringene i verden/gjennom alle tider som har hoppet på sine gravide mødre, og det kan jo ikke være sånn at ikke vi tåler det!

Veldig trist at du har opplevd at det ikke har gått bra i tidligere svangerskap. Krysser fingrene for deg at det var en uskyldig blødning denne gangen også. :Heartred
 
Jeg skulle inn her og klage over hodepine og forkjølelse, men så leser jeg andre sine klager og bekymringer og glemmer litt bort mine egne! ;)
 
Sååå uggen idag og litt lysebrun utflod, tenker at det går galt for har mye mensmurringer også(har hatt det hele tiden...). Vil bare hjem fra jobb, men har 1 intervju snart:arghh:
 
Er det mulig?? Jeg hadde klikka og bedt om time til lege fort som fy :eek: ring igjen og si at du ikke kan bli behandlet på denne måten..:mad:
Jeg ble heller gråtende i en time etterpå.. vurdere å ringe jordmor for å prøve å få time fort der slik at jeg kan forhøre meg om hvor ofte jeg må ha oppfølging osv. Vet at hun er hyggelig hvis det er samme som sist!
 
Kjente jeg var veldig dårlig etter jobb, pga litt lite mat.. Tok meg en liten tur på butikken, brakk meg der to ganger. Deretter brakk jeg meg 3 ganger så fort jeg satt meg i bilen.. Så på den korte strekken hjem på 2 minutter, spydde jeg 2!! Ganger og måtte svelge det. Var helt alene i bilen, og hadde ikke noe poser tilgjengelig :happy090 Godt man kan le av det i ettertid!!
 
Litt frustrert over at guttungen som nettopp hadde blitt frisk, har blitt syk igjen. Han har vært mer hjemme enn han har vært i barnehagen
 
Jeg er superstressa over at coronaviruset får spre seg fritt og myndighetene ikke stenger ned Norge selv med såpass mye smitte :mad:
 
Litt frustrert over at guttungen som nettopp hadde blitt frisk, har blitt syk igjen. Han har vært mer hjemme enn han har vært i barnehagen
Åh, stakkars. Minsten har hatt feber og hoste i over to uker nå. Tøft med barnehagestart. God bedring til gutten din!
 
Åh, stakkars. Minsten har hatt feber og hoste i over to uker nå. Tøft med barnehagestart. God bedring til gutten din!

Blei tøff barnehagestart her også, holdt på i 3 uker med feber og hoste. Tusen takk, masse god bedring tilinsten hos deg også.
 
kjenner jeg stresser en del med at det blir planlagt keisersnitt :(
 
Jeg har bare erfaring med akutt keisersnitt, men har hørt fra mange at de planlagte er en mye bedre opplevelse :Heartred Håper det for din del!
Jeg har erfaring med et hastesnitt i narkose og et uten narkose.. følte at armene også dovnet bort når jeg fikk spinalbedøvelsen :( kjenner jeg gruer meg mest til det..
 
Back
Topp