Klagetråd

Ja, jeg også, denne helgen har jeg vært en tikkende bombe. Fyrer meg opp og nå sitter jeg her med gråten i halsen, masse tanker i hodet...
Hvis du trenger noen å prate med så er pmen åpen! <3
 
Så utrolig kvalm i dag :hungover: Glemmer det litt i helgene, for da er formen så mye bedre. Får sjokk hver mandag :arghh:
 
Denne klagetråden er akkurat det jeg trenger i dag!! Helt tom for energi, sjukt kvalm og har egentlig bare lyst til å ligge i senga, sove og drikke appelsinjuice…
 
Kjenner meg igjen! Masse god bedring!

Takk for det! Her endte det med legebesøk på torsdag og påfølgende kvalmestillende og sykemelding ut denne uka. Medisinene tar definitivt brodden av det, så jeg er sjeleglad for at jeg mannet meg opp. Håper du snart føler deg bedre du og!
 
Lite viste jeg at denne «gravidgløden» alle snakker om faktisk er fet hud og en haug med kviser som lyser opp ansiktet :hilarious::shifty:
 
Jeg er så sykt trøtt og sliten. Skulle ønske jeg var alene hjemme og kunne sove hele dagen..går snart i hi!
 
Når du har pakket vekk bassenget for sesongen, og stanken av død plen siger inn på terrassen, og du blir så kvalm at du ikke kan sitte der mer å nyte sola på disse fine dagene
 
Har blitt såå dårlig den siste uka o_O og herregud så slitsomt det er! Kvalm og trøtt om hverandre :arghh:
Med første baby på vei er det både uvant og umulig å finne mat som frister :wtf:
 
Jeg er så vondt oppblåst :hungry:
 
Jeg er sååå kvalm.. samtidig sulten HELE tiden.. vondt at alt kommer opp igjen :sorry:
 
7+0 i dag og en ny milepæl er nådd. Samtidig er denne og neste uke de mest skremmende ukene for min del. Som oftest her det har gått galt tidligere. Krysser fingrene for at den lille har gravd seg godt til rette og blir værende i magen ❤️
 
Jeg eier ikke tålmodighet. Ventetiden suger rett og slett! Neste fredag kan ikke komme fort nok! :nailbiting:
 
Blir så irritert! har noen Kollegaer på jobb som bitcher og kommer med sure kommentarer fordi jeg løper på do hele tiden og stikker for å spise litt for å holde kvalmen unna. Har kun fortalt sjefen om graviditeten, så han skjønner jo greia. men er SÅ frustrerende med slike kommentarer hver dag :mad:
 
Blir så irritert! har noen Kollegaer på jobb som bitcher og kommer med sure kommentarer fordi jeg løper på do hele tiden og stikker for å spise litt for å holde kvalmen unna. Har kun fortalt sjefen om graviditeten, så han skjønner jo greia. men er SÅ frustrerende med slike kommentarer hver dag :mad:
Huff så smålig av kollegaene dine - alt man skal bry seg om!
 
Min lille klage for i dag!
Jeg har to barn med samme diagnose og fikk beskjed av rikshospitalet at jeg ikke kan få oppfølging og de ikke skjønte hvorfor jeg skal ha mer oppfølging enn andre friske kvinner. Forrige barn fikk jeg mye oppfølging alt fra ultralyder til nipt tester fordi de mente det var nødvendig. Så hvorfor skal jeg ikke få samme oppfølging nå?! Jeg tilhører Sus egentlig men rikshospitalet har mer egenskaper angående diagnosen enn Sus.. :shifty:
 
Min lille klage for i dag!
Jeg har to barn med samme diagnose og fikk beskjed av rikshospitalet at jeg ikke kan få oppfølging og de ikke skjønte hvorfor jeg skal ha mer oppfølging enn andre friske kvinner. Forrige barn fikk jeg mye oppfølging alt fra ultralyder til nipt tester fordi de mente det var nødvendig. Så hvorfor skal jeg ikke få samme oppfølging nå?! Jeg tilhører Sus egentlig men rikshospitalet har mer egenskaper angående diagnosen enn Sus.. :shifty:
Så rart! Men er dette en diagnose som evt vil føre til abort eller andre tiltak? Kan det være noe av begrunnelsen? o_O
 
Så rart! Men er dette en diagnose som evt vil føre til abort eller andre tiltak? Kan det være noe av begrunnelsen? o_O
Nei, kan ikke føre til abort.. men de må operere osv når barnet er 2-3 måneder.. :sorry:
 
Back
Topp